Diskuze
Neškodný fetiš
Děkujeme za pochopení.
Little Boy
elektro pohon
No z te maximalni rychlosti to vypada, ze to bude mit motor primo na naprave. Tzn tam nebude zadna prevodovka a tim se usetri hodne vykonu, ktery se tam u spalovacich motoru ztraci. Dalsi vyhodou elektra je momentova charakteristika - primka ktera lehce klesa s otackama. Takze tomu budou max konkurovat jen vyrazne vykonejsi varianty se spalovacim motorem... az na tu maximalni rychlost. Taky si myslim ze reseni kdy pouzijou Lion akumulatory ma k ekologii hooodne daleko.Karboxilas
Re: elektro pohon
Nejsem v tomhle sice znalec, ale mam takovy pocit, ze motor primo na naprave je nesmysl, protoze by zkratka nedokazal utahnout tunove auto pri rozjezdu napr. do kopce atp. Vzdy jsem si myslel, ze prevodovka je k tomu, aby se prave takova situace dala zvladnout tak, ze se nastavi takovy prevod, aby stacila i mala sila na rozjezd, i kdyz je samozrejme pak rychlost auta nizka, tedy primo umerna snadnosti prevodu. Takze z toho usuzuju, ze asi motor primo na naprave tohle auto mit nebude.performer
jako roadster je to jen modní výstřelek
Jinak s normální vymakanou karoserií by to mohlo mít Cx=0,2 a nemuselo by to mít omezení maximálky na 170 (ale např na 220) a i dojezd by byl vyšší.MILK_cz
sedacka
trosku mimo tohoto auta....dotaz pro znalce....kolik Kc cca stoji sportovni sedacka - skorepina (podobna jako je treba tady na fotce)? Jde mi take o to jak dlouho se v ni da sedet a jak moc je pohodlna (anatomicky tvarovana)John_S01
pozdě pozdě
pche, článek o Fétish vyšel na novinkách myslim už 6. já o něm psal pro svůj webzin 10. tak si řikám, že idnes s timhle článkem docela zaspali... Btw. ten kdo si myslí že Fábie (i když RS) je plnohodnotnej sporťák je tak trochu xmíchu... Sice je Really-Sport ale...e_gun
paráda
Konečně někdo ukazuje ropným magnátům, že to půjde i bez nich. Problém je v tom, že velký automobilky jsou provázaný se státními aparáty, který potřebujou prachy z daní za benzín. Takže dokud aspoň nějaká ropa bude, tak se budou vyrábět smradlavý plechovky na benzín a naftu, i kdyby litr stál padesát Kč. (a to já mám auta dost rád, ale že někdo ani po sto letech nevymyslel lepší motor, nebo spíš nechtěl vymyslet, na něco jinýho než na benz. ev. naftu...)albert
Re: paráda
Neni problem vyrobit motor na neco jineho, je problem mit to "neco jineho". Spotreba paliv jako zdroje energie je obrovska. Pokud bychom paliva chteli nahradit elektrinou, potrebovali bychom asi dvacet dalsich temelinu.Aleš
a pak že to nejde
jak někdo můžete srovnávat výhody elektromobilu proti čmoudícím vozíkům. A že to nemá výkon jak klasický sporťák? Na co? Uvědomte si že ropa bude jenom dražší a tady je důkaz že to půjde i bez ní. V podstatě za pár let nebude jiná alternativa( a na koni se bojím). A co se týče ceny..., toto je luxusní vozidlo a nevyrábí se sériově, takže je "trochu" dražší. Ale za pár let....performer
Re: a pak že to nejde
za pár let....... Baterie podou pořád drahé - ty jsou drahé už z principu a sebemasovější výroba s tím nic nenadělá....... (je to 350 kg Li-on baterií !!!)mex
Skoda Fabia RS
Tak tahle hracka je nanic, zadnej vykon, zadnej dojezd a hlavne to nejde prechipovat!!! To Fabia RS je neco jineho, da se tam dat chip na 200 koni a kdyz jedete vysoko prez 200, tak si to vezme kousek nad 5 l nafty. TDI to je panecku motor.Papin
Re: Skoda Fabia RS
iuos
hmm
16,5hodiny nabíjet, hmm nějak postrádám smysl elektrovozidel - nebo se ta elektřina bere ze soukromých solárních panelů?negdo
Re: hmm
Nabíjení asi nebude hlavní problém, když to ma kapacitu 58kWh a noční proud stojí okolo 1,-Kč.kaskadér
jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / p. Šimonovskýmu aby skončil v PEKLE ! ! Za jeho bodový systém. Ten jistě není příznivec německých dálnic a vozů typu - NEŠKODNÝ FETIŠ .Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...