Diskuze
Hyundai Sonata: pro chutě řidičů celého světa
Děkujeme za pochopení.
Gorwitz
Milí automobiloví přátelé
Sám tu možnost řídit HS (r.v. 1996) s dvoulitrovým motorem mám, a myslím si, že byste byli jízdními vlastnostmi docela mile překvapeni. A to se už přeci jen jedná o starší model. A vysokoobrátkový stokilowattový motor to docela slušně umí natřít kdejaké výkonově podobné oktávce či wagenu. Co se Korejcům ovšem fakt nepovedlo, je kvalt, ale za tu cenu, kterou to nový auto tehdy mělo, není špatné. Na druhou stranu jsem trošku srovnával výkony a myslím si, že v článku zmiňovaný motor 2,4 by mohl mít trochu víc než 160 koní, ale to je do debaty ....Pitris
Re: Milí automobiloví přátelé
vÁŽENÍ, JSEM PATRIOT, A VŽDY JSEM MĚL ŠKODOVKU. NIKDY MĚ NENAPADLO, ŽE BYCH MĚNIL. A PŘECE SE STALO. PŘED DVĚMI LÉTY PO PŘEČTENÍ TESTU JSEM SI KOUPIL NOVÝ HYUNDAI ACCENT, A DNES KDY MÁM NAJETO 55 000 KM BEZ JAKÝCHKOLIV PROBLÉMU VÍM, CO BUDU OPĚT KUPOVAT PŘÍŠTĚ. AUTO JE POHODLNÉ, V PLNÉ VÝBAVĚ A TO VŠE V CENĚ DO 300 TISÍC. DOPORUČUJÍ VŠEM KRITIKUM PŘIBRZDIT U PRODEJNY HYUNDAI, A PODÍVAT SE, CO A ZA KOLIK NABÍZÍ. NAVIC BYCH CHTĚL UPOZORNIT, ŽE JSEM HO NA MĚSÍC V LEDNU PŮJČIL BRÁCHOVI KTERÝ MÁ BARÁK V KOPCI, MĚL NEMOCENSKOU A JEZDIL NA PŘEVAZZ. PROTOŽE SVÝM FÁREM MĚL V ZASNĚŽENÉM TERÉNU PROBLÉMY. MÁ SKVĚLÝ MERCEDES, ALE ZADNÍ NÁHON MU NEPOMOHL.Pítr
Paráda
Jaksi mnoha přispěvatelům asi nedochází jedna podstatná věc: Na to, abych mohl kritizovat auto z Koreje, ne-li přímo Korejce, musím o tom něco vědět. Jenže drtivá většina z vás ani o jednom neví. Vlastním Kiu Opirus (snad jediná v ČR, jelikož jsem jinou zatím neviděl) a chrochtám. Motor je paráda (no však ne, když je to spolupráce s Mitsubishi) a každej kdo to vidí si hned myslí, cože to není za limuzínu a kolik že to muselo stát. Akorát závist z vás kouká, nic jiného. Mimochodem, Korejci nejsou větší sračky než mi češi. Aspoň neudávaj a nebonzujou na sebe, jako jsme to dělali mi za komoušů. A neflákaj se, v čemž jsme mi mistřiOndraTM
Re: Paráda
...a možná také píší lépe korejsky než vy česky, ale to je jen takové popíchnutí :-) sám mám vůz německý a pokud si vzpomínám jiný jsem ani nikdy nevlastnil. Jinak vám věřím, že můžete být spokojený. To, že korejské vozy jsou "šmejdy" je skutečně mýtus. Živím se dovozem ojetých vozů a s korejci mám a zakazníci také, spíš ty lepší zkušenosti. Nových korejských vozů bych se vůbec nebál a pokud se řidiči líbí a padnou mu do ruky není co řešit.já
kříženec....
je to kříženec mezi Subaru Legacy a Audi A6 - majitelé těchto opravdových aut, neuražte se, ale té podobnosti si nelze nevšimnout....xXx
Typycká BUKVA
Helmut
to je vtip
To je jako by někdo řekl, že auta a pivo umí korejci také kvalitní. Prostě neumí. Hyunday a Kia jsou jen průměr o ničem. Doporučuji Mercedes-Benz. Každým čtvrtým rokem si kupuji MB - třídy E a je to pohoda bez kompromisů .Max Payne
Re: to je vtip
Vtipny jste Vy. Je přece každému jasné, že kdo si může dovolit Mercedes, tak ani v nejmenším neuvažuje o Hyunday. Já osobně si nemůžu dovolit ani tu novýho Hyundaye. Jsem rád že si vůbec můžu koupit jednou za 3 roky ojetinu kolem 300 000,- Srovnáváte nesrovnatelné.hubert
hnus a humus
Cena není všechno. Proč si kupovat Mazdu 6 od korejců, který jen šmírujou, když si můžu koupit japonskej originál ? ? Korejskej sajrajt, si koupí zase jen sajrajt, třeba narozenej v česku. Pán bůh s Vámi, neznabozi a sajrajti oplzlí. Hyundai = fekálie z koreje. Howk ! !luka_luka
Re: hnus a humus
Hubert je fanoušek Slávie a byl dnes určitě v Budějkách, tak se nedivte tomu chorýmu mozku ...kaskadér
jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! ! I s jeho návrhem bodového systému. Ve státě ,,ČR,, s tak obrovskou korupcí, nemá tento nový bodový systém šanci. Asi za 25-30 let, to bude rozumné řešení. Dnes je to pouze výkřik politika, se 7 % - ní podporou obyvatelstva. Volte ODS . Volte modrou cestu, bez represí. ************* Korejci by se měli věnovat spíš, výrobě PING-PONGOVÝCH MÍČKŮ. V tom jsou spolu s čiňany absolutní světová špička. V autech jim nevěřím, ani kdyby je vlastnil Mercedes. Tím nechci říct, že je to šunt. Ale ....... Když auto tak - EVROPSKÉ. Asiati a japončíci jen kopírují a kopírují, až se z toho ukopírují. A před 70 lety, o autech nic neslyšeli. Evropa je evropa. *****************hovalo
ble
no překopaná mazda 6, nechápu že neni trestný někoho okopírovat (i když s menšími změnami) stejně je ubohost, budou se tu prohánět stejný auta až to zase lidi omrzí stejně jako tomu bylo u modelu mazda 626Petr
Re: ble
Když jsme u toho překopávání, tak abych to upřesnil, Mazda měla jednu dobu s Hyundai jakousi smlouvu. A když jsme u toho, aby to nebylo jako Chevrolet a Daewoo, kdy Chevrolet aby se chytnul v Evropě, tak převzal Daewoo na ChevroletKvasha
Hyundai
momentalne mam Lantru a jelikož tahle Sonata vypada skvele, bude urcite mimimálně o 250.000,- levnejsi nez superb, urcite vic vydrzí, a ten 3,3 motor, to bude lahudka, zatim mám zkušenost jen s jejich 2,7 a myslim, že to je vynikající motor, takze 3,3 musí bejt fakt dobra, tak asi usetrim dost penez a misto Volva S80 si koupim tuhle sonatu ?!Petr
Re: Nuda
To je tvůj názor. Dle mne jsou zase nudná auta od Mercedes (především) a BMW. To je furt dokola, akorát obměna světel, kufru, nic víc. Ale taková Kia Opirus, to je ňamka, kterou si dopřávám již přes rokČíňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...