Diskuze
David a Goliáš: Boj o život!
Děkujeme za pochopení.
Jimmi
Zbytečný test pro hloupé...
pepa
Co do ceho narazilo?? :-)
Jeste by mohli zminit, co do ceho narazilo... Bude rozdil, jestli kamion stoji a napali do nej osobak nebo obracene. Totiz kdyz pojede ten nakladak (realna situace ) tak to auto jeste bude pred sebou chvili tlacit a zbori ho vic, nez kdyz stoji a auto se o nej zastavi.... Tohle experimentalne vyzkousel kolega, do ktereho relativne pomalu (20km/h nebo mene) nabourala liazka - Toyota byla na odpis.....sergej_sniper
super nákupní vozík
Na nákupy už budu jezdit jedině se Scaniírevo
100 % kvalita ! ! ! Made in GERMANY ! ! !
Konečně slušná recenze. Audi A-3 je nejlepší auto z německa ! ! Vidíte ? ? Náraz do kamionu a pohoda. Konečně jasnej důkaz, toho co tu tvrdím delší dobu. Vaše chytrý řeči, si nechte do hospody. Audi je KVALITA ! ! To není jako opuchlej a přerostlej Golf, teda vlastně oktávka . Ta by byla našrot i kdyby jela proti kamionu tím svým vychvalovaným kufrem. Audi je jediný možný řešení pro toho kdo chce sportovní auto s nejlepšími jízdními vlastnostmi na trhu ! ! AUDI AUDIWarťan
Re: 100 % kvalita ! ! ! Made in GERMANY ! ! !
Tak si to Vaše úžasné Audi zkuste plácnout do té Scanie, nebo pod Karosu, až pojede 80 km/h. I kdybyste jel 30, nebude to Audi, ale hromada pozinkovaného plechu a kolem rozsypané obvody a dráty... Mylný pocit nezničitelnosti na silnicích zabíjí, většinou bohužel ty nevinné... P.S. Můj objektivní názor na kvalitu Audi raději ani nebudu psát, takový zas nejsem abych někomu kazil radost...Peta
K cemu testy? Kamion znici vzdy...
Nac takove testy? Ja si troufam tvrdit, ze v pripade narazu s kamionem nepomuze sebelepsi vybaveni takto maleho auticka. Nevim, co si tim v automobilce pri testovani dokazuji?Little Boy
Re: K cemu testy? Kamion znici vzdy...
Naprosty souhlas, nechapu komu prospeje takova demagogie. Pokud ten tahac bude s navesem, tak celni srazka s jakymkoliv osobakem prakticky neovlivni jeho vektor hybnosti a myslim si ze jeho deformacni zony absorbujou jen minimum energie.Dad
Reklama
Je to jen hloupý PR článek. Fyziku nikdo neokecá. A v tomto případě by v reálu HYBNOST kamionu měla poslední slovo.Zedford
Já to vidim jednozančně
jako nákupní tašku pro sebe i pro manželku jedině Hummer nebo ještě lépe přímo Humvieho;)placin
Re: Já to vidim jednozančně
taky tak ...... Hummer forever ......Paragon
reklama
Nic jinyho nez reklama to neni. Jestli chce nekdo vedet jak dopadne realny stret kamionu s Audi, tak at si rozpomene na castecne zprovozneny dalnicni obchvat Plzne, kde se s kamionem srazil majitel masokombinatu Schneider se svoji A8 (soucasny prodavany model) a byl na miste mrtev. A to je rozdil mezi A3 a A8 neskutecne velky.Warťan
Říkají u Audi...
Realita je ale jiná, což hazardéři zjistí až naraženi na chladič zmíněné Scanie. Obě auta se většinou střetnou v daleko vyšší rychlosti, těžký návěs pomáhá tlačit proti osobáku a ten je svojí protienergií narván pod tahač (autobus) i přes zábrany proti podjetí, záleží na rychlosti. Většinou to utrhne střechu i zázračným autům za 3 miliony a uvnitř není moc šancí na přežití. To jen tak pro informaci hazardérům, které vidíme předjíždět led, déšť, protiprovoz právě většinou v těchto autech, jejichž výrobci proklamují bezpečnost za každé situace. Tento crash-test bych neřešil, srážka náklaďáku s osobákem je téměř vždy smrtelná pro posádku osobáku a airbagama bych se tady vůbec neoháněl. Důležité je u auta mít v pořádku skelet, dlouhý a rovný "čumák"(T 613, Wartburg, Volha apod.) popř. rámový podvozek a bezpečnost je zaručena i bez airbagů a programovaných deformačních zón. Počítač je upraví jen ->do, kdežto u starších aut byla konstrukce předimenzovaná a tedy lepší!neverici Tomas
Re: Říkají u Audi...
A jde vam o Vas nebo o vase auto?Ty deformacni zony jsou tam predevsim kvuli osadce.Samozrejme by nebyl problem vyrobit auto-tank ktere by ustalo i tvrdsi naraz.Dokonce byly sveho casu delany pokusy s takto upravenymi vozidly.Ale pretizeni ktere by ve chvili narazu muselo absorbovat lidske telo by bylo enormni.S utrzenymi vnitrnostmi by vam pak bylo fuk jak tën vas milacek vypadaPolicisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...