Diskuze

Florencie obry nechce: NE pro SUV!

Zastupitelstvo perly Toskánska v úterý schválilo vyhlášku "proti SUV". Do centra Florencie nebudou moci vjíždět auta těžší než 1800 kg a s průměrem kol větším než 700 mm. Je to reakce na vzrůstající množství aut typu SUV ve městě. Vyhláška vstoupí v platnost 1. ledna 2005, rezidenti budou omilostněni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

27. 7. 2006 15:24
DANIEL LANDA

Je to borec!!!>->->->->->-

0 0
možnosti

jedu jinam

27. 6. 2006 13:31
ekonomika

Chtel jsem se projet do tech koncin, ale vyberu si jine mista. Tomu Panovi akorat napisu mail, ze jsem chtel utratit v jeho meste 500 euro , no ..... kdyz nechcou prachy turistu , tak at si daji ostnaty drat kolem mesta.

0 0
možnosti

ak1975

20. 10. 2005 11:44
Špinavci ve městech
Články jsem si přečetl a nad vyjádřením Landrover prodejce se pousmál.  Nabízí snad tato značka jiné vozy než s vysokoobsahovými motory? Mají snad něco na úrovni 4 litrové spotřeby?  Myslím že je načase udělat něco s vědomím lidí o tom že je zbytečné jezdit s autem po městě do práce a sedět v něm jen v jedné osobě. Nenastává opravdu čas třeba i pro úspornější skůtry???
0 0
možnosti

Doctor

2. 11. 2005 22:10
Re: Špinavci ve městech
Mám offrouda obsah 1300ccm spotřeba 7,5 litrů, chcete mi říct že žere víc jak vaše auto a znečišťuje víc, nebo budete souhlasit že stávající vozový park v čr je z 96 procent zastaralý a ten je především základem znečištění pane chytrej
0 0
možnosti

JTB

20. 10. 2005 2:05
...
Prošel jsem si tuhle diskusi z prosince a jsem zděšen-kdo nám bere naše auto, je komouš, protože já mám sen a ten si plním. No jo, já mám taky sen, tank, myslíte, že mě s ním do města pustí? Ne, protože je to zbraň a má práva končí tam, kde začínají práva jiného. Proto nasazuju roušku a jdu ventilkařit....
0 0
možnosti

brsoň

19. 10. 2005 9:24
souhlas
S postojem těch aktivistů lze souhlasit. Typickým příkladem zhovadilosti typu SUV je VW Touareg. Auto v terenu na guvno a na silnici z něj jde strach. Velké, není pře něj vidět a typickým uživatelem je navíc blbec, kterej potřebuje ukázat svou rychlost. ne že by to auto nebylo pěkné, ale do města a na obyč silnice prostě nepatří. Za chvíli by mohli někteří debílkové jezdit s OT nebo třeba rolbou ne? S těma ventilkama to je dobrej nápad. Nic tak nenasere všechny ty špičkové manažery, když nemůžou skočit do fára a jet, ale pěkně musí popadnout pumpu do teplejch a nafoukat 4 gumy na teréňáka. Gut
0 0
možnosti

akvarijni delfin

16. 12. 2004 14:34
prima umera
Traduje se ,že ti co ho maj malýho si kupujou velký auta....
0 0
možnosti

2Mac7

16. 12. 2004 19:17
Re: prima umera
..a říkají to nejraději ti, co mají  malé auto a připadají si tím horší v porovnání s někým , kdo má větší auto  a proto tvrdí vyše uvedené, byť ho mají sami malého . Každopádně to tvrdí jen ti, co považují auto za něco jiného než dopravní prostředek.
0 0
možnosti

papa-lala

16. 12. 2004 14:31
EU
Z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze EU je vetsi bolsevickej humus, nez jsme tu meli pred revoluci -pouze , a to je velka vyhoda-nestavi gulagy a nevesi lidi .Jinak ma vsechny znaky- hlavne prerozdelovani a tim padem nasledne zarovnavani vsech co vycnivaji...
 
0 0
možnosti

MoV

16. 12. 2004 23:54
Re: EU
v skole nas uci (ekonomicka teorie), ze trh funguje bezvadne (pokud funguje konkurence, blablabla) bohuzel i u tak dokonale veci se stava, ze bud bloudi nebo ze vytvari nezadouci externality. V tom pripade je vyhodne omezit, regulovat. F.A.Hayek, Kosmos a Taxis Byl nekdo z Vas ve Florencii? V ulickach starobyleho centra okolo mostu "Ponte Vecchio" se stava, ze parkuji osobni automobily. Mezerou vzniklou mezi nimi a zdi je taktak na dalsi auto. Nedejboze aby nekdo predtim nechal svuj skutr nebo kolo pristavene u te zdi. Nekolik kol jsem zahledl s prejetyma rafkama do pravyho vinglu. Nakladni vozy tam jezdi akorat tak do trznice, a ty jsou velikosti krabicky od sirek (tak jako mel Stehovak ze Samotaru). Obchody jsou ale vsude. Ti co tam byli, vi jak vypadaji. Nakladni trikolka s motorem o objemu 50ccm, ridi se riditkama. Florencie je mozna zacatek zmen, ktery se nekdy dotknou mozna i mne. Rozhodne bych se nikdy nevydal autem do tech ulicek. Maji tam kryte garaze, 5min pesky vedle katedr
0 0
možnosti

kuba

13. 12. 2004 13:28
komunisti
Soudruzi, my dělnická třída se už nenecháme ponižovat a úrážet těmi uzurpátory v tlustých autech na které musíme pracovat. Nikdo už nebude mít lepší auto než my. Peníze nebudou protože všeho bude dostatek.
0 0
možnosti

roman

12. 12. 2004 21:43
Navrhujem zakaz ragistracie luxuxnych aut hlavne BMW,MB,AUDI
kradeze tychto aut prinasaju obrovske straty poistovnam a co nasledne musia platit chudaci obcania
najlepsie povolit iba auta do hodnoty 300 tis korun-ostatne vsetko zakazat
0 0
možnosti

HappyHippo

12. 12. 2004 23:02
Re: Navrhujem zakaz ragistracie luxuxnych aut hlavne BMW,MB,AUDI
Good Joke Keep it up
0 0
možnosti

HappyHippo

12. 12. 2004 18:09
To opravdu myslíte vážně?
Je mi to velice líto, ale musím se zasmát nad ubohostí argumentů strany "proti SUV". Jediné co máte, je "přílišná spotřeba" a  fakt, že SUV při nárazu prostě víc vydrží. Dobrá tedy - proč vám nevadí staré škodovky co žerou i trávu u cesty, Audi například s motorem 4,2 nebo supersporty, když zrovny tyhle auta mají spotřebu daleko větší než SUV? A bezpečnostní hledisko? Tak zaprvé. Řidič SUV má daleko větší přehled co se děje před a vedle jeho auta a za druhé SUV není stavěný na to, aby s tím člověk jezdil jako Barichello. Stejně tak to do vás může naprat dodávka, proto argument o "nebezpečnosti" vidím jako závist lidí, ktří si SUV nemůžou dovolit. Taky by se chtěli cítit bezpečně, ale protože jednoduše SUV nechtějí, nebo na něj nemají, ať ho tedy nemá nikdo...
0 0
možnosti

Janina7

12. 12. 2004 18:18
Re: To opravdu myslíte vážně?
Jasně! Až se i ostatní zmůžou na SUVka, koupíme si americký tahače. Tam se sedí ještě výš a je tam ještě lepší rozhled.  A že se i stahačema dá solídně kalit dokazuje stříbrný slavík, Daniel Ladna!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...