Diskuze
Časem se vrátím k většímu autu
Děkujeme za pochopení.
malevil@seznam.cz
Pane boze
Omlovam se za rouhani, ale co se na diskusich deje, to by se jeden...... . Pratele, o co Vam jde. Jezdeme kazdy tim, na co mame, zijme zivot tak jak nam vyhovuje. Nekomu ´vyhovuje byt zamestnancem, nekomu ne.Kazde ma sve plus i minus. Ale proboha co si zavidime. Ty Mercedesy? Tak si vzpomente na to jakou plati onen clovek pojistku, jak se boji, aby ho nasel na miste, kde zaparkoval atd. Vzajemne si nemame co zavidet. Vse chce svoje. Nekdo dre jako kun, nekdo mene, nekdo nedela nic. Nekdo dedil jiny ne. No a? Kriste proberme se a delejme a zijme podle svych moznosti. A takova si kupujme i auta. Mejte se vsichni krasne a pekne svatky. PS: Andel je VELMI dobry moderator, a je mi uplne jedno cim jezdi. Ja rocne najedu 60 tis. km a asi bych je v trabantu neprezil, ale ...pokud bych potreboval dojet jednou za mesic na nakup a zpet, proc mit Mercedes.Přemda
AAA Auto
Tak to frajerovi přeju hodně štěstí protože já jsem také šel ,,do všemi známého a proslulého bazaru,, a za týden bylo auto ukradeno. Policie a pojišťovna poté řekla že už jsem desátý zákazník (v Praze) tohoto bazaru za čtrnáct dnů komu podobné dražší auto ukradli a přesně věděli a znali slabiny v zabezpečení auta. Pokud mohu radit tomuto ,,vyhlášenému bazaru,, se z dálky vyhněte ať nedopadnete jako já. Zkažený vánoce.kamil
ke kilometrům
Já jen k těm kilometrům. Jsem "obyčejný" obchodní zástupce, který v pondělí a ve čtvrtek sedí na prdeli v kanclu, a úterý, středa, pátek jezdí za zákazníky po Moravě. Přičtu-li o víkendech výlety, můžu říci že naprosto v pohodě najezdím ročně 75.000 - 80.000 km... Nevidím tedy nic nereálného najezdit to, co pan Anděl. Jo a k Fabii. Co se týká motoru, ten v dnešní době s dobrým řidičem natočí i 500.000 km, co se týká brzd, spojky, tlumičů atd... o to je třeba se starat popř. měnit...Michal
divnä reakce
To je drsny nabourat auto probrat se, zjistit ze v nem nikdo neni a jet domu .... jen me napada co kdyz se ridici v tom mercedesu udelalo blbe vysel z auta usel par metru tam se slozil treba s vnitrnim zranenim a vinik sedi u svodidla a CEKA !!!! nepripada mi to normalnisefinko
120000/rok co je beusak???
Ja strvaim za volantom denne dost casu, najazdim rocne cca 30000km, tak si dost dobre neviem predstavit ako moze najazdit 120000 na tej skorabke za rok.........leda, ak by po nociach robil taxikara, alebo jazdil jak beusak.......350 km/den, dost silna kava....a este vo fabii, pekna kravina.martin
Re: 120000/rok co je beusak???
Hmm ja najezdim ve fabii 85 000 ročně a bohate stací 350km denne do prace a zpátky a pak nějaka dovolena a máš to tam!sefinko
120000/rok co je beusak???
Ja strvaim ya volantom denne dost casu, najazdim rocne cca 30000km, tak si dost dobre neviem predstavit ako moze najazdit 120000 na tej skorabke za rok.........leda, ak by po nociach robil taxikara.......350 km/den, dost silna kava....a este vo fabii, pekna kravina.albenizo
Re: 120000/rok co je beusak???
Tak nevím, já denně moc času za volantem nestrávím, ale za uplynulý rok sem najel 65000 km.tak neříkej že strávíš za volantem dost času.30000 není nic.Kraken
omluva
Omlouvám se všem kteří nejsou schopni vydělat si na normální auto typu Freelander za 870.000,- kč. Na to opravdu nemusím být tunelář. Chce to mít dobrý nápad a umět ho prodat. Což je můj případ. Cítím se dobře, protože vím co je to peníze vydělat a jak s nimi naložit. Jediný - tom - pochopil o co tu jde. Všichni lidé, nemohou mít stejně. To tady již 40-let bylo. Proto si třeba já mohu dovolit manželce koupit Freelander a druhý ne. Já pracuji 18 hodin denně, druhý je třeba dobrý dělník a dělá těch svých 8-9 hodin denně a potom se na NETU vzteká že nemá peníze. Všichni máme stejné šance, bohudík. Záleží opravdu jen na každém z nás. To platí i o Andělovi. Anděl je realista, proto zvolil levné mini od škodovky. Až bude v laufu, třeba si koupí Mercedes nebo něco jiného. A věřte mi že mu ho budu přát, protože vydělat větší peníze je kumšt. Já mám v oblibě Jaguára. Né ten nejvybavenější, ale pouze klasický X-TYPE 2.0 D za 890 tisíc.moore
Re: omluva
Na tvém místě bych se probudil ze snění, dopil ten jablečňák ze včerješka, vyšel z maringotky, roztlačil tvojí S 1000 MB TYPE 2 Dveře a napálil to někam do zdi, ať je klid.145-c
Bourat ve spánku?
Kdo bourá usnutím, ten je buď dostatečně blbý na to aby boural, nebo neumí kalkulovat a zjistit, že mu jakákoliv bouračka přijde dráž, než přespat v hotelu (nebo zadarmo v autě u pumpy) nebo přinejmenším nadupat se černou kávou za 1.50€ u každého čerpadla. A jsou i takoví, kterým se zavírají oči, jedou dál a pak se stane že už ty oči nikdy neotevřou - tak zvaná přirozená selekce. Co je však nejhorší, tito, ožralci a notoričtí závodníci ohrižují i ty, co nemíní riskovat životem.Kaja
Já ho nesnáším
Připadá mi slizký, stále se tak divně usmívá, případně se směje hlavně svojim vtipům a je z něho cítit skrytá arogance a namyšlenost. Co se týká předmětu článku, je úplně jedno v čem jezdí redaktor nočního programu. Navíc, mít terénní vůz, znamená v něm spát, aby ho neukradli.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha