Diskuze
Malá nehoda se může prodražit
Děkujeme za pochopení.
vokosticka
renault clio 1.2.
Dobrý den, ví tu prosím někdo, jak dlouho má policie na vyřešení nehody?? Mám Clio z roku 91 a náklaďák mi zrasoval přední dveře, zadní poškrábal a rozbil zrcátko. Je to 2 měsíce, policie se neozvala a já nemůžu nic dělat. Mám pak dveře vyměnit a kolik by mě to stálo??? Díky M.iX
Pozor na tu cenu
Pilulkin
Re: Pozor na tu cenu
detleff
?
řitič
Bor del !
Palo
Re: Bor del !
Ano je to bordel ... ale to cislo, ktere jezdi je mensi. Je mnoho aut, ktere stouj v garazi a silnici nevyjedou jak je rok dlouhy. Nemelo by to byt, ale tem lidem se nedivim ... maji treba auto, ktere opravuji nebo je to veteram, ktery je nekde zakonzervovany ale neni registrovany jako veteran (spec. technicak) a nechce se jim stat frony na dopravnim. Znam jednoho, co ma stare auto, jako veterana (ale neni na veterana registrovany) a nevyjizdi s nim - s tim, ze pokud se v lete bude chtit projet, tak si vyridi pojisteni ... ale nechce se mu kvuli tomu 2x stat fronu na dopravnim a brat si kvuli tomu 2x dovolenou. Tim ale rozhodne neschvaluji to, ze nekdo pojisteni nema a jezdi. V pripade, ze takovehoto cloveka chytnou, tak jsem pro velmi vysoke pokuty.eF
zkušenost
má zkušenot je ta, že do auta známé narazil náklaďák, řidič nedával pozor.. Od policisty rovnou dostala vizitku (no, asi si policie musí přivydělávat..), kam má dát auto opravit. Dala ho tam, dostala od (neznačkového) servisu náhradní vozidlo po dobu opravy, oprava na 100%, vše šlo z pojistky viníka nehody (včetně pronájmu náhradního vozidla), o nic se nestarala, jen si vyzvedla opravený vůz. Neplatila nic. Jestli servis trochu víc pumpnul tu viníkovu pojistku, to je jejich věc. Celé jednání s pojišťovnou si vedl servis sám, proč se nervovat?Don Night
Re: zkušenost
Co měla za auto? To bych chtěl vidět, kdyby mi někdo naboural Favorita, jak mi pojištovna hradí komplet opravu v servisu a ještě náhradní vůz...eF
volani policie
Pokud ovšem řídíte vozidlo, které Vám patří, tak nemusíte k nehodě (teoreticky pod 20tis. škody) volat policii. Ovšem většina lidí jezdí auty služebními, tj. majitel je třetí strana a tam se policie volat musí vždy !!!!petr
postup policie
Fenatren
Povinné ručení ještě vše nezaručí
Ano,mít p.ruč. je nutné a kryje 100%viníka.Poškozený je na tom mnohem hůř.Hovořím o případu 9 let starého auta(do nehody takřka ve 100%stavu) a následné likvidaci škody ČP pojišťovnou.Poškozené plechy nevyměňovat,vyklepávat!!!Rozhodně se nemá auto nechat opravit v autorizováném servisu(ten díly mění).Poškozený poté doplácí amortizaci.Byli jsme nabouráni,viník je v pohodě a nás to stálo 40 000Kč.Proto bedlivý pozor na údaje a likvidátory.Roumen
Re: Povinné ručení ještě vše nezaručí
Nejsem si jistej, ale z povinnyho ruceni se hradi jen skoda poskozenyho. Vinik musi mit sjednany havarijni pojisteni a z toho jde jeho skoda. I tam se pocita amortizace...nicmne pokud on mel auto novy a vy 9 let stary, tak jemu, na rozdil od vas, uhradili z havarijniho skodu celou, coz se na prvni pohled muze zdat nespravedlive. B-) Reseni? Koupit novy auto, taky vam budou hradit celou skodu. B-)skodovkar
nesmyslne ceny
Ja mel lehce tukle zadni dvere s blatnikem u Fabie a cena opravy byla pres 20 000 (autorizovany servis), navic ceny dilu na Fabii jsou srovnatelny s ostatnima zahranicnima autama, nekdy i drazsi, cili ten co to napsal je peknej mimon. Bohuzel ja musim lizt do autorizovanych servisu.Tomcaj
Lakovani
opas
Re: Lakovani
Hmmmm, mne nejake pako urazilo leve zrcatko a trochu skrablo levy blatnik. Oprava stala skoro 12 tisic.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko
- Jiří Horák obnovil ČSSD a dovedl ji do parlamentu. Se Zemanem si nerozuměl
- Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“
- Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD
- Když tenisem žije náměstí i Magická krabice, kde modrý kurt děsil Nadala
- Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci
- Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
- OBRAZEM: Blýskalo se na horší časy. Procházka po Praze v roce 1941