Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autem roku se stala nová Octavia

Autem roku 2005 v České republice zvolili motorističtí novináři novou Škodu Octavia. Druhý skončil Citroen C4, třetí je BMW řady 1. Octavia už dokázala uspět i v podobných anketách v zahraničí. Toyota Prius, evropské Auto roku, se v Česku nedostala ani do finále.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hater

20. 1. 2005 15:54
Octavia II. a mizerný crash test
výsledek čtyři hvězdičky a málo bodů za čelní náraz je tragédií tohoto vozu. Kritickými místy jsou holeně a pravé stehno. Tak mizerný výsledek, jako u Octavie je srovnatelný jen s Pandou a Getzem, což je ostuda. Lepší je už boční náraz a ochrana dětí. Srovnatelné vozy, např. F-Focus II dosáhl maximální body v čelním i bočním nárazu, resp. 5*, stejně tak jako drtivá většina vozů z poslední doby, jako např. C5, C4, R-Mod., Astra, Golf, Altea atd.
0 0
možnosti

Jan Vlk

19. 1. 2005 11:44
Zličín je fakt KŮŮŮL
Prý ve Zličíně změřili nejrychlejší auto ... stříbný mercedes, jel asi 168 . Škoda že jsem tam právě nejel.
 
Já tam jezdím denně, ve 140 vyřazuju trojku, a čtyrku kolem 180ti (užívám si zrychlení, maximálky nehonim), na pětku to pak udržuju kolem 170 - 180 dokud mi tam nevjede žádný škodovkář , fiatista , nebo citroenář.
 
0 0
možnosti

petrumr

19. 1. 2005 18:58
Re: Zličín je fakt KŮŮŮL
A to tam nedáváš 6ku?sorry já sem myslel,že máš Stilo-co to máš za křáp,že to nemá šest kvaltů?
0 0
možnosti

DeNici

19. 1. 2005 2:04
Skoda Octavia je dobrý vůz, ale ne na auto roku
Je to pekne auto, hezci, nez predtim, interier je pekny a i moznosti vybavy. Motory trosku slabe, ale treba 2,0 TDI, ktere mame, uz tak uplne line neni a ma skvelou spotrebu.  Ale v porovnani s BMW 330i nebo Mercedes C 55 AMG, kterymi jezdim, to nemuze byt auto roku.
0 0
možnosti

Stax

18. 1. 2005 16:16
porovnávat auta...
mi přijde zhruba jako porovnávat červený kyselý jablka a bílý sladký a třeba žlutý s koženou slupkou. Aniž bych se na tu soutěž koukala, tušila jsem, že vyhraje Škoda. Proč? Kvůli vlastenectví a kvůli tomu, že teď spustila nový model oktávky . (Škodovka je stále vnímána jako česká a je to koneckonců úspěšný podnik.) Dovede si někdo představit, že by třeba v Německu nevyhrálo německé auto? Ve Francii by vyhrálo nějaké korejské nebo japonské? Na prodejnosti aut se výsledek nějaké soutěže beztak neprojeví - osobně neznám člověka, který by si šel vybrat auto, protože ho motorističní novináři (jaká to autorita!!!) zvolili autem roku...
0 0
možnosti

okřídlený š(č)ípek

18. 1. 2005 11:08
realita
Můj známý prodával v autosalonu Škoda. Když mi vyprávěl, čím vším se dají potencionální kupci škodovek  obalamutit, jak jim odkejve kdejakej přiblblej názor, hlavně když koupí. Zákazníci se pak diví, jak drahý mají servis a co všechno se může na škodovce (samozřejmě  "zcela  ojediněle"  porouchat),  ale  neponaučí  se.  Uběhnou  3  roky  a  zákazník  je  osloven  s  novou  nabídkou  a  většinou  se  zase  chytí.  Samozřejmě  titul  Auto  roku  zvedne  zájem  o  koupi,  ale  jen  na  přechodnou  dobu.  Pak  se  vše  vrátí  do  starých  kolejí:  slevy,  akční  nabídky - včera o tom  psali  v  HN - na  příkladu AutoPalace Praha - Mazda taky získala titul, chvíli se prodávala, pak následoval propad.
0 0
možnosti

real_gldie

18. 1. 2005 15:53
Re: realita
No ja sem si svoji prvni oktavku koupil 2 roky starou a mel sem ji 3 roky. Za ty tri roky sem najel neco pres 80.000 km a nemel sem jedinou zavadu. Do servisu sem jezdil akorat menit volej, brzdovy desticky a gumy, coz osobne za opravy nepovazuju. Pak sem mel 3 roky BMW 320i (novy), kterymu se po roce rozbilo rizeni - oprava 90.000 korun (BMW to zaplatilo) pak se mu zadrelo predni kolo, to sem si zaplatil 15.000. No a tesne pred koncem leasingu tomu zacala cas od casu svitit kontrolka airbagu, ale nikdy se vlastne nejak nezjistilo proc. To je zase moje realita.
0 0
možnosti

*

18. 1. 2005 9:04
*
*
0 0
možnosti

Hulič

18. 1. 2005 8:43
****
Končí mě leasing na Oktávku r.v. 2001 v kombajnu, Zvažoval jsme co dál, Oktávku už jsme nechtěl a jako nejvýhodnější se mi jevila Dacia Logan. Jel jsme jen zkušební jídu, ale Logan oktávku výrazně převyšuje.
0 0
možnosti

škodovák.

18. 1. 2005 8:52
Re: ****
No a potom přišla kocovina s přemíru hulení trávy
0 0
možnosti

Michal Jonáš

18. 1. 2005 8:30
Spotřeba
Mám novou Octavii II Ambiente s motorem 1.9 TD a průměrnou spotřebu při dodržování max. rychlosti mám 4.6 l/ 100 km i při pojíždění ve městě.  Auto stálo něco přes 550000,-. Takže se může předraženej Prius jít se svojí úsporností klidně vycpat. 
0 0
možnosti

Kenkaku

18. 1. 2005 9:09
Re: Spotřeba
a přesněš proto se začínám stydět že jsem z ČSR... "já, já, já jenom já!!!!".
0 0
možnosti

Kenkaku

18. 1. 2005 8:04
Jaké auto?
T této socialistické zemičce existují jen dvě skupiny lidí. Ti co nakupují hlavou a ti co nakupují srdcem. Jedna skupina vidí české auto, zaplesá nad "příznivou" cenou a nic neřeší (vlastenectví musí být). Pak je ta druhá, která si určí podmínky co má vůz splňovat a podle toho koupí (tzn.: ta škodovka tady může klidně na základě podmínek vyjít stejně, ale ne z vlasteneckých důvodů). A vo tom to je. Záleží na tom čím nakupujete :-). pozn.: já jezdím v Toyotě a vím proč...
0 0
možnosti

Petr..

18. 1. 2005 8:50
Re: Jaké auto?
Takže to znamená , že nakupuješ hlavou někoho jiného.Protože kdyby jsi nakupoval svojí hlavou tak bys nepotřeboval srdce k tomu , aby jsi si škodovku koupil, tedy pokud potřebuješ auto na normální ježdění a né k tomu , aby jsi sousedům cpal jakej kup ta Toyta byla.
0 0
možnosti

Chytrak

18. 1. 2005 3:20
Vymenim BMW 745 za Octavii II
Vymenim BMW 745L (r.v. 2004, najeto 4235 km, kuze, GPS, 100% garazovany)  za Skodu Octavia II, popripade doplatim.
Zn. Kvalita rozhoduje.
0 0
možnosti

dada

4. 3. 2005 11:39
Re: Vymenim BMW 745 za Octavii II
koupim bmw 745 .rychle,specham .volat 775 906000. d
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...