Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Modus: Scénic do kapsy

hodnocení iDNES 4,0/5 Zatímco řada automobilek ve svém výrobním programu dosud nemá ani jeden velkoprostorový vůz „tvůrce automobilů“, jak si Renault hrdě přezdívá, má v tomto segmentu již ucelenou paletu. Pokud nebudeme počítat prodloužené verze modelů espace a scénic, je modus již třetím velkoprostorovým modelem značky. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Biro

Posuvná lavice-k čemu je to dobré
K diskusi o prakticnosti posuvne lavice vzdadu - zrejme se vyjadruji lidi, co nemaji male deti, prevazene v sedackach a zaroven takovi, co nemaji 185-190 cm. V takovem pripade je problem v tom, ze do urcite velikosti detem z bezpecnostni sedacky trci nohy takrka vodorovne (predni okraj sedacky nemaji pod koleny) a tim padem, pokud sedite s moji vyskou na prednim sedadlem, mate vrazeny kolena na palubni desce, protoze kvuli diteti musite mit posunutou sedacku dopredu. To plati u vetsiny vozu nizsi stredni tridy a mensich, napr. pro manzelcin VW Golf III. Zadni posuvna lavice je v tomto pripade idealnim resenim, pokud chcete cestovat na vetsi vzdalenost nez jsou kratke jizdy po meste, nemusi se jednat o zadne dalkove jizdy (ostatne kdo by jel Modusem 1.000 km, i kdyz ani to neni vyloucene). Pokud budu kupovat pro zenu dalsi auto, urcite bude tato vec jedna z rozhodujicich.
0/0
8.3.2005 14:06

Radek

renault espace brzdy
Mám dva měsíce Renault Espace 2,2 dci a najeto 13 tis km. A bohužel už třetí kotouče vpředu.Přestože s autem jezdím v pohodě bez nějakého závodění, dochází po zahřátí brzd od 90 km k vibracím na volantu.Problém začal hned po převzetí auta u dealera.Vysvětlení Renaultu jsou čím dál zajímavější.První : došlo k ochlazení kotoučů v myčce (v které jsem nebyl)po předchozím brždění.Druhé : hází náboj,který je po přeměření v pořádku a při běžné jízdě je bez problémů.Třetí : kola nejsou dokonale vyvážená.Při jízdě v jakékoliv rychlosti ,ale nic nevibruje.Doporučení je přezouvat pouze u Renaultu a používat pouze ráfky s naklepávacím závažím.Litá kola kde se lepí ,si tím pádem můžu dát do vitríny.Nikde jsem v servisní knížce a návodu k obsluze nenašel ,že než jedu do myčky tak nesmím brzdit nebo že nemůžu přezouvat v běžném pneuservisu nebo....atd.Doufám ,že nebudu muset pravidelně měnit kotouče po 3 tis km nebo jezdit bez brzd....Je to škoda protože jinak je to super auto .J
0/0
25.2.2005 10:36

Rom

"ne"bezpecna auta - Ktera?
pribliz sve rozhodnuti (tema te bezpecnosti) ?
 
prosim posli vysledek testu toho tveho koncernoveho auta dovybaveneho na 6 airbagu? docela by me to zajimalo, ja to zatim nikde nevidel....
 
v cem jsou koncernova auta "ne"bezpecnejsi nez ta francouzka??
 
PS. jinak samozrejme uznavam, ze Skoda, BMW, Volvo, Mercedes jsou z hlediska bezpecnosti nevyhovujici auta, to je jasne ;-)
0/0
25.1.2005 14:02

Rom

to "C"ipisek:
jo, mas pravdu - SAFRANE byla hrozna vrazda, taky jsem v ni nekolikrat jel (ja uz se jenom lek, ze to myslis o Superbu -> chapu)
0/0
25.1.2005 13:52

Rom

udavaji trend
nevim jaky trend by mely urcovat, ale pokusim se nesouhlait ani s timto, je mi lito;(((    to ze nekdo udela zasadne jiny design, ale nacpe do toho stejnou techniku, jen opravdu o trochu lepsi, ale porad spatnou, kvalitu zpracovani....nevim, nevim,ale tohle mi prijde spis ukazovani spatnym smerem, nez nove trendy (Jara by zajasal;)))     ale jinak to nechci nijak zvlast hanet, kazde auto ma sve misto na slunci
 
ja spis jen cekam na okamzik, kdy si sednu do Renaultu anebo PSA a me srdce zaplesa nad snadnym a presnym razenim, nad poradnymi sedadly, ktere navic bude mit automaticke vyrovnavani naklonu pri najezdu do zatacky, protoze podvozek oni uz snad ze zasady nebudou ladit jinak (jen se tomu smeju, jak na tom leta lpej = rozdil mezi mym byvalym R11 a lagunou, no, ja proste nevim, rozdil f tom nevidim;)))   no, proste osobne bych do "Francie" nesel, navic ma-li clovek alespon neco malo co do cineni s j
0/0
25.1.2005 13:46

153624

Re: udavaji trend
Tak nevidět rozdíl v naladění podvozku mezi R11 a Lagunou 2 např. ve verzi Sport Edition si fakt žádá být totálně slepý nebo francouze z principu omítat, takže je poctivější to napsat a neplácat hlouposti.Uvedená verze Laguny má tvrdší podvozek než Octávka2 a dbobet lepší jízdní vlastnosti, ale to chce ta auta mít doma a jezdit s nimi. Já je mám a jezdím.
0/0
25.1.2005 18:24

bandicoot

renault
Jen chci napsat, že jsem rád, že tu jsou lidi, který maj renaulty rádi. Sám mam Clio II Phase II 1,4 16V z minulýho roku a je víc než slušný (výbava, jízda atd.).
0/0
25.1.2005 11:23

Tipisek

kdo jeste ?
Jako jeden ze zakladatelů kategorie multifunkčních vozidel si Renault nemohl dovolit chybět v segmentu,   ... kdo jiny vyjma Renaultu je jeste zakladatelem  MPV ? Nebyl to prave a jen Renault ??
0/0
24.1.2005 18:46

upirek.misa

Re: kdo jeste ?
A co takhle Chrysler se svým modelem Voyager? Tohle vozidlo přišlo na svět dokonce před Renaultem Espace, ale v Evropě se objevilo mnohem později.
0/0
25.1.2005 8:05

hM

Re: Re: kdo jeste ?
To asi ne .. Voyager byl spise trida obytnych dodavek a nejak se zakulacoval a zmensoval ...To by se dalo rici ze zakladatelem byl Renault Estafete v provedeni bus
0/0
25.1.2005 8:32

F1

Modus dCi
Mám k dispozici služebního Moduse 1,5dCi a musím uznat, že přes počáteční nedůvěru mě to autíčko mile překvapuje. Používám to na ježdění po městě i mimo, jezdím většinou sám a auto mým potřebám plně postačuje. Díky své stavbě je pohodlé, dobře se do něj nastupuje, vyšší posez je s výhodou hlavně ve městě. Podvozek na závodění určitě není, ale k tomu Modus taky neni určen. Motor 1,5 dCi 48kW netřeba komentovat. Na svůj objem výborný zátah od nízkých otáček, nízká hlučnost, spotřeba 5l nafty/100km v kombin. provozu (nezajeté, hodnoceno teď přes zimu). Oproti Cliu a 206, které jsem používal před tím, je Modus celkově lepší. Jediné v čem vidí problém je cena, která dosahu ceny  Octavie  I. generace. Doporučuji všem kritikům, aby se s tímto autem svezli a jsem přesvědčen, že většina změní názor.
0/0
24.1.2005 16:06

pepa_u

Kufr vs. misto na nohy...
Je to dobry napad posouvat zadni sedacky, ale nejak to stejne postrada logiku... Kdyz pojedu jen kousek z "vesnice do vesnice", tak co si budem povidat, lidi vzadu to vydrzi, i kdyz moc mista na nohy nebude. Kdyz ale budu chtit jet dal a tudiz mit i pohodli pro cestujici vzadu, budu na 99% potrebovat take vezt nejake zavazadla. Ale kdyz misto zavazadel budou zadni sedacky. Je to sice hezky napad, ale uplne na houby...
0/0
24.1.2005 12:54

polarniliska

Re: Kufr vs. misto na nohy...
Mě to přijde celkem praktický. Posuvnou zadní lavici mají většinou malá auta, která si jsou málokdy využívána ve více lidech, a už vůbec ne ve víc lidech na delší vzdálenosti, takže  mi to zas až tak špatný nepřipadá. Sám jsem v práci jednu dobu jezdil Toyotou Yaris, ve které jsem jezdil převážně sám a když jsem chtěl, aby se mi do kufru vešla taška na trénink, musel jsem mít kufr na maximu a zadní lavici šouplou do předu. Po tréninku jsem jsem šoupnul lavici dozadu naložil čtyři kluk, kteří teda museli mít tašky na klíně a rozvezl je domů. Jak říkám mě to u auta pro ježdění po městě přijde docela praktický. Kdybych chtěl mít větší kufr i místo na nohy zároveň, musel bych mít větší auto, což mi, když jezdím v 99% sám a ještě po městě, přijde zbytečný.
0/0
24.1.2005 13:42

pepa_u

Re: Re: Kufr vs. misto na nohy...
Jojo, nerikam, ze je to spatny napad. Kazdopadne, kdyby neco podobneho bylo treba v Octavii combi, tak by to asi melo docela vyznam velky. Beztak, vetsinou jezdi na vetsi vzdalenost maximalni 4 lidi, protoze v malokterem aute se da na dlouhe vzdalonosti cestovat v peti.
0/0
25.1.2005 11:07

ťaman

...
Honda Jazz je lepší!!!!
0/0
24.1.2005 12:16

Radek

Re: ...
Souhlas :-)
0/0




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.