- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...taky jsem majitelem už jen pouze jednoho Fuega a až na maličkosti,které bývaj i u jiných značek sem spokojen.Bohudík nebo bohužel jsem si ho upravil k obrazu svému(sport.podvozek Bilstein + vícedílný kola BBS),samozřejmě s ním jezdím pouze v létě a o víkendech!
Ja teda nemam Fuego, ale mela jsem R18, ze ktere fuego castecne vychazi a palubka je stejna, ale myslim, ze je to jeden z povedenejsich kousku a i mnohem mladsi auta maji palubku podsatne osklivejsi a min kvalitne zpracovanou. Nehlede na to, ze povrchovy material je super na udrzbu a nedrzi se na nem prach, coz se o nekterych jinych neda rict.
A ze je fuego chic auto to je uplne bez debaty. A to, ze se moc neprodavalo nechapu, ale alespon je o to vic originalnim kouskem.
Takových machříků na našich silnicích více....právem máme nejnevychovanější řidiče v civilizovaném světě. Dokud nepochopíš, že své mindráky musíš léčit jinde a jinak, na silnici bych tě nepustil. Doporučuji cestovat po USA, abys pochopil, k čemu slouží jízda autem. A jestli máš dost peněz, potom si adrenalin můžeš zkoušet jinde...
to ti zavidi, vim o cem mluvis. meli jsme s brachou 1.7 r.v 81 ale velmi pekna. tu jsem ovsem v opilosti rozbil,pak nasledoval 2l takova vrana ale motor o.k., no a pak se dovezlo z CH turbo 80tis. km zlate orig. krasavec. jenze jednoho krasneho dne brachovi za jizdy chytlo.zustala jen zadni naprava. nikdo nevedel proc?! mozna tomu nekdo pomohl,opravdu velka skoda,pohroma,dodnes vspominam na ten uzasny turbo efekt,kdy na 2 v 50km/h zacalo hrabat. meli jsme pak 19 16v,ale na turbo nemela.takze si ho uzivej a chran jak oko v hlave, cau jura