Diskuze

Jmenuji se Spark, Chevrolet Spark

Značka Daewoo patří minulosti, na evropských silnicích se začínají objevovat chevrolety. Hromady chromu, pět metrů délky a osmiválec pod kapotou... přesně takoví ale evropští "chevíci" nebudou. Naopak, v nabídce této korejské automobilky, honosící se jménem americké legendy, figuruje jedno z nejlevnějších a nejmenších aut na trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Brumla

28. 4. 2005 13:33
TAKOVA ZVRHLOST
, Proti Sparku/Matizu nic nemam. Ale tak degradovat slavnou znacku silnicnich korabu, dat jeji jmeno nakupnim kosikum, tak zvrhli jsou jen amici!
0 0
možnosti

David

27. 4. 2005 9:41
Spokojen -jsem PRO bez postraních úmyslů a podjatosti
Koupili jsme nového matýska pro jeho vstřícnou cenu a hlavně provozní náklady. Je to půl roku a zatím spokojennost. Jako majiteli i jiných značek musím přiznat, že větší prdýlka by občas bodla, ale na druhou stranu kolikrát co převážím za měsíc? Máme ho jako pro dopravu do práce a z práce (obdobně jako spusta aut na silnici), takže povětšinu pro jednoho člověka. Ale jezdí hezky i ve čtyřech.
Na rodinnou dovolenou to není, přiznám, ale pro nás je služebníkem všedního dne. A místa je tam fakt překvapivě dost a pokud jedeš jen ve dvou a šoupneš sedačky až dozadu, tak si snad nemůže stěžovat nikdo. V mnohých jiných autech jsem byl překvapivě namačkán. Prostě klame tělem. Postavte ho k oktávce a kouknětě na obě shora. Je to překvapivé. prostě mu chybí jen čumák a zadek.
Naškrobení kravaťáci - prodejci mi nutili dovnitř cokoliv (a dá se fakt koupit perfektně vybavený!), ale když jsem projevil přání sady zimních kol, tak se divili nač!! A n zimních gumách jsem fakt dojíždě
0 0
možnosti

strip

22. 4. 2005 11:04
proč ne
mám matýzka od r.2000,měřím 195cm,a pohoda,bez závad,manželka  denně jezdí s ním po městě,do práce, byli jsme s ním i v CHhorvatsku.why? proč ne,1300000 lidí na světě,to není málo.
0 0
možnosti

Honza

21. 4. 2005 18:54
Chevrolet, co není Cehvrolet.........
....aneb,  tohle autíčko s takovým názvem je urážka Corvet a Camar.  Nevím jak ostaní, ale já si pod názvem Chevrolet vybavím "trošku" větší pilu...  
mrkněte se na skutečnej Chevrolet a dejte si répráky pořádně nahlas, ať z toho něco máte
jo, tyhle stránky jsem kdysi našel náhodou a proti Matizovi nic nemám, jen se mi nelíbí nový název
0 0
možnosti

Jirka

26. 4. 2005 14:49
Re: Chevrolet, co není Cehvrolet.........
Jo, jo ... presne tak. Taky si pod pojmem Chevrolet predstavim neco uplne jineho ... nez toho prcka.
0 0
možnosti

CHang

21. 4. 2005 15:29
Let s go Korea
Jen tak dál Korejci! Naučte evropany za kolik se vyrábí a prodávají auta! Vezmu li v potaz pořizovací náklady a užitnou hodnotu korejských aut, lepší poměr nikde nenajdete! 
0 0
možnosti

Jirka

21. 4. 2005 13:39
Doporučuji
Manželka s dcerou měly Matize, najezdily asi 120tis km za 4 roky. Naprosto spolehlivé auto!!! Do té doby jsem nebyl žádný příznivec asijských aut, po zkušenosti s MAtizem a nyní s NIssanem Micra mohu jen doporučit! Za ty prachy co to autíčko stálo, levný provoz a pojištění naprosto bezkonkurenční citycar. Pro 2 dopělé osoby na cestu do práce, na nákup apod. ideál!
0 0
možnosti

pavelthelong

21. 4. 2005 12:29
uprimnou soustrast
jen co chudaka maleho Matize adoptoval tatinek Chevrolet, uz je adoptivni rodic na smrtelne posteli ( 1 miliarda dluhu GM, uvazuje se o rozprodeji celeho koncernu) To si ten malickej urcite nezaslouzil. Problem bude s Oply, ty uz na jare chtel GM poslat do kytek, ubranili se, ale asi ne nadlouho. Analytici hodnoti GM jako absolutne neinovativni a neperspektivni koncern. Uprimnou soustrast :-(
0 0
možnosti

srab

21. 4. 2005 12:19
asi neeeee
156 kilometrů za hodinu je totální hovadia, to auto už při 120 lítá jako Škoda 100, která má vůle v čepech jak cip. Auto pro sebevrahy.
0 0
možnosti

donau

21. 4. 2005 12:04
moje auto
Nexia, sice moralne zastarala. Ale! 160 000 km, okrem standardneho servisu, bez zavad.
0 0
možnosti

Mára

21. 4. 2005 11:48
...
Osobně si myslim, že kdo dá za auto vic nez 300k je naprostej idiot. pochopitelne zalezi k cemu auto pouzivate a kolik najezdite. Ja najezdim soukromym autem cca 15k rocne. Pro lidi jako ja je debilita kupovat auto za 600 000 kc. Nikdy nepochopim k cemu jim to je? Vlastni drahy auto a pak stejne stoji na Jizni spojce v kolone jako ja a popojizdime metr po metru vedle sebe. Nepisu to, ze bych si drazsi auto nemohl dovolit, nezavidim. Jenom to nemuzu pochopit
0 0
možnosti

David

21. 4. 2005 11:58
Re: ...
Nové a drazsi auto lide nekupuji jen aby vsem dokazali ze na to maji, (i kdyz nekteri urcite ano) jak ty si myslis, ale take proto, ze nova auta ve vyssich kategoriich jsou zpravidla bezpecnejsi. A to je i muj pripad, pro svou rodinu chci zajistit co nejbezpecnejsi jizdu a rozhodne se z tohoto duvodu necitim jako NAPROSTEJ IDIOT jak jsi mne ve svem prispevku nazval!!! I kdyz na te jizni spojce obcas ano, ale ne kuli cene sveho auta :-)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...