Diskuze
Ceny ojetých aut v Česku
Děkujeme za pochopení.
Glum
Z áčkama mám tu nejlepší zkušenost
Měl jsem Pajero, koupený bořenýho za třista litru. S opravou to vyšlo do půl mega, rok jsem s tím jezdil a pak ho vykoupili v AAA za 590.000. No a asi za tři měsíce mě volal týpek, že se jim to nějak s*re a prej esli to bylo bořený, že jim to buchli jako nebouraný. Tak jsme jen řekl, že jsem s tím vlítl do struhy, že to šlo přes budku, to jim může bejt jedno.Makky
Stav km v TP
Co si myslíte o tom, kdyby se při každé STK kromě razítka do TP zapsal také stav km. TP putuje s autem většinou celý život a zápis km každé 2 roky..! Zprůhlednilo by to alespoň trochu bazarovou džungly, kde nemůžete věřit už ničemu? Nebo by to jen vedlo ke zkorumpování stovek STK v zemi? Neřeší to šunky ze zahraničí, to je jediný problém...mpes
AAA
Joshua
aaa auto
Myslim, ze cist neco na idnes, kdyz partnerem jsou zlodeji z aaa auto nema cenu. Vsichni vedi, o co se jedna...miam
Re: aaa auto
HONZA
CENY OJETIN V ČR NIC NEVYJADŘUJÍ O STAVECH AUT.VYJADŘUJÍ JEN ÚROVEŇ NÍZKÝCH PLATů KOUPÉCHTIVÝCH
Ceny ojetin nic neříkají o stavech automobilů a to zejména v Česku. Hodně jakoby obchodníků nadělalo peníze na blbosti českých lidí a prodali jim vraky kterí dovezli z EU. Toto mělo důsledky pro trh s kvalitními ojetinami. Navíc velkým bazarům toto pochopitelně vyhovovalo - nízká koupěschopnost, neznalost o kvalitě aut, hlavně se před lidmi blýsknout hodně plechem za málo muziky. To bylo pravé Česko ! Podnikavci rychle pochopili, že tento národ jinak chytrý je jinak totálně blbý. Lidé si nakupovali problematické vraky a zároveň tím se ZKAZILO JMÉNO DOVEZENÝCH AUT Z EU . AUTA V EU JSOU O 100% LEPŠÍ NEŽ V ČR.JSOU SERVISOVANÉ,LEPŠÍ SILNICE,APOD.TADY KAŽDÝ CHCE AUTO "SLEPIT ZA PÁR KORUN".TO NEJDE KVALITA I U PROSTITUTKY MÁ SVOJÍ CENU.napiště mi na jan.hudler@seznam.cz své názory.Poradím kde dobře nakoupit a nenapálit se i ceny aut v celé EU i z oficiálních zdrojů Evr.Unie.V Bruselu mají tabulky na ceny aut v celé Evropě.Nick
Re: CENY OJETIN V ČR NIC NEVYJADŘUJÍ O STAVECH AUT.VYJADŘUJÍ JEN ÚROVEŇ NÍZKÝCH PLATů KOUPÉCHTIVÝCH
Nemas tak uplne pravdu. Trh s ojetinami v Cesku je stejny jako jakykoli jiny trh - funguji tu stejne principy, figuruji stejne subjekty (kupujici a prodavajici) a stejne jako kdekoli jinde, i tady sleduje kazdy tento subjekt jako konecny cil svuj vlastni prospech. Jestli je neco deformovane, tak je to pravni rad - to ten cini tento trh specificky. Kdyz nemuzu vymoct nahradu skody zpusobenou prodanim vadneho vyrobku a dalsi zakladni veci nezbytne nutne k fungovani zdraveho trhu, pak se nelze divit, ze v urcitych aspektech je Cesky trh s ojetinami deformovany. Ale je to pochopitelne, jsme zeme, ktera stale jeste prodelava transformaci a ja nepochybuji, ze nakonec se to vsechno srovna.Nick
Vectra B 2.5 V6 V plny palbe za 185k
No ja jsem na to celkem vyzral. Koupil jsem Vectru B r.v. 2000 z jednoho nejmenovaneho bazaru za 185 000,-. Je to 2.5 V6, xenony, automaticka klima, v kuzi, vyhrivany sedacky, tempomat... proste v plne palbe. A jede jak drak (170 koni). Jezdim s ni uz dva mesice a nemuzu si na nic stezovat, vsechno funguje jak ma.Nick
Re: Vectra B 2.5 V6 V plny palbe za 185k
A proto fakt nechapu lidi, kteri utrati pres 200 000,- za Dacii Logan, nebo Fabii Junior, kdyz za tytez penize muzou mit mnohem silnejsi, bezpecnejsi a nesrovnatelne lepe vybavene auto.docent_chocholousek
hmmmmmmmmm
http://news.auto.cz/?article=2965" target="_blank" rel="nofollow">http://news.auto.cz/?article=2965 co dodatIvan
Jen blbec si může koupit ojetinu v čechách
když za rohem, tj. v Rakousku, Německu, Švýcarsku stojí tisíce kvalitních ojetin s jasným původem provozovaných na silnicích a ne českých tankodromech, servisované značkovým servisem, s kompletní dokumentací. Proč bych si měl kupovat zasranou fábii či octávku po třech letech provozu v čechách když za nějakých 12 -15 tis euro cenu můžu mít 4-5 let starej bavoráček či audinku v nesrovnatelně lepším stavu, o výbavě, jízdních vlastnostech a kvalitě zpracování nemluvě.TONDA
70% AUT V ČR=BOURANÉ,90%=PŘETOČENÉ KM,60%BEZ SERVISNÍCH KNÍŽEK = ČESKO
Do aut dělám a vím o čem je řeč. Proč se necháváte lidi oblbovat a kupujete vraky dovezené podnikavci. Koupit dobrý auto v EU jde , ale ne přes 90%ˇčeských lidí..... V EU jsou auta všeobecně lepší než v ČR, jen se ale do ČR vozí pouze ty na kterých si mnozí namastí kapsu a Vy jim to baštíte . NIC VÍCE NIC MÉNĚ. Váš problím, že taková auta kupujete.napište na jan.hudler@seznam.cz a poradím nebo dám kontakt jak a kde auta nakoupit nejlépe a to seriózně !!!s
Re: 70% AUT V ČR=BOURANÉ,90%=PŘETOČENÉ KM,60%BEZ SERVISNÍCH KNÍŽEK = ČESKO
Lukin
Trabant
Trabant je nejlepší vozidlo, ojel najelu přímo do benálu 1:50 a sice mi tím stoupne cena benzínu cca o korunu na litr, ale mám po problému s olejem v motoru. Chlazení vzduchem je vynikající, Trabant topí jako divý, celou zimu mi je teplo, a hlavně když se něco podělá, dokážu si to opravit sám, je to jak motorka. Pravda je,že Vmax je 110km/h ale na našich cestách je rychlejší jízda riziko v každém autě. Kdybych investoval do nového fára 500tis klacků a s každou blbostí jezdil do servisu a nechával zbytečně prachy za nic, tak to mám Trabanta do 10.tis. slušného, obhlídnu olej v převodovce, brzdovou kapalinu a pak se o nic dva - tři roky nestarám a vím, že dojedu :)) Měsíčně na něm naběhám sice jen kolem 1500-2000 Km ale spokojenost je na místě, je to malé tak se obtočí kolem sloupu a zaparkuje skoro všude a 415 l zavaz.prostoru je dostačující.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...