Diskuze

Nový VW Passat má přístrojovou desku od slovenského designéra!

Volkswagen se od dob brouka změnil k nepoznání. Původně "lidový vůz" má vymoženosti luxusních značek, ale také už dávno nestojí pouhých tisíc marek. Stejně je na tom i pátá generace passatu, limuzíny, která je po golfu druhým nejprodávanějším modelem značky. S motorem 1.6 se dá pořídit nejméně za 649 900 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Golem

12. 4. 2005 22:28
tak proto!
Tak proto je ta palubovka tak hnusná! Tak debilní nepřehledný "budíky" jsem dlouho neviděl.
0 0
možnosti

gyul

12. 4. 2005 16:07
1.6 v passatu
by me zajimalo,kdo si koupi passat s tou 100-konovou 1.6 motorem. Asi tolik lidi, co si koupilo fabii s litrovym motorem......jestli si wubec vzpominate,ze se s nim vyrabela
 
0 0
možnosti

procházející

11. 4. 2005 18:34
pěknej
Novej Passat je pěknej. Ale prezentace redakce je katastrofa ! Automatickou brzdu, startování bez klíčku, samočiné odemknutí dveří při přiblížení se k autu a další prezentovaný novinky NEJSOU NOVINKY ! Protože taková Renault Laguna tyto ,, NOVINKY ,, sériově dodává již od roku 2001 ! !  Fakt se musím ,, odborníkům ,, z iDNES smát.  Jak jsem řekl Passat je pěknej, ale v elektronických systémech a základní výbavou stále ve střední třídě zaostává.  Ale ve velikosti kufru je to fakt bez konkonkurence. Ale velkej kufr není všechno. Ty obrovský převysy karoserie a jeden z nejmenších rozvorů ve střední třídě, to ve VW odflákli a nedomyslely.
0 0
možnosti

Jabko Roman

11. 4. 2005 19:23
Re: pěknej
Máš pravdu! Já mám Ranault Vel Satis takže jsou tyhle věci pro mě normální! U Vel Satisu je i lepší startování! Nestartuje se tam takovou ''kostkou'' ale tenkou kartou která se mi vejde i do peněženky! Jinak je Passat celkem obyčejné auto a moc mě nezajímá a nemám v plánu koupit si ho ale chci si ještě koupit nvovou Škodu Octaviu! Značka pro Passat:
Značka pro Vel Satis:
0 0
možnosti

X

11. 4. 2005 17:13
Audi
Audi mi připadá ale stejně lepší jak VW, podle mě má lepší přístrojovou desku.
0 0
možnosti

Zakov

11. 4. 2005 15:07
auto hold....
hehe ma to uzasnou funkci auto hold.... muhehe... to ma moje 20let stary Subaru :o)
0 0
možnosti

Ludva Volant

11. 4. 2005 18:16
Re: auto hold....
V novych uz to zrusili...bohuzel
0 0
možnosti

jahodove_ticho

11. 4. 2005 14:26
tak nevim
...vylozene oskliva ta palubka neni, ale ze by stala za extra clanek... :-/
0 0
možnosti

Viki

11. 4. 2005 14:14
to auto je eaný
Další ošklivec v podání koncernu VW . Ty auta sou na jedno brdo / krátkej rozvor+dlouhá kastle / to samý je u Octávie II. Passat i Octavka II. vypadají jako - přecucaný klíště před explozí. To si koupí jen příznivec nevkusu nebo němčour. Než takovou KRABICI to radši krasavce z francie. Proč v novým Passatu není šestiválec, jak bejvá ve střední třídě dobrým zvykem a standartem ? ? ? ? Uvádět novou generaci ve střední třídě bez šestiválce, je jako nabízet televizi bez obrazovky. Bravo VW ! !
0 0
možnosti

mirek

11. 4. 2005 14:27
Re: to auto je eaný
Dost výstižné máš plně pravdu a hlavně nevím co všichni vidí na VW motorech jsou to normální šroťáky má to nekultivovaný chod a síla není všechno taky jsou dost poruchový -turba, řemenice ,řídící jednotka.Já sám jsem se přesvědčíl,že nemci již dlouho nedokázali  vyrobit nic kvalitního a hezkého .Takové obludy umí jen VW Audi a v obludnosti konkuruje Renault a Nisan micra,který taky Renaultu patří.Jen hlupák kupuje VW a odnože jako Seat Škoda a pod.
0 0
možnosti

jutila

11. 4. 2005 13:52
Hodně by mě zajímalo,
jestli bude mít taky tu šílenou hliníkovou přední nápravu, jako předchozí model. A rozvod řemenem, nebo řetězem?
0 0
možnosti

Vláďa

11. 4. 2005 12:22
Cena
Ta cena je naprosto strašlivá. v přepočtu přes 30 tis USD. Děs.
0 0
možnosti

Dave

11. 4. 2005 12:41
Re: Cena
Aaaa, pan machr prepocitava vsechno na dolary. Ale penez asi moc nema, snad si koupi aspon Dacii.
0 0
možnosti

David

11. 4. 2005 12:16
přístojovka
Ta přístrojová deska je podle mě úplně tagikcá. Spousta malých čárek na orákčoměru i tachometru je děla naprosto nepřehlednými. Otáčkoměr má stupnici po 100, to je OK, ale proč nejsou zvýrazněny alespoň dílky 500 ... A otáčkoměr: Jaký význam má členění ruchlosti po 2 kmh-1, když by bohatě stačilo 5 kmh-1.  Přeplácané, nečitelné, matoucí...
0 0
možnosti