Diskuze
Češi jsou nevěrní, chtějí jezdit v jiných autech
Děkujeme za pochopení.
peněz
škoda
Xray
Re: škoda
To že člověka posuzujete podle značky auta mluví za vše. dál nemá cenu váš příspěvek komentovatJirka
Kvalita článku a průzkumu
zo
pro toho troubu reva
Jenom jestli si četl tabulku o počtech vozů jednotlivých značek pořádně.Tak to tvoje AAAAAAAAAAAAAAAAAAudi se plácá někde kolem několika málo desetinek % co tady republice trajdaj.Jinak daleko před nimi jsou všichni japonci.Ty techniko.Když v tom svém prďolovi, na jehož podvozku byla stavěna Octávie se podělá tlačítko na ostřikování skel tak nejseš schopen si jej vůbec vyměnit.A kydž ti prdne guma tak abys měl jeřáb aby ti ten auťák zvedl a 4 silný chlapy na přikutálení pneumatiky.Ty reprezentante.S tebe mají asi vAudi radost, když je tam otravuješ s kdejakou blbostí.Ale co aspoň na tobě vydělaj.A dobře ti tak.Nechej se tím plecháčkem i pohřbít.KirovReporting
T 87
Rikejte si co chcete. Ja chci Tatru 87 (Hanzelka + Zikmund). Co tohle auto vydrzi... a design? - po celou dobu sve existence budi zaslouzenou pozornost. kdyz projede kolem je to jako kdyz preleti ufo. ten autak ma i dneska takovej smrnc... a ukazte mi nekoho, kdo by se nad vami pohorsoval, kdyz byste na obchodni schuzku prijeli timhle farem - p*dlajs - spadla by mu celist - nebot jeho 7-mickove BMW by vypadalo vedle tohoto kosmickeho autaku ponekud vsedne. Vada na krase? no motor nesplnuje euro IV a nevim jestli by byla v nabidce klimoska.Andee
Věrnost = peníze
Myslim, že u nás v tom hrajou hodně roli peníze. Vzhledem k situaci lidí tady je pak docela luxus nakupovat pořád stejnou značku. Jednak většinou kupujou ojetiny a většinou mají představu o třech nebo čtyřech typech/značkách a hledají vybranou výbavu a motor. A u nových aut preferujeme mnohem víc poměr cena/užitná hodnota než věrnost značce. V tom jsme hodně jiní než třeba Němci nebo Švýcaři.BedlamW
Pro zajimavost
Mam tri auta a z toho 2 Toyoty. Toyota Previa 1991- najezdeno 256 000 mil( 350 000km??) a menim akorat olej co 7000mil, jak mi doporucuje manual. Problemy- jednou vymena vyfuku a vymena tesneni v diferencialu.Nic vic, nic min. Kazdy den najedu okolo 150km. Druha Toyota-Sienna 1998.Najeto 148 000 mil(230 000km??). Problemy-ZADNE!! Super auto. Ma nekdo podobne zkusenosti s evropany!!?? Vlastnil jsem BMW a takovy bolehlav uz nechci,dekuji!!Hartman Rostislav
Nikdo není věrný a kdo je, je hloupý
Je potřeba otestovat více firem a to testování nikdy nekončí !!!!!!!!!!!Martin
Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Minulý týden jsem si šel koupit auták.. Chtěl jsem aby stál do milionu a měl nějakou výbavu a slušný motor. Renault laguna jsem zavrhl kvůli poruchám. Máme jich ve firmě deset a po ujetí 100.000.- km ( 3 roky ) se to začalo neskutečně s.rát a pomalu se jich snažíme zbavovat. šel sem tedy do mazdy a chtěl 6tku v černé barvě a masimální výbavě. Bylo mi sděleno at si koupím stříbrnou a že v maximální výbavě ji vůbec nemaj. Vycházej jen z toho jaké auta mají naložená na lodích a v přístavech. Takže mazda padla. Pak jsem se byl podívat na peugeot 406. To je krásné auto, zejména ze předu. V interiéru jsem se ale necítil dobře a poloha servisu pro mne není výhodná. Takže jsen nakonec skončil u Octavie 2.0 Tdi v maximální výbavě. Dostal jsem na ni u prodejce škody slevu 85.000,- korun. Brzo mi přijde, tak snad bude spolehlivá. Dosud jsem se škodovkama neměl problém. Ročně ujedu cca 85tis km. Každýmu zde přeju at vám vaše auto slouží co nejlíp.petr
Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
absolvoval jsem podobne kolecko (sice po salonech jinych znacek) a skoncil jsem taky o OII 2.0TDI... po deviti mesicich provozu bez chybytrudor
Těm japonskejm fandům:
když někdo věří tomu, že Toyota je lepší než Peugeot, je to evidentní zoufalec, který má doma buď Š120 a po lepším autě jen slintá, nebo koupil předraženýho japonce a teď si chce vsugerovat, že udělal dobře. Nevím jak pro koho, ale mě elektrická okýnka vzadu v základní výbavě neberou, raději koupím evropana kterej má v základu tlusčí plech a nemačká se tolik při každým brnknutí o nárazník. Málokdo si přizná jedno: vyloženě špatná auta se dnes prakticky nevyrábějí a i ten Logan má úroveň a spolehlivost, o jaké se nám před 15 lety u ŽÁDNÉHO auta nesnilo. A když jsme u těch Toyot a Peugeotů: věřte nevěřte, v Kolíně to sekaj na stejným pásu, ze stejných dílů a dokonce to dělaj stejný lidi.MrOyzo
Re: Těm japonskejm fandům:
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...