Diskuze

Češi jsou nevěrní, chtějí jezdit v jiných autech

Průzkum MF DNES potvrdil sympatie motoristů v Česku pro značky Škoda a Peugeot, ale odhalil i přelétavost řidičů mezi jednotlivými značkami. Rozsáhlý průzkum potvrdil, že nejrozšířenější značkou v Česku je Škoda. Je velmi kladně vnímána: ve škodovce by chtělo jezdit přes třetinu všech dotázaných.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

peněz

31. 5. 2005 8:20
škoda
Stačí si zajít stoupnout do servisu Škoda do fronty a nestačíte zírat, co vše se může na škodovce po.... A co stojí ty nekonečné opravy...  Nejsem  tak bohatý, abych koupí předražené, nevybavené, nevzhledné,  poruchové  škodovky tahal VW z krize. Kromě toho, když ke mě někdo přijede ve škodovce a myslí si, jak je in, udělám si o něm pěkný úsudek. Beru ty lidi, co ve škodovkách musejí jezdit jako zaměstanci ve služebáku bez možnosti volby jiné značky. Ti jsou chudáci. Mohou si sice ulevit někde v koutku nadáváním na okřídlený šíp, ale to je tak asi všechno. Jejich zaměstnavatelé koupí nejobyčejnější verze ušetří pár chechtáků za klima, osvětlení zavazadelníku, DO + centrál atp. Aspoň pak majitelům zbyde víc na Meďoura nebo Rolse.
0 0
možnosti

Xray

3. 6. 2005 21:35
Re: škoda
To že člověka posuzujete podle značky auta mluví za vše. dál nemá cenu váš příspěvek komentovat
0 0
možnosti

Jirka

28. 5. 2005 20:12
Kvalita článku a průzkumu
Pokud někdo napíše takovýto článek a o metodách průzkumu nemá žádné teoretické znalosti, paradoxně dosáhne nejlepšího výsledku, neboť se k tomuto článku strhne velká diskuse a to je hlavním úkolem článku. Pokud je článek srozumitelný a přesný, lidé si jej přečtou a zavřou stránku a to je špatné.
 
0 0
možnosti

zo

27. 5. 2005 12:00
pro toho troubu reva
Jenom jestli si četl tabulku o počtech vozů jednotlivých značek pořádně.Tak to tvoje AAAAAAAAAAAAAAAAAAudi se plácá někde kolem několika málo desetinek % co tady  republice trajdaj.Jinak daleko před nimi jsou všichni japonci.Ty techniko.Když v tom svém prďolovi, na jehož podvozku byla stavěna Octávie se podělá tlačítko na ostřikování skel tak nejseš schopen si jej vůbec vyměnit.A kydž ti prdne guma tak abys měl jeřáb aby ti ten auťák zvedl a 4 silný chlapy na přikutálení pneumatiky.Ty reprezentante.S tebe mají asi vAudi radost, když je tam otravuješ s kdejakou blbostí.Ale co aspoň na tobě vydělaj.A dobře ti tak.Nechej se tím plecháčkem i pohřbít.
0 0
možnosti

KirovReporting

26. 5. 2005 23:22
T 87
Rikejte si co chcete. Ja chci Tatru 87 (Hanzelka + Zikmund). Co tohle auto vydrzi... a design? - po celou dobu sve existence budi zaslouzenou pozornost. kdyz projede kolem je to jako kdyz preleti ufo. ten autak ma i dneska takovej smrnc... a ukazte mi nekoho, kdo by se nad vami pohorsoval, kdyz byste na obchodni schuzku prijeli timhle farem - p*dlajs - spadla by mu celist - nebot jeho 7-mickove BMW by vypadalo vedle tohoto kosmickeho autaku ponekud vsedne. Vada na krase? no motor nesplnuje euro IV a nevim jestli by byla v nabidce klimoska.
0 0
možnosti

Andee

26. 5. 2005 9:08
Věrnost = peníze
Myslim, že u nás v tom hrajou hodně roli peníze. Vzhledem k situaci lidí tady je pak docela luxus nakupovat pořád stejnou značku. Jednak většinou kupujou ojetiny a většinou mají představu o třech nebo čtyřech typech/značkách a hledají vybranou výbavu a motor. A u nových aut preferujeme mnohem víc poměr cena/užitná hodnota než věrnost značce. V tom jsme hodně jiní než třeba Němci nebo Švýcaři.
0 0
možnosti

BedlamW

26. 5. 2005 8:41
Pro zajimavost
Mam tri auta a z toho 2 Toyoty. Toyota Previa 1991- najezdeno 256 000 mil( 350 000km??) a menim akorat olej co 7000mil, jak mi doporucuje manual. Problemy- jednou vymena vyfuku a vymena tesneni v diferencialu.Nic vic, nic min. Kazdy den najedu okolo 150km. Druha Toyota-Sienna 1998.Najeto 148 000 mil(230 000km??). Problemy-ZADNE!! Super auto. Ma nekdo podobne zkusenosti s evropany!!?? Vlastnil jsem BMW a takovy bolehlav uz nechci,dekuji!!
0 0
možnosti

Hartman Rostislav

26. 5. 2005 0:26
Nikdo není věrný a kdo je, je hloupý
Je potřeba otestovat více firem a to testování nikdy nekončí !!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

Martin

25. 5. 2005 12:29
Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
Minulý týden jsem si šel koupit auták.. Chtěl jsem aby stál do milionu a měl nějakou výbavu a slušný motor. Renault laguna jsem zavrhl kvůli poruchám. Máme jich ve firmě deset a po ujetí 100.000.- km ( 3 roky ) se to začalo neskutečně s.rát a pomalu se jich snažíme zbavovat. šel sem tedy do mazdy a chtěl 6tku v černé barvě a masimální výbavě. Bylo mi sděleno at si koupím stříbrnou a že v maximální výbavě ji vůbec nemaj. Vycházej jen z toho jaké auta mají naložená na lodích a v přístavech. Takže mazda padla. Pak jsem se byl podívat na peugeot 406. To je krásné auto, zejména ze předu. V interiéru jsem se ale necítil dobře a poloha servisu pro mne není výhodná. Takže jsen nakonec skončil u Octavie 2.0 Tdi v maximální výbavě. Dostal jsem na ni u prodejce škody slevu 85.000,- korun. Brzo mi přijde, tak snad bude spolehlivá. Dosud jsem se škodovkama neměl problém. Ročně ujedu cca 85tis km. Každýmu zde přeju at vám vaše auto slouží co nejlíp.
0 0
možnosti

petr

25. 5. 2005 13:09
Re: Jak jsem si šel koupit vůz jiné značky
absolvoval jsem podobne kolecko (sice po salonech jinych znacek) a skoncil jsem taky o OII 2.0TDI... po deviti mesicich provozu bez chyby
0 0
možnosti

eman

25. 5. 2005 11:34
revo, jsi chudák, jdi se již bodnout
0 0
možnosti

trudor

25. 5. 2005 9:32
Těm japonskejm fandům:
když někdo věří tomu, že Toyota je lepší než Peugeot, je to evidentní zoufalec, který má doma buď Š120 a po lepším autě jen slintá, nebo koupil předraženýho japonce a teď si chce vsugerovat, že udělal dobře. Nevím jak pro koho, ale mě elektrická okýnka vzadu v základní výbavě neberou, raději koupím evropana kterej má v základu tlusčí plech a nemačká se tolik při každým brnknutí o nárazník. Málokdo si přizná jedno: vyloženě špatná auta se dnes prakticky nevyrábějí a i ten Logan má úroveň a spolehlivost, o jaké se nám před 15 lety u ŽÁDNÉHO auta nesnilo. A když jsme u těch Toyot a Peugeotů: věřte nevěřte, v Kolíně to sekaj na stejným pásu, ze stejných dílů a dokonce to dělaj stejný lidi.
0 0
možnosti

MrOyzo

25. 5. 2005 10:45
Re: Těm japonskejm fandům:
Nesouhlasím. Neříkám, že nemáte v lecčems pravdu, ale ... nemám doma 120ku, ani japonce, přesto, pokud bych si měl vybrat NOVÉ auto, půjdu si radši pro Corollu než pro Octavii ( nebo Peugeot 307 - snad jsou ta auta aspoň trochu srovnatelná co do velikosti, nebavím se o třídách...). Nemám totiž důvod nevěřit tomu, že japonská auta jsou lepší než francouzská..  na základě žebříčků JD Power a TÜV statistik jsem si udělal vlastní úsudek. Uvědomte si, že tlustší plech=vyšší hmotnost, tudíž i větší spotřeba, opotřebení pneumatik, menší životnost motoru atd..... v dnešní době globalizace a sdílení komponent a platforem v rámci koncernů se stejně bavíme spíš o předsudcích vůči té které značce, špatné auto může vyrobit Citroën, Toyota, Honda nebo třeba Audi, to je jedno.
" vyloženě špatná auta se dnes prakticky nevyrábějí a i ten Logan má úroveň a spolehlivost, o jaké se nám před 15 lety u ŽÁDNÉHO auta nesnilo"  - naprostý souhlas.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...