Diskuze

Obrkombík Audi A6 Avant: jízda jako v bavlnce

hodnocení iDNES 4,7/5 Časy, kdy automobily s karoserií kombi byly jen nevzhlednými mutacemi základních modelů jsou nenávratně pryč. Současná klientela klade na vozy této kategorie stále větší a větší nároky. Vyšší užitná hodnota dnes k úspěchu nestačí. Kombi jedenadvacátého století musí mít styl a vlastní identitu. Obrovský kombík, odvozený od majestátní limuzíny Audi A6, vyráží do provozu. Sebevědomí mu rozhodně neschází. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

multidadula

7. 9. 2005 14:07
osobni zkusenost nadevse
Je smutne cist ta vase moudra nacerpana ze Sveta motoru, prilohy MFDnes a Annonce. Priznam se, ze pred lety jsem na tom byl podobne jako vy. Hodne nactenych chytrosti a na ulici ojeteho favorita. Pro diesel jsem mel pripravene chytre vtipy o traktorech a na ctyricitce jsem predjizdel vsechno, co vypadalo o trochu lepe nebo rychleji nez muj drak. Proste jsem na tom byl stejne jako vy. Pred nedavnem jsem si pujcil A6 3.0TDI Quattro na vikend (skutecne to neni TDI ale common rail) s Tiptronicem a vsechny predsudky padly. Motor s velkym kroutivym momentem, ktery bezchybne spolupracuje s automatem, zvuk, ze ktereho diesel nepoznate, podle meho nazoru spickovy interier, plno prijemnych vychytavek. Napr. zadni slunecni roletka se pro zarazeni zpatecky sama zasune dolu....Takze jsem si koupil svuj prvni diesel. Muzeme se bavit o ruznych typech zaveseni kol, dieselmotorech....ale uprimne, vzdyt byste ani nepoznali rozdil. Vyzkousejte, uvidite. 
0 0
možnosti

Antonin_Tonda

24. 8. 2005 11:36
Malé shrnutí
Já bych to vsechno shrnul spíš asi takhle.
TECHNIKA-vede Japonsko, EKOLOGIE-vede Japonsko, CENA ZA VYBAVENÝ VŮZ-vede Japonsko, KVALITA-vede s velkým náskokem Japonsko, BUDOUCNOST AUTOMOBILISMU-už ted vede Japonsko viz. seriovy hybridy a připravovaný vodikovy motory do serie cca v r. 2009.
Takhel bych videl asi jednotlive tridy a značky.
Exclusivní třída: Rolls Royce, Bentley, Maybach
Luxusní třída: Lexus, Mercedes, BMW, Jaguar
Sportovní/výstřední: Porsche, Masserati, Ferrari, Aston Martin, Lamborghini
Skutečný Offroad: Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, Mercedes třída G
Třída osobní 4*4: Subaru, Audi
Nejkvalitnější značky: Lexus, Toyota, Subaru, Porsche
Kvalitní značky: Honda, Nissan, Mazda, Volvo, Saab, Audi
Horší kvalita: VW, Škoda, Fiat, Peugeot, Citroen, Renault, Seat atd. Značka s dobrou budoucností: Hyundai Group Jinak vsechny z
0 0
možnosti

Goldfinger

18. 7. 2005 15:19
Audi a common rail...
... tak  to vypadá, že Audi v podledních letech definitivně nahrazuje "osvědčená" (tj. více než 15 let stará koncepce) TDI - s těmi se budeme setkávat již jen asi po dobu dalších cca 20 let u nových modelů Škodovek. Nevím, proč však Audi stále trvá na zavádějícím označení TDI i u commonrailů. Co se týká kvality audi (resp. poměru kvalita / cena):Audi =předražený VW, VW = předražená Škoda. Nejmarkantnější je to u modelu A8 - ta prachbídná spolehlivost, koncernové ovladače, .... hrůza! Zdá se mi , že to bývalý šéf VW Piech s tou unifikací modelů v rámci VW tak trochu přehnal!  V případě obludného Phaetonu však platí výjimka: VW = předražená Audi (A8). Tento úžasný model, co se tak "skvěle" prodává je totiž zpravidla dražší než srovnatelná A8.
0 0
možnosti

NSX

2. 6. 2005 8:31
pro 4% REVA
sem si rikal, ze ten debiI s nemeckou Felicii (A3) se bude u Audi clanku ukajet a koukam, nemylil jsem se. Ty ubozaku, koukni v jakym provedeni jsou Audi v USA! Btw. Ford odebira motory od Mazdy. Co se tyce Japoncu, Toyota ci Lexus, Honda ci Acura, Nissan ci Infinity tyhle vozy jsou v US modlou. To, ze tobe staci nejaka A3 z bazaru a myslis si, ze jsi nejakej king, tak to bych te chtel videt vedle my Acury NSX (Honda). Bud jsi totalne hloupej, nebo tvuj fotr je komous  
REVO - je lDlOT !!
0 0
možnosti

Revo

2. 6. 2005 7:43
Prosil bych
já nevím, mě přijde Audi stejný jako VW, to zase stejný jako Renault. Já fakt nevím, Dneska je snad už jedno, co si koupíte, chybu neuděláte. Snad jen Korejci, ale dokud na ty je záruka, tak jsou taky v pohodě, pak se trochu prodražujou.
0 0
možnosti

K-7

3. 6. 2005 11:30
Re: Prosil bych
tak tak je to koncernovy vuz a bude to koncernovy vuz.
0 0
možnosti

revo

1. 6. 2005 22:09
AUDI A6 AVANT ! !
2,2 DIESEL od Hondy ? ? To je podprůměr ! ! Na AUDI, opravdu nemá ! ! Ani v objemech ani ve výkonech ! ! V levných vozech jako je Honda jasně vedou francouzi : Peugeot a Renault, kteří DIESEL umí .  Např. Renault u Laguny vyrábí již od roku 2002 : 2,2 DCi 110 kW. Honda umí max. 103 kW a to se spožděním tří let ! ! JAPONCI DIESEL neumí. Nabizí dva-tři motory, které jsou podprůměr. Ford neumí také nic, jelikož odebírá Peugeot motory.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Když DIESEL tak od AUDI ! ! Např : 4,0 TDi - 202 kW nebo slabší 3,0 TDi 165 kW ! !  Japonci nebo Škodofky jsou podprůměr v DIESEL motorech, viz. oficiální nabídky výrobců. Ale co jiného mohu očekávat, od slabých výrobců ? ? Pouze slabou nabídku DIESEL motorů !!
0 0
možnosti

Audin

2. 6. 2005 1:28
Re: AUDI A6 AVANT ! !
Nekritizuj ostaní jezdce co mají jíný auta byť jsou jakákoliv, uvědom si, že kdybychom měli všichni Audinu, nebyla by to zas taková pecka, takto se aspoň vyjímame v té šedé průměrnosti a ruku na srdce, je spoustu dobrých aut a i lepších, ale z těch co se dají zaplatit mě osobně nejvíc vyhovuje Audi a mohu reálně porovnávat. Tak na závěr jen víc Škodovkářů i když to osobně považuji za dobrý auto a navíc skoro  .
0 0
možnosti

Donnn

1. 6. 2005 16:47
Tak tenhle článek
má REVO vytisknutej ve sto kopiích a každej večer nad ním onanuje.
0 0
možnosti

demik

1. 6. 2005 21:03
Re: Tak tenhle článek
Souhlas... Stejne se mi zda, ze Auto.koda a Revo se nikdy navzajem nekritozavali, tak to me vede k domnence, ze oba jsou jedna a tataz osoba postizena mirnou formou schizofrenie...
0 0
možnosti

Milan

1. 6. 2005 16:37
RUSSPARTIKELFILTER
bude v audinách tuším od léta. To je asi tak jediné co bych jim vyčítal. Jinak kočár je to parádní, nedávno jsem jel sedanem a mít potřebné kačky hned bych si skáknul do autosalonu pro Avanta. V 3.0 TDI s common railem - lepší auto v týhle kategorii na trhu není.
0 0
možnosti

Volant

1. 6. 2005 11:00
Nafta patri do kamen a nebo do traktoru
0 0
možnosti

Pietro

1. 6. 2005 11:06
Re: Nafta patri do kamen a nebo do traktoru
Benzín do zapalovače!
0 0
možnosti

Těžký topný olej

1. 6. 2005 10:57
Rakovinotvorná popelnice
Kdy konečně dostaneme rozum a tyto chrochtající TDI popelnice, produkující rakovinotvorné mikročástice, výrazně omezíme? Než pomře polovina EU na raka plic?
0 0
možnosti

HOnza

1. 6. 2005 10:59
Re: Rakovinotvorná popelnice
Problém zamoření ovzduší zplodinami vzniklými při spalování nafty neni od osobních automobilů, nýbrž od nákladní dopravy. Takže se spíše ptej, kdy naženeme nákladní dopravu na elektrifikované koleje??? 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...