Diskuze
Michal Horáček a jeho vůz, kterému sluší jedině šampaňské
Děkujeme za pochopení.
Jaroslav Hasek
"BEZUHONOST pana Horacka
syselpolni
Re:
Verim tomu, ze to tak bylo, ale zase musite uznat, ze v tom pan Horacek umi chodit, coz se v dnesni dobe a dnesnim svete ceni vic nez zcela ciste ruce. A co je rozhodujici pro uspech podnikani?: vzdycky jen ty kontakty. Takze pokud pan Horacek vsechny ty uvery od bank zaplatil (narozdil od mnoha jinych individui), nelze mu to nez prat (a slovo zlocin bych pak neradil uzivat). Pro nas ostatni, co jsme do podnikani vpadli trochu hloupejsi a bez patricnych kontaktu do zacatku, bude ta cesta k Maybachu (ale radeji bych byl trochu skromnejsi, rekneme k nejakemu S-Klasse) "trochu" delsi.Myškin
V televizi vypadá jinak než ve skutečnosti
jááá
Re: V televizi vypadá jinak než ve skutečnosti
no tak vidis chytrolineHanski GSX-R 750
Je to king.....
CZ
Re: Je to king.....
Legálne?Je tam prílis mnoho KDYBY.Takze, KDYBY nebyl jedním ze sametových mediálních vudcu, a nezískal tak v 90 roce obrovskou zákulisní moc.KDYBY nezalozil s kumpány Fortunu jako první, ale DLOUHO jedinou a monopolní valchu.KDYBY vselijaké figurky, jako napr. bývalí zkorumpovaní prazstí primátori typu Korána, mu nesli na ruku a nebránili vzniku konkurence.KDYBY ve své fantasmagorii o pukajícících ledech napsal jen cást toho, jak opravdu probíhalo licomerné kupcení o moc mezi Havlem a Adamcem, a ne to, co mu sami napsat porucili.Prílis mnoho kdyby, na "legální" miliardy, a az cas a skutecní historici mi dají asi jeste víc za pravdu............Martin
Smutná snobárna
Golem
Re: Smutná snobárna
Kdybys měl miliardu, tak by tě 10 melounů navíc nerozhodilo.velkyadministrator
"Takhle nějak jsem si čistokrevné auto představoval."
Golem
Re:
Člověče! Kdyby to řídil sám, tak si neužije ten luxus vzadu!Zsoltán Szabó
iDNES
TO UŽ SI Z NÁS FAKT DĚLÁTE P R D E L Tenhle rozhovor tu už byl asi padesátkrát, vážně už nemáte o čem psátkysela rybicka
Re: iDNES
ten rozhovor tu nebyl ani jednou. byl v tištěný MF DNES. dobrý ráno...mb
rozhovor
tento rozhovor: s kym o kom o cem a hlavne PROC???? to jste byli oba pripiti u toho nebo co?Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!