Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VW Golf GTI : hatchback s duší ďábla

hodnocení iDNES 4,7/5 Evoluce s názvem GTI je prakticky tak stará jako historie golfu samotného. Psal se červen 1976 a z výrobního závodu wolfsburgské automobilky sjel první vůz s označením GTI. Na základě modelu Golf byl tehdy představen sportovně laděný automobil určený pro užší motoristickou veřejnost. V průběhu třech desetiletí byly představeny další čtyři generace, jejichž mimořádnou oblibu nejlépe dokumentuje jeden a půl milionu prodaných exemplářů. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

15. 10. 2005 21:16
chyba v textu
ve srovnávací tabulce jsou uvedeny u Golfu GTi 225/45 R17 ale GTíčko má přeci R18
0 0
možnosti

SOCHY

29. 9. 2005 14:48
VW IS GOOD
GOLF GTI PRVNI GENERACE VERSUS GOLF GTI V.Jsem velkej fanda vw a myslim si,že hodně příznivců gti zapomnelo na legendu a zakladatele své třídy,třídy hot hatchbaku golfa gti vyráběného v letech 1976-1984.Pro mě osobně to je úžasne auto.A CO SI O NĚM MYSLÍTE VI?
0 0
možnosti

Speedy

30. 9. 2005 8:59
Re: VW IS GOOD
Jedničkovýho golfa beru. A jak se mě VW nelíbí, tak o jedničce uvažuju, že bych si ho koupil jako veterána. Ale dneska bych řekl, že Golfu ujel vlak. Jednak se velikostí přesunul do jinýho segmentu, takže už to není to mrštný malý auto, ale akorát trochu silnější rodinej kombík.
0 0
možnosti

Filip

23. 9. 2005 23:07
98 nebo 95
Ahoj,tady Filip. Chtěl bych se vás zeptat? Vážně přemýšlím o koupi Golfu GTI a proto se chci zeptat,jestli se musí tankovat jenon 98 nebo mužu jezdit i na 95? A ješte co to s sebou nese za rizika,kdybych jezdil na 95? Díky
0 0
možnosti

Fitipaldi

17. 8. 2005 15:02
u VW to jde nějak z kopce
http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=auto_testy&c=A050610_170739_auto_testy_fdv">VW Golf GTI  může někoho nadchnout. Konkurence je však dál. Nač FSI motory s požadavkem 98 okt. č. , když totéž dělá Mitsubishi s GDI motory již od nepaměti, ale s 95 okt. č.. Z hlediska výkonů, spotřeby, povinného ručení je VW v tomto provedení velmi nákladné-u spotřeby jako by se nejednalo vůbec o FSI. V tabulce je uvedeno několik konkurentů. Zapomělo se však na Toyotu Corollu a to základní 1.8 se 141 kW, ale podstatně nižší spotřebou, nebo rovnou Corolla 1.8 compressor se 165 kW - ta má uveden průměr 9l/100, vzhledem k tomu, že to je Toyota, tak všechny uvedené technické parametry odpovídají realitě a papírově se VW vyrovnají.
0 0
možnosti

Fitipaldi

17. 8. 2005 15:51
Re: u VW to jde nějak z kopce
Jo a kdybych chtěl opravdu sporťák, ne kvůli tomu, abych někomu vyprášil kožich, jak tady někteří píší,  ale abych si vychutnal jízdní vlastnosti, výkon motoru, prostě pro zábavu, tak bych si vybral Mitsubishi Eclipse GT. http://www.mitsubishicars.com/eclipse/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mitsubishicars.com/eclipse/(kdybych na něj měl).Stojí $ 23,699 v základu, což je v přepočtu podstatně méně než GOLF. Zdar Evropě a Evropským daním.
0 0
možnosti

real_goldie

1. 8. 2005 17:47
ale ma
Ale nova Oktavka RS ma prece ten samej motor, nebo ne?
0 0
možnosti

fanda VW

29. 7. 2005 20:23
FSI 98 okt. všude?
Ne všechna FSI požadují pro dosažení udávaných parametrů 98 oktanů. Např. pro Golf Plus 1,6 FSI je podle německé tiskové zprávy doporučeno 95 oktanů a není tam žádná poznámka o tom, že by při tomto benzinu dělo něco horšího. Většina zahraničních (nejen německých) časopisů uvádí, že v Golfu je na zadních sedadlech málo místa a zde je psán opak. Zajímavé. Autore, přečti si po sobě text. Chyby jako např. přímím a podvozekozu nejsou dobrou vizitkou.
0 0
možnosti

fanda vw

1. 8. 2005 20:42
Re: FSI 98 okt. všude?
psal jsem, že ne všechna FSI vyžadují 98 oktanů (záleží to modelu od modelu, motoru od motoru). 2,0 turbo FSI jsem nezpochybňoval
0 0
možnosti

Nick

26. 7. 2005 11:49
vw golf -
bezchybne auto.
0 0
možnosti

Wilibald

16. 6. 2005 20:03
Uno Turbo jim ukazuje záda....
A zkusili jste UNO TURBO? Mám pocit, že jeho standardních 112 HP, které se dají relativně snadno dostat na nějakých 130, cvičí s 870 kg těžkým miláčkem tak, že ERESÁK i GTičák dostane takový kouř, že se mu o tom ještě dlouho bude zdát, jak ho dostalo "UNO":-)).
0 0
možnosti

ERESÁK

15. 6. 2005 13:03
Octavie RS
Nevím, co tady plácáte za nesmysly, ale tenhle golf Oktávii RS nešahá ani po ráfky. Dát milión za golfa je fakt ujetý, když o 250 tisíc míň máte lepší, rychlejší a o třídu větší oktávku. proč si myslíte, že škodovce VW nešdal do RS turbo motor? protže by si ty jejich golf krámy už vůbec nikod nekupoval.
0 0
možnosti

MrOyzo

15. 6. 2005 13:48
Re: Octavie RS
Vy Oktaviáci si vůbec neuvědomujete, že Oktávka stojí na společné platformě Golf/  A3 / Octavia.. tak jakýpak o třídu vyšší??? Oktávka je nižší střední třída, stejně jako Golf.
0 0
možnosti

veeger_x

15. 6. 2005 13:03
Ahoj Revo, jak se vede tvému angličáku...? :-)))
V životě by mě nenapadlo, že se do téhle diskuse zapojím, ale nějak mi to nedá. Co se REVA týče, myslím, že buď je dokonalým případem pro někoho, kdo píše dizertační práci ze sociologie či psychologie a nebo ji píše on sám, a nejprostší provokací zde vyvolává diskuse. Pokud ani jedno neplatí, pak je s prominutím blbej jak bedna kytu a autech ví asi tolik jako kosmonaut Remek o erotickém životě Marylin Monroe. Jen poznámka k jeho Audi - znám slečnu, která by v patnáct let používané Starletě nechala božského Reva zhruba tři sta metrů za sebou, a to nejenom v zatáčkách, kde by si pravděpodobně se svým přístupem rozbil hubu. Nejde totiž jen  váhu, ale i o tzv. dlouhou dvojku a trojku. Hbitost je rovněž nad výkon, ale toho jsou si vědomi zřejmě jen ti tolik Revem nenávidění japonci..
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...