Diskuze

Renault Clio III: První fotky tři dny před premiérou!

Slavnostní celosvětová premiéra třetí generace Renaultu Clio se chystá až na čtvrtek 16. června. První oficiální fotografie třídveřového Clia III ale přinesl italský automagazín Infomotori už několik dní předem. Podle všeho jde o fotky nabroušené téměř dvousetkoňové verze RS.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aljoša

22. 7. 2005 15:56
kdje je REVOZ
u SLOVENIJI
0 0
možnosti

Ostravsky chachar

15. 6. 2005 0:01
tak tohle je designove opravdu povedene auto
Na tenhle design se nachyta asi hodne lidi,kteri pak budou zehrat na tradicni francouzskou nekvalitu.
0 0
možnosti

?????????????,

14. 6. 2005 11:04
Kde je prosím REVO ????
Snad mu nespadnulo jeho AUDI Matchbox z vitrínky a neulomil si zpětné zrcátko. Moc mu přeji aby to dobře dopadlo...a byl opět tady. Vždy se těším na jeho duchaplné příspěvky...
0 0
možnosti

revo

14. 6. 2005 21:41
Re: Kde je prosím REVO ????
Pane ????????????????  Vy jste chudý nejen myslí ! !  Renault mě nikdy neoslovil, ale je pravda že mezi průměrnými výrobci, alespoň umí sériově 6-válce a objemy nad 3.0 litry. Na AUDI, to ale skutečně nestačí. Renaulty jezdí chudina ! !  Ale ještě horší jsou Škodofky, korejci a japonci typu : Honda-Mazda ! ! Tyto vozy, si kupují skuteční motorističtí hlupáci a chudáci. Já mám jasno.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO nebo DSG.
0 0
možnosti

Kuliferda

14. 6. 2005 10:53
Stát odborníků
Samej odborník na auta koukám....
0 0
možnosti

mirec

15. 6. 2005 8:59
Re: Stát odborníků
LOL :-D
0 0
možnosti

AGENT W4C

13. 6. 2005 20:55
hezký
Co tady řešíte ? Je to hezký autíčko. Víc v tom nehledejte.
0 0
možnosti

Pavel K. Praha

13. 6. 2005 17:45
Clio III. je povedené
Každému se líbí něco, ale tvrdit o renaultu že je ......... nechci být sprostý. Doporučuji všem trochu tolerance ke značkám které se mu nelíbí nebo mu nevyhovují. I já mám jistou představu o autu které hledám. V součastnosti máme doma rodiný Grand Espace 3.5 V6 a sportovnějšího mazlíka pro radost Renault Sport Clio V6. Clio využíváme jen za předpokladu hezkého počasí a sem tam vyrážíme na Tuning Párty, třeba do Hradce Kralové. Zatím jsme si nevšimli žádných zásadních problémů s výrobky od Renaultu. Přeji všem mnoho šťastných kilometrů, ať jezdí v čemkoliv. Závěrem jen žádám o trochu víc tolerance a zdržení se psaní polopravd a lží. Nezastírám, že jsem spokojeným uživatelem Renaultů a proto se na mě prosím nezlobte.   
0 0
možnosti

Michal

13. 6. 2005 18:31
Re: Clio III. je povedené
Necekal jsem, ze je tohle foruma tak dulezite, aby me tu porad nekdo prebijel me nazory. (nebudu zastirat, ze si myslim, ze to jsou lide z Renaultu). To co jsem tu psal, jsou me prakticke zkusenosti za roky prace s Reanaultama. Driv to bylo ok, ale to co ted Renault a i jine znacky vydavaji za auta, to je otres. Design moderni a me se libi. Jezdi se v tom opravdu hezky (sam to moc dobre znam). Ale je to vazne nedoresene a spousta z tech aut je neskutecne poruchova. Nemyslim si, ze Skoda to nemuze mit stejne, s tou zkusenosti nemam. Ale mam s Renaultem. Ty nove modely jsou vazne hromada umele hmoty, ktera se neodmontovava, ale strhava se nasilim.
0 0
možnosti

auto.koda@volny.cz

13. 6. 2005 17:08
tfůůjj to je hnus
Tak takhle hnusný auto dokážou vimyslet jen žabaři z francie. Na první pohled je vidět špatný slícování dílů a plasty budou zas votřes.  Aspoň se nová Fábie líp prosadí ! Protože už na první pohled je vidět že nová Fábie bude o mnoho, mnoho lepší než todle nepovedený Clio od rencka ! Buďte chytrý jako já a milióny spokojených majiteluˇškodovek a kupujte škodovky. Třeba Octávii II. která je ve střední třídě nejhezčí auto v evropě a auto roku v desítkách zemích včetně německa a Itálie. Škoda simply clever  Fábie todle Clio na evropským trhu tvrdě setře. 
0 0
možnosti

Pavel K. Praha

13. 6. 2005 17:47
Re: tfůůjj to je hnus
Trochu slušnosti by Vám neuškodilo. 
0 0
možnosti

XP

13. 6. 2005 15:10
Paráda
Oproti Fabii je to lahůdka. Kam ale zamíří s cenou? Na rozdíl od Fabie asi bude mít i nějakou výbavu, pro  pár  kousků do bývalého východního bloku určitě nebudou brakovat jak to dělala škodovka u junior fabie. A udělají z toho taky Thálii? Přeji hodně úspěchů a škodovce ukažte, jak se dělají nekonzervativní auta!
0 0
možnosti

Michal

13. 6. 2005 15:06
Moderni vyvoj aut
Pro lidi ktery jsou "jen" zakazniky a o autu se dovi jen ty informace, ktere jim doda prodejce, anebo automobilova media (ktere se zabyvaji komfortem a uzitecnosti - nikoli vsak spolehlivosti, ktera je po delsi dobe uzivani dost dulezita) by se hodilo aby sem nekdo napsal co ze jsou tyhle novi plastovy milacci zac. Plati to prakticky o vsech znackach, pro Renault to plati minimalne dvojansob. Kdyz to auto vyjde na trh, je to neco jako pre-release verze. Co se zarucene dotahnout do konce musi, to je bezpecnost, protoze tam jde v pripade selhani prakticky o poskozeni globalne cele znacky. Jelikoz konkurence je velika a casu malo, tak se musi nekde usetrit a to je spolehlivost celeho konceptu. Ve vysledku jde pak o to, ze jste se svym krasnym novym modelem v servisu daleko vic, nez se starsim autem, protoze v dobe vydani auta na trh je vyvoj porad jeste nedokonceny. Pri prichodu nove generace Megane bylo potom tesne po prvnich prodanych kusech videt prvni dusledky. A pok
0 0
možnosti

Michal

13. 6. 2005 15:08
Re: Moderni vyvoj aut
A pokracuji doted v ramci castych "preventivnich" vymen podle prikazu, ktere Renault globalne rozesila po servisech. Kdyz si budete chtit koupit Renaulta, kupte si Thalii, anebo stare Clio, coz jsou spolehliva auta. Urcite muze byt spolehlivy zakaznik i mezi temi, kteri si koupili noveho Megana, bude to vsak spise vyjimka. Tento marketingovy postup se navic vyplati, protoze nove modely se porouchavaji, lide jezdi do servisu a po zarucni lhute plati jak mourovati, protoze orig. soucastky Renault jsou extremne drahe. Nenechte si proto mazat med kolem pusy a neverte kydum o tom, ze jsou to vyborna auta nove generace. U Nove generace vyrobku jde predevsim o to, aby vydelaly, coz neni dobre pro zakaznika, ale pro prodavajiciho .
Pravdepodobne tu bude psat nejaky kecal pod mym jmenem, ze tohle je jen vtip, tak pro nej pripisu: VTIP TO NENI
0 0
možnosti

Mechanik

13. 6. 2005 14:41
Clio versus Fábie ? ? pár dat.....
Něco o soplehlivosti. Zdroj Svět Motorů č. 47/2004 Škoda Fábia 1.4 55 kW po ujetí 100 tisíc KM. Jen ty závažnější problémy během testu - 2935 km porucha ABS+ASR, 31.115 km unik oleje + nové těsnění olejové vany, hučení ložiska a jeho výměna LP kolo, 41.523 km nefunkční převodovka // nešlo řadit // , 62.305 km výměna spojovacích tyčí přední nápravy + výměna brzdových kotoučů a destiček, 76.832 kmnelze otevřít zavazadelník // kufr // , 84.855 km nefunkční orig. rádio, 90.002 km výměna mechanismu zámku levých předních dveří atd. atd. atd. Jestli je to hodně nebo málo závad, to nechám na vás. Nezmiňuji stále vrzání z nitra střední části přístrojové desky + stále výměny nefunkčních žárovek + zrezlý hlavní kostřící bod u pravého předního nosníku je na pováženou. Kontrolu provedl němec Wolfgang Gudlat. *** Tak to je vše , nevím ale snad to Clio bude aspoň o trošku lepší než Fábie. ***  Vím že se ozvou majitelé Fábii že jezdí jen na pravidelný servis // destičky, náplně atd. //
0 0
možnosti

Andee

13. 6. 2005 14:53
Re: Clio versus Fábie ? ? pár dat.....
Už jsem to tu psal - mám Fábii a Punto II - obojí první rok výroby - s Fabkou neustálé problémy, s Puntem vůbec nic. Přitom hodnocení obou aut z prvního roku výroby je dost negativní, u Fiatu ještě o něco horší, takže opravdu závisí kus od kusu. Známej měl starší model Alhambry a jelikož s ní byl maximálně spokojenej, koupil si teď ten nový a je totálně naštvanej, protože s tím furt jezdí do servisu... není nad to mít kliku a trefit se do bezproblémovýho kousku, pak už na značce tolik nezáleží 
0 0
možnosti