Diskuze
Frankfurt: Čínská invaze a rychlá Škoda Octavia
Děkujeme za pochopení.
škodovák
Zase mi hraje úsměv na tváři..
No co se tady člověk nedozví...Prosím vás , běžte už někam , bez vás se mi škodováci obejdem , kupujte si čínský auta a přestaňte už kafrat o tom , jak je škodovka drahá a nekvalitní..Kupujte Logany , Číňany a podobně , naši zákazníci se rekrutujou z řad západních zákazníků , kteří se škodovce ještě nedávno smáli a dnes na ni třeba V Německu čekaj i tři měsíce, než jim ji je firma schopna dodat..Mára
Re: Zase mi hraje úsměv na tváři..
No jasny, aby ne. Hlavne proto, ze pro ty nemcoury je to v prepoctu na eura asi tak levny jako pro nas trochu lepsi horsky kolo A prestan ty jelimane zvanit o tom, jak jste zvedavy jenom na ty bohaty zakazniky. Kdyby to byla pravda, tak tu nebudes porad neco zvanit o vysoky produkci motoru 1,2. Ty jsou totiz primo urceny tem mene majetnym a podle toho co tu pises jich je dost. Kdybyste byli odkazany na prodeje Superba, tak chcipnete hladyspidermann
tfůj
Než číňáka nebo škodovku, to radši vypiju tejden starej ejakuát vod souseda, co mi tady pytlačí.postavaprokazdeho_cz
O jaké kvalitě
to mluví ten zástupce škodovky? Kvalita vozů škoda je maximálně průměrná. Sousesd každý druhý týden vymetá tu jeho kvalitu z garáže. Asi spadl z nebe nebo mu udělali nějaký nezničtelný Tudor :-)Vladislav
to je dobře
Už aby sem ty levný, velký čínský auta navezly. Ceny budou vokolo 400 tisic za auta veliký jako éčkovej Mercedes. Mně je jedno kdo a kde to vyrábí. Mi v čechách nejsme bohatý a čínský zboží nakupujem ve velkým už dlouho od vjetnamců. A než kus plechu předraženýho ze škodovky, to radši pořádně velký auto z číny. Nepochopim jak sy někdo může koupit fábii za 400 tisíc nebo oktávii za 600 tisic. Dyk ty auta ze škodovky tu hodnotu nemaj. Moc se těšim na čínský auta a když to bude na dobrej lízing tak si velký čínský auto koupim a určitě nebudu sám. Uvidíte. Jo a ta rychlá oktávie bude určitě taky pěkně drahá, já bych ji typoval na nejmíň 700 tisic.MP
Re: to je dobře
Az se m budou Cinani vozit i rohliky a mliko, tak chcipneme hlady, protoze si na to nebudeme mit jak vydelat, protoze se bude vse vyrabet v Cine! Zeme, ktera nevyvazi a neprodukuje nemuze prezit, nebot ji za chvili dojdou zdroje! Tak uz se proberte a zamyslete se nad tim, co kupujete!Mirek
S tema hotelema je to fakt sila
jasty
Re: S tema hotelema je to fakt sila
No a proc tam nocovat.Odjezd rano v pet a vecer domu.Vzdyt je to za rohem.Ja to jezdival na otocku.Takhle sem tam byl pred deseti lety.Pravda neprosel sem ani co sem si naplanoval,ale typrachy za ubytovani je fakt darda.Nebo muzes prespat nekde pobliz Frankfurtu.Jack
Doufám, že se čínská auta co nevidět objeví
na našem trhu. Jestliže budou mít stejně výhodný poměr cena/výkon, jako mají ostatní čínské výrobky, tak nemám co řešit a půjdu do Číňáka!Vladislav
Re: Doufám, že se čínská auta co nevidět objeví
Moje řeč. Já sy taky velký, levný auto koupim.Franta Jetel
Škoda
, Byl jsem tak b.bý že jsem si vloni koupil Fabii. Slouží mi k podnikání. Tedy měla by, kdyby nebyla více v servisu než na silnici. A cena v takové malé výbavě byla dosti závratná. Už to víckrát nekoupím. Kdo nevěří ať si to vyzkouší a je jen trošku kritický, stačí malinko.Thyronx
Octavia & Fabia
Mel jsem tu cest vyzkouset behem 14ti denni dovolene loni Fabii a letos Octavii. Jsou to slusna auta a mela by byt umistena v lacine skupine nabizenych aut. Po presednuti na muj Ford Ecape, jsem byl v jinem svete.Neporovnatelne. Zaruka na nove auto (2 roky) svedci o "kvalite" Skodovek.Na americkem trhu by to blo absolutne neprodejne. Zaruka 3 roky nebo 55,000km (bez komentaru kdyz prijedu do servisu) je minimum a plati na vsechno od predniho po zadni naraznik. Uroven obou Skodovek je znacne....mala.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!