Diskuze

Nemáte na ferrari? Vyžebrejte si na něj

Nevíte co s pěnězi? Už máte absolutně vše, po čem jste vždy toužili, a přesto peněz neubývá? Udělejte šťastným také další. Lee je britský milovník ferrari, na nejrychlejší a nejdražší z nich jménem Enzo, které stojí 550 000 liber, mu jich chybí už jen 549 325. Přispět k tomu, aby si splnil svůj sen, je možné přes internet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

26. 10. 2005 11:54
wishland
Na toto uz je tady web ;)   viz http://www.wishland.net ;)
0 0
možnosti

Mára

27. 9. 2005 16:37
Já bych
Ferari nechtěl, protože ve srovnání s O2 má špatné slícování dílů a hrozné sváry na střeše. Že, Škodováku
0 0
možnosti

Jaja

27. 9. 2005 23:00
Re: Já bych
A taky u nas v soutezi krasy prece O2 porazial Ferrari...
0 0
možnosti

ja

27. 9. 2005 14:23
Me posilejte penize na skodovku
ta mi staci a stara uz dosluhuje. Jako progrmator si na novou nevydelam, i kdyz se to nekomu bude zdat divne.
0 0
možnosti

ja

27. 9. 2005 12:45
..
asi mu neposlu nic (sam mam malo)
0 0
možnosti

josefkra

27. 9. 2005 11:34
Internet begging
nazývá se to nternet begging = nternetové žebrání a takových a podobných looserů jsou mraky, no není to pohoda si udělat srdceryvný web a pak se jen dívat na konto jak roste ;-) více zde: http:en.wikipedia.orgwikinternet_begging nternet Begging gained notoriety and momentum after June of 2002 when Karyn Bosnak started SaveKaryn.com as an attempt to have the nternet public help pay her credit card debt. For Bosnak, the results led to traditional media attention, appearances on popular television programs and a book. Her website was the probably the first nternet begging site to gain wide exposure and it became the example for many to follow. Most would not argue that her website was the first successful begging site and gives the history of cyber begging an official beginning.
0 0
možnosti

saldo

27. 9. 2005 11:30
Jsem
zásadně proti označení Enzo Ferari. Jednak je to zavádějící, je to vlastně celé jméno osoby, jednak v označení jakéhokoliv výrobku je vždy na prvním místě název výrobce a pak teprve bližší označení modelu. Jak by se vám asi líbilo auto Punto Fiat, nebo Superb Škoda? Je to přece nesmysl, stejně tak jako Enzo Ferrari. To auto vyrobil Ferrari a nazval Enzo. Takže jasně „Ferrari Enzo“. A basta fidli. Někdy se v hovorové řeči používá jen název modelu a mlčky se předpokládá, že ten, komu je to určeno ví, o čem je řeč. Takže třeba: "Vyžebrám si na Enza (nebo Enzo)".
0 0
možnosti

Karel

27. 9. 2005 16:17
Re: Jsem
no je to ponekud troufale diktovat vyrobci, jak musi oznacovat sve vyrobky
0 0
možnosti

x

27. 9. 2005 7:20
xc
LEPŠÍ JE bAVOR!!!
0 0
možnosti

Ecko

27. 9. 2005 8:59
Re: xc
Lepci je HTP fole
0 0
možnosti

MrLotus

27. 9. 2005 7:17
Nedávno?
Ten název, to je zajímavý. Řekl bych, že to původně prezentovali jako Ferrari Enzo. Ke slůvku "nedávno" bych doplnil, že to bylo před 17 lety, v roce 1988.
0 0
možnosti

MrLotus

27. 9. 2005 7:18
Re: Nedávno?
Sorry, tohle bylo k Honzovu příspěvku.
0 0
možnosti

Sordid

27. 9. 2005 1:03
Technická...
...já měl za to, že když někdo chce Enzo, musí už nějaký to Ferrari vlastnit?
0 0
možnosti

spartaman

27. 9. 2005 9:50
Re: Technická...
Máš pravdu. A navíc to není jediná podmínka, mám pocit, že k tomu je potřeba i nějaké potvrzení o nabytí peněz (Ferrari nemá zájem o to, aby v Enzo jezdili mafiáni, Krejčíř, Schléé a podobní cajzli).
0 0
možnosti

cernobila_televize

27. 9. 2005 0:23
a co servis?
toz mu to preji at se mu to splni, ale jeste me zarazi jedna vec, kde veme na servis az se mu neco poroucha?
0 0
možnosti

Honda

27. 9. 2005 8:29
Re: a co servis?
viz http://www.repair-my-ferrari.com
0 0
možnosti