Diskuze
Manuální převodovka: Nepřítel amerického řidiče
Děkujeme za pochopení.
d13b2
SNEH
A jak s te na tom se snehem??? A co Praha nase, byla kalamita z napadanych 2 cm snehu??? Mate zimaky a nebo je to zbytecna investice pro ty co neumi jezdit???Filtr
Re: SNEH
Rozhodne to neni zbytecna investice, tec par kilometru co sem stravil za volantem kamionu mi ukazalo ze zimaky nejsou jenom pro blby!!!!!!!d13b2
AUTOMAT vs MANUAL
keni
Straznici
Jak koukam, tak straznici (mestaci) jsou asi na celem svete na stejne urovni. Jinak se omlouvam za te predchozi prispevek. Hold chyba pri focusovani oken.fedorko
A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Má tam pádla! A to není manuál vy milí zastánci manuálků. Je to sekvenční automatika! Přečtěte si pár článků, kde F1 řazení srovnávají s manuálem u stejného modelu Ferrari a sednete si na prcku, poněvadž automatika je nejen lepší, ale je z ní i dokonalejší pocit z jízdy, poněvadž než tam Lojza zaharaší z dvojky na tři, máme tam s pádly již za pět a valíme 200! Ono to není o tom srovnávat staré typy manuálů ze starých herek, ale podívat se na současný vývoj a ten porovnávat! Domluvte si Vy manuálkové zkušební jízdu u svého autosalonu - miláčka své značky a užijte si tu jízdu s pořádným automatem! Až potom vystoupíte z auta tak sem piště teprve svý výplody a nevařte tady z vody.kuny
Re: A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Motáš spolu jablka a hrušky. Automat v pravém slova smyslu žádná pádla nemá a řadí si sám podle potřeb, které si nějak odvozuje od sešlápnutí plynového pedálu a otáček motoru. Pádla jsou něco úplně jiného! Ta řadí přesně na přání řidiče a je jasné, že převodovka bez šaltpáky a táhel je schopná řadit rychleji.... To, co má to Ferrari je sekvenční řazení.Josef
S automatem mate velke ztraty vykonu..
a to zvlaste pri akceleraci (az 30%). Precetl jsem si v teto debate aspon polovinu nazoru, ale jak se zda tohoto si jeste nikdo nevsiml. Nezapominejte, ze v pripade automatu nejde o prime mechanicke spojeni mezi motorem a zadni napravou. Jezdite na hydraulickou turbinu. Je to neco jako Peltonova nebo Francisova na Slapech, jenom mensi. Tam nutne dochazi ke ztratam (tepelnym-olej se musi chladit). Ten kdo tomu neveri, tak at se pokusi roztlacit auto v pripade, ze mu selze starter. Od napravy se mu zadny kroutak k motoru nedostane!kuny
Re: S automatem mate velke ztraty vykonu..
Člověče pepíku, popisuješ pouze automat s hydrodynamickým měničem, v současnosti nejrozšířenějším spojovacím ústrojím. Má spousty pozitivních schopností - například v rámci jednoho převodového stupně umí měnit převod 0,5x - 1x, necuká atd. Pak má tu nectnost, o které píšeš. Ale takovéto hydrodynamické měniče se používali snad pouze v USA a jsou dávno minulostí z důvodu té ohromné neefektivity. V moderních spojkách je přidána ještě elektromagnetická spojka (dnes ve všech automatech s HD měničem), která pevně sespojkovává výstup z motoru s převodovkou. Tedy tyto ztráty odpadají.Rood
automat
Ackoli jsem byl zastancem manualu tak jsem si oblibil automat. Kick down nefunguje za dve vteriny jak tady nekdo psal ale do 0,5 vteriny se vejdu, tempomat je u automatu (alespon americkych) samozrejmosti takze pohodicka na dalnici. Kolik z vas na dalnici radi? Ja mam stejne u jineho auta porad za 5...farkoid
Nesmysl...
Jimmi
Re: Nesmysl...
Na to člověk nemusí být konstruktér motorů, aby na první pohled poznal, že se zase jedná o Kachnu made in iHeute Junge frontevlakno
tyranx
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...