Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Manuální převodovka: Nepřítel amerického řidiče

Po e-mailových schránkách kolují fotografie motoru, který jeho řidič doslova seškvařil jízdou na jedničku. Jedna verze příběhu vypráví o Američanovi, který si auto vypůjčil v Budapešti, druhá mluví o cestě české řidičky. S pákou manuální převodovky si nerozuměl ani zloděj z amerického Kansasu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Drift_king

29. 11. 2005 17:19
Driftovani
s automatem se neda driftovat
0 0
možnosti

d13b2

25. 11. 2005 23:06
SNEH
A jak s te na tom se snehem??? A co Praha nase, byla kalamita z napadanych 2 cm snehu??? Mate zimaky a nebo je to zbytecna investice pro ty co neumi jezdit???
0 0
možnosti

Filtr

10. 12. 2005 0:33
Re: SNEH
Rozhodne to neni zbytecna investice, tec par kilometru co sem stravil za volantem kamionu mi ukazalo ze zimaky nejsou jenom pro blby!!!!!!!
0 0
možnosti

d13b2

25. 11. 2005 22:40
AUTOMAT vs MANUAL
AUT.- ZACPY, DALNICE....
MAN.- SPORT, KOPCE.....
Osobne jsem zkusil oboji a vyhovuje mi MANUAL. Ale kazdymu vyhovuje neco jinyho.
0 0
možnosti

keni

24. 11. 2005 22:28
Straznici
Jak koukam, tak straznici (mestaci) jsou asi na celem svete na stejne urovni. Jinak se omlouvam za te predchozi prispevek. Hold chyba pri focusovani oken.
0 0
možnosti

keni

24. 11. 2005 22:27
idnes5839
0 0
možnosti

fedorko

24. 11. 2005 22:09
A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Má tam pádla! A to není manuál vy milí zastánci manuálků. Je to sekvenční automatika! Přečtěte si pár článků, kde F1 řazení srovnávají s manuálem u stejného modelu Ferrari a sednete si na prcku, poněvadž automatika je nejen lepší, ale je z ní i dokonalejší pocit z jízdy, poněvadž než tam Lojza zaharaší z dvojky na tři, máme tam s pádly již za pět a valíme 200! Ono to není o tom srovnávat staré typy manuálů ze starých herek, ale podívat se na současný vývoj a ten porovnávat! Domluvte si Vy manuálkové zkušební jízdu u svého autosalonu - miláčka své značky a užijte si tu jízdu s pořádným automatem! Až potom vystoupíte z auta tak sem piště teprve svý výplody a nevařte tady z vody.
0 0
možnosti

kuny

24. 11. 2005 22:21
Re: A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Motáš spolu jablka a hrušky. Automat v pravém slova smyslu žádná pádla nemá a řadí si sám podle potřeb, které si nějak odvozuje od sešlápnutí plynového pedálu a otáček motoru. Pádla jsou něco úplně jiného! Ta řadí přesně na přání řidiče a je jasné, že převodovka bez šaltpáky a táhel je schopná řadit rychleji.... To, co má to Ferrari je sekvenční řazení.
0 0
možnosti

Josef

24. 11. 2005 20:59
S automatem mate velke ztraty vykonu..
a to zvlaste pri akceleraci (az 30%). Precetl jsem si v teto debate aspon polovinu nazoru, ale jak se zda tohoto si jeste nikdo nevsiml. Nezapominejte, ze v pripade automatu nejde o prime mechanicke spojeni mezi motorem a zadni napravou. Jezdite na hydraulickou turbinu. Je to neco jako Peltonova nebo Francisova na Slapech, jenom mensi. Tam nutne dochazi ke ztratam (tepelnym-olej se musi chladit). Ten kdo tomu neveri, tak at se pokusi roztlacit auto v pripade, ze mu selze starter. Od napravy se mu zadny kroutak k motoru nedostane!                                                  
0 0
možnosti

kuny

24. 11. 2005 22:16
Re: S automatem mate velke ztraty vykonu..
Člověče pepíku, popisuješ pouze automat s hydrodynamickým měničem, v současnosti nejrozšířenějším spojovacím ústrojím. Má spousty pozitivních schopností - například v rámci jednoho převodového stupně umí měnit převod 0,5x - 1x, necuká atd. Pak má tu nectnost, o které píšeš. Ale takovéto hydrodynamické měniče se používali snad pouze v USA a jsou dávno minulostí z důvodu té ohromné neefektivity. V moderních spojkách je přidána ještě elektromagnetická spojka (dnes ve všech automatech s HD měničem), která pevně sespojkovává výstup z motoru s převodovkou. Tedy tyto ztráty odpadají.
0 0
možnosti

Rood

24. 11. 2005 13:52
automat
Ackoli jsem byl zastancem manualu tak jsem si oblibil automat. Kick down nefunguje za dve vteriny jak tady nekdo psal ale do 0,5 vteriny se vejdu, tempomat je u automatu (alespon americkych) samozrejmosti takze pohodicka na dalnici. Kolik z vas na dalnici radi? Ja mam stejne u jineho auta porad za 5...
0 0
možnosti

farkoid

24. 11. 2005 13:47
Nesmysl...
Jsem konstrukter spalovacich motoru a k te fotografii mohu rict toto: jedna se o podvrh, motor na fotografii je pravdepodobne relativne vcas uhaseny pozar. Prehrati motoru by nikdy nemohlo zpusobit takove roztaveni dilu na a kolem motoru. Jedine mozna u nejakeho motoru cinseko vesnickeho konstruktera:-)
Je pravdou, ze chladici systemy osobnich automobilu jsou mirne poddimenzovane, ale i tak drive nastane nekolik jinych poruch ci ochran (zadreni,automaticke zastaveni motoru vlivem prehrati,...) nez by doslo k takovem prehrati krere ukazuje fotka.
Navic, by behem dlouhe jizdy na prvni prevodovy stupen, pravdepodobne nedoslo k prehrati, protoze je ted chladne pocasi (a uz je minimilane 2 mesice), ridicka musela mit zaple topeni, aby tam nezmrzla a v celkove energeticke bilanci je vymenik topeni schopen odvadet az 50 procent energie (cim vetsi teplota, tim vice samozrejme). Proste je ta fotka nesmysl.
0 0
možnosti

Jimmi

24. 11. 2005 13:51
Re: Nesmysl...
Na to člověk nemusí být konstruktér motorů, aby na první pohled poznal, že se zase jedná o Kachnu made in iHeute Junge fronte
0 0
možnosti

vlakno

24. 11. 2005 13:04
tyranx
cetli jste prispevky toho tyronxe?
to musi bejt magor
neslo by je vsechny takovy vyslat do ameriky?
uz za rezimu se prece zpivalo " pryc s tyranxy a zradci vsemi..."
 
 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...