Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Praze hrozí dopravní kolaps

Město zaplaví další desetitisíce aut. Po dokončení nových úseků dálnic vedoucích do Prahy přibude v metropoli čtyřicet tisíc aut denně. Okružní dálnice kolem Prahy chybí. I proto hrozí, že již za rok počet aut v ulicích výrazně vzroste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jirmat

20. 10. 2005 14:44
opět se vracím k tomu,
že jedniné řešení je dálnice Cheb,Plzeň,Tábor,Jihlava a napojení na D1 pod Brnem,nebo Teplice,Hradec Králové,Ostrava.Pokud se bude všechna doprava směrovat přes Prahu,bude to čím dál horší.Návrh Šimonovského o rozšíření D1 o jeden pruh je z oblasti scifi.Náhrady společnostem,které zde mají benzinové pumpy a restaurace by byly neskutečné a to nemluvím o rozšiřování mostů a pod.
0 0
možnosti

Poslední nespěchající

19. 10. 2005 9:45
???
Jediné řešení, které ulehčí silniční dopravě, je přesun nakladu na železnici, ostatní přinese jen krátkodobé zlepšení. Jinak nevím proč např.D1 nemá záchytné parkoviště, nabízelo se u stanice metra Roztylská. Jenomže se dalo přednost OBI a T Mobilu. Další kravina je autobusové nádraží v centru města, opět se nabízí řešení na okraji. Všechny autobusy z Moravy, Slovenska a jižních Čech jedou zbytečně až na Florenc. Jedna z  příčin naprostého kolapsu Jižní spojky např. spočívá v naprosto nevyhovujícím řešení křižovatky na Barradovském mostu. Místo aby směr na Barrandov byl hlavní průjezdný, autor vymyslel hlavní směr na Smíchov, proto se  musí  čekat na dvou semaforech. A takových příkladů by se našlo více.
0 0
možnosti

V. Spinka

19. 10. 2005 10:24
Re: ???
Jenže právě Jižní spojka - Smíchov (přesněji Zlíchovský tunel, Mrázovka, Strahovský tunel) je součástí vnitřního okruhu, zatímco ulice K Barrandovu je jen provizorium, než bude dostavěn okruh vnější (ze Slivence přes Vltavu k Průhonicím). Takže ten projektant to udělal dobře, jen nemohl tušit, že to provizorium tam bude skoro 20 let.
0 0
možnosti

iq

18. 10. 2005 18:41
2 okruhy a
cim driv tim lip. Okruh kolem okraje Prahy, a dalsi okruh kolem okraje stredoceskyho kraje. Cim driv tim lip. Auta tu byly, auta tu jsou a auta tu budou. Kazdy rok se jejich pocet zvysi.
0 0
možnosti

houba_

18. 10. 2005 8:24
okruh kolem prahy
je jiste treba, ale pokud je do prace, tak by mi bohate stacilo nejake odstavne parkoviste u metra a dal.
napriklad u D8 jsou tato parkoviste 2 s celkovou kapacitou mozna tak 100 aut. pricemz k tomu holesovickemu si musim odstat v kolone - ono delat odstavne parkoviste hloubeji ve meste je vubec pekna zhov... adilost (Holesovice, Palmovka ...)
0 0
možnosti

killy

17. 10. 2005 21:06
No.
Čekal jsem na Evropský v Liboci na kamaráda v půl devátý ráno. Od Kladna jedno auto za druhým. Průměrný počet osob v jednotlivým vozidle dosahoval čísla stejného s naší porodností - asi 1,1 ! Můžem to nazvat kolapsem jednotlivců...
0 0
možnosti

Daňový soumar

17. 10. 2005 14:37
Redaktor je mimopražský???
V Praze nastal kolaps někdy před 10 lety. A korunu tomu nasadily obchodní centra na kritických místech u výpadovek - Černý Most, Zličín... To byl vůbec vrchol ouřednické "ynteligeňce".       
0 0
možnosti

Volant

17. 10. 2005 13:50
Podekujte panum radnim, vcetene byvaleho magistratniho korupcnika Paroubka
0 0
možnosti

Sperminator

17. 10. 2005 13:24
Děláte si prdel?
Ten kolaps už přece dávno nastal ...
0 0
možnosti

Petr

18. 10. 2005 10:03
Re: Děláte si prdel?
Taky jsem si rikal, ze je ten clanek trosku opozdeny :)) Z Prahy nejsem, ale dopravni situaci znam lip nez autor clanku.
0 0
možnosti

E

17. 10. 2005 12:15
Opravdu to ma vliv?
Nejsem odbornik, ale opravdu ma vliv dokonceni obchvatu Plzne na pocet aut vjizdejicich do Prahy? Domnivam se, ze pokud nekdo potrebuje jet do Prahy (od Plzne), tak tam jede a je mu celkem jedno, ze kolem Plzne neni dokonceny obchvat. To same plati o dalsich zminenych silnicich, respektive dalnicich. Zrejme to nebude tak dramaticke, jak se pise v clanku.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...