Diskuze
Mýtné se začne fungovat od ledna 2007
Děkujeme za pochopení.
Pavel Sudoplatov
Asi takhle
Organizátoři kampaně 33miliard skromně zapomněli dodat jednu věc: Rozdíl cen mezi přístroji v autě. Račte porovnat, kolik utratí majitel kamionu za elektronickou krabičku pro variantu microwave a kolik za variantu satellite.petrumr
napravy
ČÍM MÍŇ náprav tím lépe?co to je za blud.Čím má vozidlo víc náprav tak tlak na silnici se rozloží na větší plochu.cbx
Re: napravy
Samozřejmě, ale celková zátěž je větší, má li vozidlo víc náprav - víc unese. Zároveň i opotřebení vozovky od více kol je větší.ddo
trochu jiný pohled na mýtné
Čisté vyhazování peněz. Koho bude zajímat, že je to "spravedlivější", když stejně většina dopravců zaplatí kvůli nákladům na výběr víc než při primitivním zdražení dálničních známek? Vydělají na tom "zodpovědní" úředníci na úplatcích. A pak hlavně firma co to nasadí a bude provozovat, za tu hromadu zbytečné práce na složitém výběru, která šla udělat jednoduše. Kdo na tom prodělá? Dopravci budou jednoduše přinuceni zvednout ceny, takže víc zaplatíme my všichni, co jejich služby potřebujeme. Opět bude o něco víc lidí investovat své pracovní schopnosti do bezúčelného přerozdělování peněz.fousekx
Re: trochu jiný pohled na mýtné
Dms?
Porovnani
Michal Hron
33 miliard
Jelikož mne tento problém zvedl na poli politickém z křesla, musím se zapojit. Po přečtení bojkotních stránek 33miliard.cz jsem nabyl dojmu, že skutečné výhody mikrovlny jsou zanedbatelné oproti řešení satelitnímu. A bohužel, ani pan ministr mne nepřesvědčil o změně...ba naopak. Jeho vyjádření k veřejné soutěži ve smyslu: "tohle je věcí ministerstva dopravy a nikdo nám do toho nebude kecat", mne opravdu sneslo do neskutečných "nížin" mého zapomenutého slovníku. Brány, které je nutné postavit, předpokládají nákladnou údržbu. Za pár let se jistě najde jiná technologie, lepší...že by satelit? Co potom s branami? Zbourat? Jistě, silně ekonomické řešení. Další věcí je bezpečnost na silnicích, jelikož cokoli v blízkosti rychlostních komunikací je nebezpečné - a když vyrostou takovéhle ohavnosti téměř na každém rohu, chci vidět, jak půjde úmrtnost na českých silnicích dolu. Nemluvě o estetickém dopadu na krajinu... Nehcť si pan ministr uvědomí, kdo platí jeho teplé křesílko ve vládě.Petr
Re: 33 miliard
A ty si uvedom o kolik business darecku by prisel, kdyby vybral nejake levne a jednoduche reseni :-)AAA
Francouzska Logica
Wow, lepsi for by tam nebyl? Za ty tri roky co jsem v delal jsem si zadnych zabozroutu fakt nevsiml :)MBC
Údržba
Karel
Re: Údržba
No každá legrace něco stojí. Ale vezmi si GPS - jeho udržování stojí pořádné peníze. To sice dělá vláda USA, ale kde je psáno že ve svém dobrodiní pro všechny bude dále pokračovat. A Galileo? To zadarmo jako GPS nebude ani náhodou.Karel
není co řešit
mýtné je pozemská záležitost. Navíc když ani nemůžem ovlivnit jestli GPS nebo Galileo bude fungovat tak jak má. Vždyť prezident USA může ze dne na den rozhodnout že GPS prostě zaruší. Jsme suveréní země takže jednoznačně Rakouský model.Alfons
Re: není co řešit
Hater
výběr poplatků
Pokud to bude s mýtným jako s vymáháním daní (dluh 100 miliard Kč) za současné legislativy ušité na míru podvodníkům a zlodějům, tak se může napočítat cokoliv. A kdy a kde např. zaplatí cizinec při tranzitu, že by nakonec ta neochotná bába v budce? Nebo si spokojeně ujede za hranice a nám tu zbyde dluh jako po čínských a ukrajinských firmách???ijs
Re: výběr poplatků
Stačí prostě opsat a zavést německý zákon a i stejně tak platit poplatky. Proč pořád vymýšlet něco nového, když to kousek od nás funguje. Jediný problém by byl v tom, že Parouback&spol by ostrouhali na všimném.Karel
typický český bordel
hlavně že se u nás řeší zcela nepodstatné věci. Němcům a Rakušákům to v pohodě beží a tady se teprv dohaduje co a jak. Celý ten "nákladní odpad" na který NEJSOU zdejší silnice stavěny tu bude devastovat silnice dál a to ještě celá léta než to spustí. Zkuste projet jižní Spojku. Ministr dopravy by měl být žalován za trestný čin obecného ohrožení.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej bytu 2+kk, 47 m2, Kladno, ul. Francouzská
Francouzská, Kladno - Kročehlavy
3 620 000 Kč