Diskuze

Konkurence pro Dacii Logan: Tata X1 za 1600 euro

Výrobcům už mnoho automobilismem nezasažených trhů nezbývá. Namísto přetahování o každého zákazníka, který se nemůže rozhodnout nad barvou kožených potahů sedaček, našli nová bezedná odbytiště: Čínu, Indii a vůbec všechny rozvíjející se ekonomiky. Například indický mamut Tata chystá "světové auto" za 1600 euro.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jeep1

28. 3. 2006 9:03
Dobré auto,
ale vzhledem k tomu,že je z ratanu,cena se mi zdá býti poněkud přemrštěná.
 
0 0
možnosti

tom69

8. 12. 2005 19:05
konkurence nikdy nespi
konkurence nikdy nespi ...... no nedovedu si predstavit kvalitu za ty penize, kdyz je to problem i u auta za pul milionu
0 0
možnosti

modem

7. 12. 2005 13:05
....
No nechtěl bych vidět crash test tý rikši.  Četl jsem,jak dopadl Logan.Náprava prý se "podívá" do kabiny. To musí být maso.
0 0
možnosti

X

7. 12. 2005 17:06
Re: ....
Má rád čtenáře, kteří něco "prý" četli...
0 0
možnosti

vulvul

7. 12. 2005 12:45
ach jo...
Vi nektery z tech superodborniku na levne auto kde se vyrabi PAYKAN a kolik stoji? Nesrovnavejte ceny evropske s cenami v asijskych zemich. Bavim se o aute, ktere vychazi z Peugeot 405 - odkoupili starou vyrobni linku a to auto se prodava hluboko po 100.000,- Nesmi se ale exportovat.  
0 0
možnosti

CCCP

7. 12. 2005 14:23
Re: ach jo...
V Rusku se prodava novy auto za cca 80.000,-, Kamaz OKA. Je to sice vozejcek velikosti tak Fiatku Cinquecento, ale jenom to dokazuje, ze temer normalni auto opravdu nemusi stat pul milionu.
0 0
možnosti

brsoň

7. 12. 2005 12:26
JAWA go, go, go
Měl bých nápad - Velorex, čili hadraplán by se možná dostal i pod těch 1600 EU. Snad nedojde k tomu, že Čína úplně zaplaví svět svým ksindlovským zbožím, byť už na to pracují seč mohou. Je také zajímavé, že vůbec nepadlo, že hodně lidí kupuje také značku, takže bych se nebál, že to tady Čína převálcuje. I když i takový Oltcit (auto, které Vás neopustí) si své zákazníky našel.
0 0
možnosti

Killbilly

8. 12. 2005 10:23
Re: JAWA go, go, go
Doufam ze s tim olcitem to vtip........to uz radsi ten velorex nez olcita.
0 0
možnosti

Okos

7. 12. 2005 12:02
Uvaha
Kolik asi tak činí lidská práce na vozidle a kolik cena materiálu? S ohledem na to kolik lidí dělá v auto montovně, tak dle mého je podstatná cena materiálu, odhadem 60-70% Tj. na materiálu neušetřím ten stojí všude stejně, můžu ušetřit jen na lidské práci (odhazem třeba 80%). Tj. pokud neošidím materiály tak se můžu dostat na max. 75% ceny "obvyklého" vozu, tj. cca 110 tis. CZK. Z uvedeného vyplývá, že je nutno ušetřit na materiálu a tedy i na bezpečnosti.
0 0
možnosti

Killbilly

8. 12. 2005 10:25
Re: Uvaha
Volha stoji v rusku tusim 120tis. a to je sice zastarale ale bytelne fortelni auto s poradnym kufrem(neco pro oktavisty) a motorem pres 100k,skoda ze se to nedovazi za takove prachy,mozna bych si to kupil.
0 0
možnosti

bubák

7. 12. 2005 11:33

bubák

7. 12. 2005 11:34

performer

7. 12. 2005 10:35
Re: TATA na autosalonu v Bologni minuly tyden
to je právě tak "jako výroba" - vypadá to jako Toyota, stojí to 2/3 Toyoty a kvalita je tak mizerná, že i kdyby to stálo 1/3, je to pořád drahé......
0 0
možnosti

rudyj_zabijak

7. 12. 2005 9:10
a to na tom obrazku je ono?
tak to je sila... to je tech 1600 euro za toho ridice hlavne ne? :DDD
0 0
možnosti

performer

7. 12. 2005 8:54
jedna TATA už se na český trh dovážela
byl to pickup - konkurence Nisanu a Mitsubishi oproti kterým byl asi o 100tis levnější, nicméně pořád stál kolem 500-600tis. Kvalitou zpracování ovšem byla tak bídná, že se ani ta nižší cena nedala akceptovat a tak brzy vyklidili český trh. Tata je prostě synonymen té absolutně nejnižší kvality v automobilové výrobě - je až daleko vzadu za Číňany, Rusy a pod. a takový Logan je proti Tatám technologická a kvalitativní jednička....
0 0
možnosti