Diskuze

Zajímá vás ochrana chodců?

Bezpečnost auta je jednou z oblastí, která stále více rozhoduje o jeho úspěšnosti na trhu. Vývoj už se nezabývá jen bezpečností pasažérů. Stále více důrazu se klade i na bezpečí chodců.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan

18. 12. 2005 2:15
Piráti - užitečné info
Není to jednoduché... Někdy se chodci motají mezi auty na silnici a vysloveně si koledují o úraz. Někdy zase marně čekají na přechodu, než vůbec někdo milostivě zastaví :-( Dopravě na našich silnicích, pirátům a dopravním přestupkům se věnuje stránka http://pirati.uzitecne.info/" target="_blank" rel="nofollow">http://pirati.uzitecne.info Fotečky do Galerie dopravních přestupků přibývají, teď i jedno policejní vozidlo, ale zatím je to všechno jen z Prahy - to se jinde přestupky nedělají? Nebo nepražáci nemají digitální foťáky? :-)
0 0
možnosti

Nigga

6. 12. 2005 19:22
Systémy
Všechny systémy ochrany chodců a podobný vychytávky jsou zbytečný, když chodci nepoužívaj svoje systémy, jako oči, uši a pud sebezáchovy. A že je takovejch chodců víc než dost.
0 0
možnosti

2Mac7

6. 12. 2005 19:41
Re: Systémy
všechny airbagy .....atd..jsou zbytečné, když řidiči nepoužívají své systémy jako oči, uši, rozum......tak nějak jste to myslel ?
0 0
možnosti

tom69

6. 12. 2005 9:22
videno na vlastni oci
zazil jsem dvakrat na vlastni oci z bezprostredni blizkosti situaci kdy auto srazilo chodce, opravdu si myslim, ze nejvetsi ranu clovek schyta pri naslednem padu na vozovku, tak jsem to alespon videl ja .. samozrejme kazdy bezpecnostni prvek ktery snizi nasledky ma smysl. U malych deti, ktere byvaji castym ucastnikem techto nehod, to bohuzel asi moc velky efekt mit nebude. Chce to spis mene bezohlednych ridicu.
0 0
možnosti

davexx

6. 12. 2005 10:14
Re: videno na vlastni oci
Nehoda chodec vs auto zavani vzdycky velkym prusvihem a urcite mate naprostou pravdu, ze spatnych ridicu i nemyslicich, nedisciplinovanych chodcu mame taky dost. Videl jsem nejake crashtesty tusim ze od Renaultu a bylo tam srovnani srazky auta s aktivnim systemem ochrany chodcu (nebo tak nejak se to jmenovalo) a auta bez tohoto systemu. Auto se systemem utlumilo i sekundarni naraz chodce o vozovku, protoze pri srazce se posunula kapota a chodec se do ni doslova zaboril jako do polstare, pak se svezl na cestu a dostal do hlavy naraz jen jakoby spadl z vysky kapoty. U beznych aut to s tim chodcem nejdrive trisklo o auto a v zapeti s vetsi razanci o vozovku pred autem. Byl tam jeste jeden zajimavy poznatek, pokud chodec pred autem vyskoci do vzduchu, tak ze se v okamziku srazky nedotyka nohama zeme, tak to pro nej pravdepodobne dopadne mnohem "lepe", ale i tak si jako chodec dam dobry pozor, abych to nekdy nemusel zkouset.
0 0
možnosti

DaMi

5. 12. 2005 20:27
primarni a sekundarni naraz
Ochrana chodcu by se mela dit segregaci jednotlivich druhu doprav, aby ke kolizim aut s chodci nedochazelo pokud mozno vubec. Problem, ktery je nedilnou coucasti teto problematiky je ale i to, ze mnohdy vaznejsi muze byt az sekundarni naraz hlavou o vozovku, ktery neovlivni pochopitelne nikdo a nic.
0 0
možnosti