Diskuze
Saniťák: Řidiči jezdí mnohem hůř než dříve
Děkujeme za pochopení.
Milan
Něco lehčího
Jak tak čtu debatu, musím sem vložit také trochu lehkosti. Před 30 lety jsem také jezdil se sanitou a měli jsme na Praze 8 řidiče, kterému bylo líto, že nemá houkačku, tak vozil v sanitě magneťák, na kterém měl nahráno houkání a reproduktor vystrkoval za jízdy z okna ven. A to i když jel se špinavým prádlem z Bulovky do prádelny.jandolni
Nechápu, co je to tady za diskuse kreténů?
TomášM
A co saniťáci?
Řekl bych že 80 procent používá maják neoprávněně, když "vezou starou Blažkovou domů", "prostě nechtěj čekat", atp.ph247
sanitky
demik
Re: sanitky
Souhlasim s tebou, ale ted se mi stalo v Bratislave na vyjezd na Nitru, ze se pres krizovatku cpala sanita s majackem. Tutez sanitu jsem potkal na dalnici, ridic v klidu kouril a uz jel bez zapleho majaku. To je na rozbiti huby.QuuQ
převozy
Já Vás trošku nechápu to si opravdu myslíte že i když jen někoho převážejí třeba zrovna na ten Karlák, nemájí právo použít maják??? Představte si někoho, kdo má například nemocné srdce a převážejí ho v již zmíněném tranzitu na vyšetření (nevědí přesně co mu je) z nějaká hůře vybavené nemocnice na Karlák nebo do Motola. Ten člověk může třeba působit zdravě, ale jak to s ním bude vypadat třeba po 2 hodinové cestě Prahou, třeba v létě??? Už to chápete???Mirek K
Pohled z obou stran podruhé
Protože ne každý pochopil můj příspěvek, tak upřesňuji: 1. pokud vidím morře blikající vozidlo záchranné služby s tzv. velkou skříní, které je vybaveno skoro jako ARO, tak je mi jasné, že toto vozidlo opravdu spěchá ( a prakticky ve všech krajích je vybaveno GPS kou, která pomůže sledovat okamžitou polohu vozidla a také použití majáku), ale pokud vidím s majákem sanitku typu Š 1203, v W Transporter v provedení mikrobus či krátký Ford Transit s nápisy Nemocnice s poliklinikou, Nemocnice ........ apod, tak je skoro 100%, že řidič tohoto vozidla "jen trochu" porušil předpisy, protože k akutním převozům se můžou použít pouze náležitě přístrojově vybavené sanitky a to převozní sanitky opravdu nejsou. 2. uvedl jsem pouze, že modré majáky jsou často zneužívány ( a to nejčastěji politiky, poté vozy nehodového oddílu Dopravího podniku, následují plynaři a energetici, vtěsném závěsu policie, pak záchranka a nakonec hasiči). 3.chování na silnici musíme změnit všichni.Rescueinfo
Re: Pohled z obou stran podruhé
Bacha na to, pokud tou velkou skříní myslínové pražské Mercedesy, tak si uvědom, že v celém zbytku republiky jezdí RLP klasickým Transitem, případně Transporterem. A to bych se nedivil, kdyby ještě byly oblasti, které mají i tu 1203. Stejně tak pokud vydíš osobák s majákem a modrou hvězdou, tak si to nejede ředitel na oběd, ale je to tzv. RV systém, kdy vyjíždí lékař v osobáku a pak až za ním pokud to je potřeba vyjíždí velká sanita.houba_
nejezdi k aktunim
Rescueinfo
Re: nejezdi k aktunim
Co třeba hromadné nehody? Převozy krve? Urgentní vyšetření?Imlandris
Kovbojové
Bohužel tyhle profese přitahujou kromě normálních lidí i jedince typu "KOVBOJ". Sám znám dva. Synonymem by v tomhle případě mohlo být slovo "MINDRÁK". Když mají nad hlavou blikačku, tak jsou kingové. Není to tak dlouho, co se tu jeden diskutující snažil navodit dojem, že na oranžový majáky má přednost :o) Ale pro nás ostatní není existence těchto chudáků důvodem k ignorování modrých majáků.Vendula
Re: Kovbojové
Velmi správně! Přednost mám vždy JÁ a s nějakým vyčůránkem v sanitce na mě nechoďte! Já totiž také pospíchám - doposud jsem se kvalitně vzdělávala na jedné z místních univerzit a po získání diplomu a teplého místa v kanclu jsem zakoupila na leasing moderní automobil Škodu Octavia Tdi(skvělý vůz). Nyní neustále pospíchám, protože vedy bussy lifestile a na nějakou sanitku prostě nemám čas ani náladu! Když si lidé nedákazli našetřit na to, aby je odvezli s jejich bolístkama helikoptérou, tak nevím, proč bych zrovna já měla zpomalovat při cestě na schůzku se zahraničním partnerem kvůli nějaké přestárlé socce, kterou vezou umřít do Motolatom69
www.renault.kvalitne.cz
benzin
Re: www.jsi.tupec.cz
Renault prudič je zde :((( Trotle, kdy konečně pochopíš, že neustálým pruzením ničeho nedosáhneš, pouze naštveš ten zbytek ubožáků, kteří ti drží palce. Renault a Peugeot si koupí pouze magor a magor se následně podivuje nad "kvalitou"Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...