Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pohnutý osud Smartu: Měl být český, skončí asi v Číně

Značka Smart se ve světě automobilů objevila před osmi lety, její budoucnost dnes už provázejí nejistoty. Na začátku byl nápad s dvousedadlovým miniautíčkem do města, na konci může zbýt jen velká finanční ztráta. Na jednom autě totiž Smart tratí 4000 euro.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel Sudoplatov

23. 12. 2005 17:48
Crash test
Ano, v Číně by určitě zvládli vyrobit minivůz s tak dokonalým výsledkem při crash testu, jaký má Smart...
http://video.google.com/videoplay?docid=6605730767077503480" target="_blank" rel="nofollow"> video.google.com/videoplay?docid=6605730767077503480
0 0
možnosti

Eda

23. 12. 2005 14:48
Bohuzel uspech smartu hodne pokazil mercedes
A to tim, ze po vstupu do projektu obratili strategii. Z puvodne LEVNEHO miniauta do mesta, jak to planovali Svycari udelali image auto, ktery je relativne drahy.
Proto ho ze zacatku nekupovali ani nemci a vysledky jsou dodnes za ocekavanim.
To je skoda, stat novej do 200tis si ho koupim. Po praze mam mercedes a s tim se neda parkovat.
0 0
možnosti

Homer1

24. 12. 2005 0:00
Re: Bohuzel uspech smartu hodne pokazil mercedes
Moje řeč.
 
Mercedes vykopal Smartu hrob hned na začátku svojí úchylnou strategií "my přece laciná auta delat mebudeme".
Kdyby ten pekáč stás s klimatizací a v dieselu do 200kKč tak je jich všude jak kobylek.
 
Ad crashtest: co se děje se Smartem ve 110km/h by mě jako potenciálního uživatele trápilo nejméně. Podle palubního počítače mám po městě průmernou rychlost něco málo přes 30km/h.... stejně věčně hnijeme ve frontách... No a kdo chce jezdit 110 a má rozum, tak do Smartu nevleze.
 
Shrnuto: nákupní taška s úsporným motorem a minimálním komfortem a bezpečností (kam počítám posilovač, klimatizaci, airbagy a ABS) by měla stát do 200.000 Kč. Zbavit se balastu "auto s image" a podobných hovadin.  Pak by to byl megaúspěch.
Současný Smart je typickou ukázkou toho, že lidi těm kreténům z marketingových oddělení nebudou baštit všechno. Proto totaky dopadlo tak jak to dopaldo. Škoda... Kdyby
0 0
možnosti

Ace

23. 12. 2005 10:02
REVO SE VRÁTIL
 LIDI REVO JE ZPÁTKY 
0 0
možnosti

revo

23. 12. 2005 23:59
Re: REVO SE VRÁTIL
Díky za pozdrav ! !  Věřte mi, že poslední dobou není na co reagovat, protože se na iDnes objevují příspěvky o ničem. Prezentují se zde vozy bez výkonu a určené především pro nejslabší sociální vrstvy a chudinu ! !   Škodofky, korejci japonci jako je Honda mě unavují. Doufám, že se zde již brzo objeví článek o skutečném vozu s výkonem nad 200 koní a min. v šestiválci.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Což chátra nikdy nepochopí ! !
0 0
možnosti

revo

22. 12. 2005 23:11
podprůměr
Úroveň nevalná. Když se podívám, jaké příspěvky na iDnes v rubrice AUTO, poslední dobou prezentuje je mi špatně.    O pořádném vozu s výkonem nad 3.0 litry a min. v šestiválci, čekám marně. Kdo má být stále zvědavý na Škodofky nebo auta se slabou motorizací ? ? Jen hlupák, nebo člověk který není schopen svou prací, vydělat peníze na slušné auto, je spokojen s úrovní iDnes ! ! Já mám stále Jasno.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATRRO. Ocenil bych příspěvek např. o AUDI A3 3.2 V6.   Smart není auto, Smart je podprůměrná hračka stejně jako Škodofka, korejci nebo japonci typu : Honda / Mazda.   Tyto vozy si koupí, jen sociálně narušená skupina obyvatel, která nemá informace a peníze.
0 0
možnosti

Jockmen

22. 12. 2005 23:18
Re: podprůměr
Mám pocit že sociálně nerušenej jsi tu především ty, a nebo je to jen můj pocit ty lečo?
0 0
možnosti

cbx

22. 12. 2005 22:50
Neznalost
Všichni, kteří jste ve Smartu nejeli, si dejte pohov. Pomlouváte něco, o čem víte kulový.. To zde ale není nic novýho...
0 0
možnosti

revo

22. 12. 2005 23:13
Re: Neznalost
Do Smartu usedne pouze totální bezmozek, nebo dobrovolný dárce orgánů.   Případně obdivovatel slabých motorů.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  
0 0
možnosti

conan

22. 12. 2005 21:41
ani zadarmo
nesed bych do toho, ani kdyby to rozdávali u metra zadarmo, nedotuje to "podnikání" náhodou EU ?
0 0
možnosti

christo

22. 12. 2005 16:44
musim se zastat Krale
i kdyz vubec jeho praci, krome Tatry V8, neznam, tak se ho musim zastat. To ze V8 Tatru nekdy v 90 roce (tedy v roce kdy z vyrobnich linek v MB sjizdeli posledni Skody 130) dokazal vyrobit az do protypu, povazu za nadlidskej vykon.  A i z dnesniho pohledu nevypada ta Tatrovka vubec spatne. Kdyby se dokoncil vyvoj, vychytali mouchy a udelala plechova kastle V8 mohla osobaky v Tatre zachranit.
0 0
možnosti

christo

22. 12. 2005 16:39
teda musim se zastat
0 0
možnosti

rudyj_zabijak

22. 12. 2005 15:16
eh?
prodelava 4000Euro na kazdym? co je to za totalni kravinu? mozna nevydelavaji tolik, co na jinych, nebo je nejsou schopni vsechny prodat, ale tohle blud, neverte tomu...
0 0
možnosti

Kilbilly

22. 12. 2005 12:39
Zahuba
Koukam ze jim to nevyslo a mam z toho celkem prijemny pocit - ukazalo se ze spotrebitel neni zas tak blby - koncept minivozu je fajn,ale minivuz je pro me subaru vivio,fiat cinque a sei,takove ty male daihatsu ci daewoo tico(pozo matiz uz ne)to znamena pri trose skromnosti 4mistny vuz,ktery po sklopeni sedadel uveze mensi lednicku a stoji do 200tis.kc - takovahle kravina ktera stoji dvojnasobek a je NAPROSTO JEDNOUCELOVA nema logicke opodstatneni v pripade ze se jeste snazi delat jine varianty,co sem slysel o tom roadstru tak sorry ale ne-auto za 0.5mega ktere ma stovku pomalejc nez obycejna felicie je trochu moc.Co se tyce bezpecnosti - napakovali sme do zdi asi ve 35kmh s fiatem cinquecento a prezili sme relativne v klidu oba,bez airbagu ridic i bez pasu.A to je stara plechovka.Ve meste se jezdi pomalu a na dalnici bych se smartem radsi nevyjizdel.
0 0
možnosti

performer

22. 12. 2005 15:14
Re: Zahuba
Rozumíš koze od prdele k noze!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!