Diskuze

Pohnutý osud Smartu: Měl být český, skončí asi v Číně

Značka Smart se ve světě automobilů objevila před osmi lety, její budoucnost dnes už provázejí nejistoty. Na začátku byl nápad s dvousedadlovým miniautíčkem do města, na konci může zbýt jen velká finanční ztráta. Na jednom autě totiž Smart tratí 4000 euro.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel Sudoplatov

23. 12. 2005 17:48
Crash test
Ano, v Číně by určitě zvládli vyrobit minivůz s tak dokonalým výsledkem při crash testu, jaký má Smart...
http://video.google.com/videoplay?docid=6605730767077503480" target="_blank" rel="nofollow"> video.google.com/videoplay?docid=6605730767077503480
0 0
možnosti

Eda

23. 12. 2005 14:48
Bohuzel uspech smartu hodne pokazil mercedes
A to tim, ze po vstupu do projektu obratili strategii. Z puvodne LEVNEHO miniauta do mesta, jak to planovali Svycari udelali image auto, ktery je relativne drahy.
Proto ho ze zacatku nekupovali ani nemci a vysledky jsou dodnes za ocekavanim.
To je skoda, stat novej do 200tis si ho koupim. Po praze mam mercedes a s tim se neda parkovat.
0 0
možnosti

Homer1

24. 12. 2005 0:00
Re: Bohuzel uspech smartu hodne pokazil mercedes
Moje řeč.
 
Mercedes vykopal Smartu hrob hned na začátku svojí úchylnou strategií "my přece laciná auta delat mebudeme".
Kdyby ten pekáč stás s klimatizací a v dieselu do 200kKč tak je jich všude jak kobylek.
 
Ad crashtest: co se děje se Smartem ve 110km/h by mě jako potenciálního uživatele trápilo nejméně. Podle palubního počítače mám po městě průmernou rychlost něco málo přes 30km/h.... stejně věčně hnijeme ve frontách... No a kdo chce jezdit 110 a má rozum, tak do Smartu nevleze.
 
Shrnuto: nákupní taška s úsporným motorem a minimálním komfortem a bezpečností (kam počítám posilovač, klimatizaci, airbagy a ABS) by měla stát do 200.000 Kč. Zbavit se balastu "auto s image" a podobných hovadin.  Pak by to byl megaúspěch.
Současný Smart je typickou ukázkou toho, že lidi těm kreténům z marketingových oddělení nebudou baštit všechno. Proto totaky dopadlo tak jak to dopaldo. Škoda... Kdyby
0 0
možnosti

Ace

23. 12. 2005 10:02
REVO SE VRÁTIL
 LIDI REVO JE ZPÁTKY 
0 0
možnosti

revo

23. 12. 2005 23:59
Re: REVO SE VRÁTIL
Díky za pozdrav ! !  Věřte mi, že poslední dobou není na co reagovat, protože se na iDnes objevují příspěvky o ničem. Prezentují se zde vozy bez výkonu a určené především pro nejslabší sociální vrstvy a chudinu ! !   Škodofky, korejci japonci jako je Honda mě unavují. Doufám, že se zde již brzo objeví článek o skutečném vozu s výkonem nad 200 koní a min. v šestiválci.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Což chátra nikdy nepochopí ! !
0 0
možnosti

revo

22. 12. 2005 23:11
podprůměr
Úroveň nevalná. Když se podívám, jaké příspěvky na iDnes v rubrice AUTO, poslední dobou prezentuje je mi špatně.    O pořádném vozu s výkonem nad 3.0 litry a min. v šestiválci, čekám marně. Kdo má být stále zvědavý na Škodofky nebo auta se slabou motorizací ? ? Jen hlupák, nebo člověk který není schopen svou prací, vydělat peníze na slušné auto, je spokojen s úrovní iDnes ! ! Já mám stále Jasno.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATRRO. Ocenil bych příspěvek např. o AUDI A3 3.2 V6.   Smart není auto, Smart je podprůměrná hračka stejně jako Škodofka, korejci nebo japonci typu : Honda / Mazda.   Tyto vozy si koupí, jen sociálně narušená skupina obyvatel, která nemá informace a peníze.
0 0
možnosti

Jockmen

22. 12. 2005 23:18
Re: podprůměr
Mám pocit že sociálně nerušenej jsi tu především ty, a nebo je to jen můj pocit ty lečo?
0 0
možnosti

cbx

22. 12. 2005 22:50
Neznalost
Všichni, kteří jste ve Smartu nejeli, si dejte pohov. Pomlouváte něco, o čem víte kulový.. To zde ale není nic novýho...
0 0
možnosti

revo

22. 12. 2005 23:13
Re: Neznalost
Do Smartu usedne pouze totální bezmozek, nebo dobrovolný dárce orgánů.   Případně obdivovatel slabých motorů.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  
0 0
možnosti

conan

22. 12. 2005 21:41
ani zadarmo
nesed bych do toho, ani kdyby to rozdávali u metra zadarmo, nedotuje to "podnikání" náhodou EU ?
0 0
možnosti

christo

22. 12. 2005 16:44
musim se zastat Krale
i kdyz vubec jeho praci, krome Tatry V8, neznam, tak se ho musim zastat. To ze V8 Tatru nekdy v 90 roce (tedy v roce kdy z vyrobnich linek v MB sjizdeli posledni Skody 130) dokazal vyrobit az do protypu, povazu za nadlidskej vykon.  A i z dnesniho pohledu nevypada ta Tatrovka vubec spatne. Kdyby se dokoncil vyvoj, vychytali mouchy a udelala plechova kastle V8 mohla osobaky v Tatre zachranit.
0 0
možnosti

christo

22. 12. 2005 16:39
teda musim se zastat
0 0
možnosti

rudyj_zabijak

22. 12. 2005 15:16
eh?
prodelava 4000Euro na kazdym? co je to za totalni kravinu? mozna nevydelavaji tolik, co na jinych, nebo je nejsou schopni vsechny prodat, ale tohle blud, neverte tomu...
0 0
možnosti

Kilbilly

22. 12. 2005 12:39
Zahuba
Koukam ze jim to nevyslo a mam z toho celkem prijemny pocit - ukazalo se ze spotrebitel neni zas tak blby - koncept minivozu je fajn,ale minivuz je pro me subaru vivio,fiat cinque a sei,takove ty male daihatsu ci daewoo tico(pozo matiz uz ne)to znamena pri trose skromnosti 4mistny vuz,ktery po sklopeni sedadel uveze mensi lednicku a stoji do 200tis.kc - takovahle kravina ktera stoji dvojnasobek a je NAPROSTO JEDNOUCELOVA nema logicke opodstatneni v pripade ze se jeste snazi delat jine varianty,co sem slysel o tom roadstru tak sorry ale ne-auto za 0.5mega ktere ma stovku pomalejc nez obycejna felicie je trochu moc.Co se tyce bezpecnosti - napakovali sme do zdi asi ve 35kmh s fiatem cinquecento a prezili sme relativne v klidu oba,bez airbagu ridic i bez pasu.A to je stara plechovka.Ve meste se jezdi pomalu a na dalnici bych se smartem radsi nevyjizdel.
0 0
možnosti

performer

22. 12. 2005 15:14
Re: Zahuba
Rozumíš koze od prdele k noze!
0 0
možnosti