Dacia brzy nemusí být jediným výrobcem levných prostorných aut. Úspěch rumunské značky patřící pod křídla Renaultu nenechává konkurenty v klidu, plány o levném autě rozkrývá Fiat a Toyota. Podobně jako Dacia mají tyto automobilky v plánu vyrábět malý čtyřdveřový sedan postrádající nejnovější hity techniky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Zaznam reportaze z Motozurnalu CR1 o chovani a pristupu prodejce a zastoupeni Renault CR. Poucne nejen pro toho, kdo planuje nakup vozu teto automobilky
Zajímá-li Vás pokračování reportáže o reklamacích nových aut na MOTOŽURNÁLU ČR1, můžete dne 23.3.2006 ve 13hod poslouchat aktuální vysílání. Pražská fekvence je 94,6 FM. Ostatní frekvence zde http://www.rozhlas.czradiozurnalvysilace
ve firmě máme škodovky (převážně) a zásadně Octavie každýho čtvrt roku přepalují žárovky. A není to jen u nás -já zase vidím, že 75 % aut co jim nesvítí někde něco jsou Škodovky.
Třeba v posledním záchvatu zoufalství napadne Paroubka slíbit své voličské populaci příspěvek na tato auta (např.50tis), aby mohli vklidu sešrotovat své stodvácy atd.
Čím dál víc lidí chce od auta jen co nejlevnější přemístění sebe a nákladu z jednoho místa na druhé a to kdykoliv. Ostatní je podružné: vzhled, bezpečnost, reprezentace. Auto berou jako spotřební zboží, které n e ch t ě j í hlídat, pojišťovat, ošetřovat...a taky splácet několik let!
Nesmysl. Cim dal vic lidi chce auto na leasing, odepisuji tak naklady....... Bezpecnost se take stava jednim z hlavnich argumentu koupe novych, lepsich vozu a co se tyce vzhledu.......bezpochyby bezpecna Multipla byl propadak........
.... jojojo rika se tomu koncept lidoveho vozu a zacal s tim Hitler,nazval to VW.Zel bohu za poslednich 20 let byl tento princip temer zcela zlikvidovan,zvlaste v nasem sektoru.Ale ted si nas konecne vsimli,ze lidem u nas neni jedno jestli daji za auto +-60 000kc navic za veci ktere sou sice uzitecne ale ne nezbytne.Tedy ne vsem lidem...