Diskuze
Renč: Kdo vyzkouší formuli, už nechce auto
Děkujeme za pochopení.
notes
Enge
Pan Mičánek je táta Tomáše Engeho? To se pan Břetislav Enge asi diví, že?
fedorko
Re: Enge
Nauč se vnímat větu i jinak než jak by měla být správně česky naservírovaná. Správně má věta znít: Učil mě bývalý závodník Charouz, táta Tomáše Engeho a pan Mičánek a ne Učil mě bývalý závodník Charouz i táta Tomáše Engeho, pan Mičánek. Tak už chápenzí? hlavo dubová?
Honza
Pan je borec co?!
Jeste se zkuste "pana" Rence zeptat jestli jako kvalitni a zodpovedny ridic sedl za volant nekdy pod vlivem alkoholu????? Treba kdyz jde z divadla a museji ho podepirat, protoze jinak by si nabil hubu?????? Tak co? pravda boli, ze mistre umelce?????
Fitipaldi
vy\zkoušej Š105/120
Vyzkoušej Š105/120 a budeš moci přitom se klidně bavit, mluvit, telefonovat. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že čím silnější auto, tak o to víc se člověk musí soustředit.Oskar
EVO VI
Lancer a Impreza jsou super auta, jiná liga než všechny ostatní pseudosporťáky. Páč mám bazar, tak mě rukama toho projde docela dost, jednu sezónu jsme měl EVO VI, no musel jsem jí dát po sezóně pryč, protože to auto vás nenechalo jet normálně. A svezení po okresce - nádhernej zážitek. Takže Renčovo nadšení chápu a řekl bych, že takovej řidič je bezpečnější něž borec s natuněným Golfem, kterej při cestě z rallye si myslí, že trinera strčí hravě do kapsy.Core
Re: EVO VI
Pod to bych se podepsal a toho Lancera bych taky zkusil..opet zavidim;)Core
subaru is best
tak ja se priznavam dobrovolne bez muceni ze mu zavidim a kdybych mel takove auto jezdil bych s nim opravdu hodne rychle. Nechapu vsechny ty zdejsi moralisty. Nejsilnejsi auto co sem ridil byl 2.0 16V seat toledo 150k. Koneckoncu nic moc jsou silnejsi auta ale reknu vam ze je daleko vetsi hukot ridit v skodu 120 v 90km/h nez toto rekneme ve 140-150 pac 150 to jede na ctyrku a ma docela snahu zrychlovat a rezerva u takoveho auta je velika. Brzdy, podvozek, motor jsou konstruovany na takovou rychlost. A to je oproti WRX STi takovej cajicek. Takze nechapu proc bych nemohl dat takovemu autu na nejake okresce poradne za usi(samozrejme z dodrzenim urcitych pravidel). Coredemik
Re: subaru is best
Jasne, ale fyzikalni zakony plati, jak pro Šadilaka 120 nebo WRX STi naprosto stejne...xrobocop
Renče jsem tak nějak nikdy neměl rád ...
... ale vkus na auta má dobrý.sTaNo
Tolerance
Na silnicích i v diskusi tady dost chybí vzájemná tolerance - někdo prostě jede pomaleji, tak by ho měli ti rychlejší tolerovat, někdo zase jede rychleji, tak by ho měli tolerovat ti pomalejší. Ať si každý jezdí podle svého, do toho mu nikdo nemá co mluvit, pokud je to ovšem v rámci předpisů. Jakmile někdo předpisy porušuje, měla by veškerá tolerance končit. A je jedno, jestli je to závodník jedoucí 180, nebo moula, který vjede bez blinkru do cesty už předjíždějícímu autu (poznámka pro závodníky - soustavná jízda v levém pruhu není předjíždění, to je definováno v zákoně přece jenom jinak, jestlipak víte vůbec jak?). Takže bych se přimlouval za vzájemnou toleranci těch, kdo jedou v rámci předpisů, a netoleranci k těm ostatních. Jinak zajímavá je stránka o pirátech http://pirati.uzitecne.info/" target="_blank" rel="nofollow">tady, ono se dá i na ně něco vymysletAutoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...