Diskuze
Jiné, ale přesto stejné: golf, A3, leon, octavia
Děkujeme za pochopení.
již poučený
přátelé automobilu
Jak se říká dobrá rada nad zlato.Tak Vám jednu dám. A uplně zadarmo. Přátele pidi aut.
Za stejné peníze jako stojí A3 jsem si koupil Chraisler 300 4x4 délka přes 5 m a jenom se vždy usmívám, když vidím ty vytřeštené oči a ruce řidiče(Golfu, A3...) které křečovitě svírají volant( mají krátký rozvor a při vyšší rychlosti skáčou a nedrží stopu atd..) mají radost z toho že jedou. Musím se přiznat že i já udělal tu chybu a když mě bylo 20 tak si koupil audi tehdy 80. Už ji nikdy neudělám , poučil jsem se.Naprostá tragedie. Malé, poruchové, do kufru zatekající, nestartující, drahé auto. Za rok jsem ho prodal pod cenou abych se ho zbavil.
Tak Vám všem stávajícím i budoucím majitelum předražených mini aut, hrajících si na to, že mám značku, tak Vám přeji brzké procitnutí do reality dne.
Krtek
Re: přátelé automobilu
Takový auto jako máš ty bych nechtěl ani zadarmo.... Vůbec nevíš co plácáš když meleš že které křečovitě svírají volant( mají krátký rozvor a při vyšší rychlosti skáčou a nedrží stopu atd..)... Asi si nikdy golfa ani A3 neřídil. První zatáčka a nathl by ti tvoje pozadí ..
karelsk
AUDI
Chudák revo si při své jednoduchosti myšlení stále nechce připustit,že si koupil Fóbii v trošku jiným kabátě za dvojnásobnou cenu.Ale na takových tupcích a hlupácich je postaven úspěch firmy.
h@luzak
Re: AUDI
Ne Fóbii, ale Oktávku.. Fóbie je menší, ta má podvozek z Pola, ne?
Killbilly
to je novina
no tak konecne tomu mozna budou verit i tupci co se se mnou byli driv do krve schopni hadat ze VW Bora nema vubec nic spolecneho s S octavia.Novinka jak svina,kdysi se tomu rikalo "vuz na ramu typu xxx " jelikoz auta uz nemaji ramy tak se tomu rika platforma ale tento princip konstrukce je stary JAKO AUTOMOBIL SAM tedy jiz od pocatku 20.stoleti.
ale vynalezl to samozrejme koncern VW,ja se z nich picnu.
panove z VW - jak se asi delaly nepreberne typy amerik jiz ve 40.tych letech........
Krtek
Re: to je novina
VW Bora nemá se S octavia nic společnýho a to se s tebou budu hádat do krve
regazzi
:o)))))))
Náš malý, uhrovatý REVO Táta přinesl domů nový časopis s obrázky a bylo tam Audííí.....to je radosti v chaloupce....ted jeste toho huhuláha postavit, snížku je ještě dost, pak maminka dá přesnídávku, utře pusinku, chvíli tě pochová, aby sis odkrknul a bude dobře....
karelsk
Re: :o)))))))
On bude malý uhrovatý tlustý a navíc ho nemá ,nebo se mu vůbec nepostaví a tady si léčí komplexy.
revo
blamáž iDnes
Kdo seděl v AUDI A3, 3.2V6 - 250 koní, musí se jen usmívat podplacené reklamě od Škodofky. Já mám jasno : mé AUDI má se škodofkou pramálo společného a mám i důkazy. Které ovšem lůza jezdící ve Škodofkách, Seatech a Golfech nikdy nepochopí ! ! To samé platí o dalších podprůměrných vozech jako výrábí Škodofka, jsou to hlavně korejci a japonci Honda-Mazda ! ! Kdo jednou ochutnal AUDI ví že je : AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. QUATTRO. Již mě unavuje číst bláboly jako : Jiné, ale přesto stejné...... Již se blíží chvíle, kdy si půjdu pro zcela nové AUDI ! ! ! A bude to opravdu špičkový vůz s maximem výkonu, luxusu a nejmodernější TECHNIKY ! !Warťan
Re: ach jo
Ty nejsi náš REVO, ten by to takhle neodfláknul btw-:) REVO je jen jedenheadup
revo
přátelé, mocný revo je odhalen a evidentně má namířeno doleva ... http://www.halonoviny.cz/index.php?id=71750audis
až na jednu vec nic moc
chválim foto v článku, dobrý napad!! jinak ale článek o ničem, který jsem schopen zplodit během přestávky na oběd a nikoho z automobilky nepotřebuju.Krtek
Re: až na jednu vec nic moc
Tento článek vyšel před asi 8-mi týdny v autotipu ale trochu obsáhlejší. Všiml jsem si toho už víckrát...nikdo
nic
V malejch autech nejezdím - proto nehodnotim. Aktuálně jezdím NISSAN MAXIMA. pááááááxxx
Re: nic
Az budes po 30 000Km menit motor a pak zase a zase, tak te humor prejde.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...