Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf Toyoty: Japonsko uspělo díky sázce na kvalitu

Za troubení robota převzal včera tvůrce japonského ekonomického modelu doktorát na ČVUT. Čeští vědci pro něj vymýšlejí auta, která čtou značky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

praptak

18. 5. 2006 15:09
Nafta

Proč používáme tolik neekologické nafty, tomu také nerozumím.8-o

0 0
možnosti

Fitipaldi

19. 5. 2006 11:06
Re: Nafta

To je zcela jednoduché. Daňové zatížení pohonných hmot je v ČR astronomické. Čím vyšší spotřeba, tím vyšší náklady. Účinnost naftového motoru je z principu asi 35 %, benzinového 25 %. Jednoduše řečeno s podstatně nižší spotřebou podstatně vyšší výkon. Proč většina nákl. vozidel a autobusů jezdí na naftu se asi neptal, asi největší problém jsou dnes městské autobusy,protože mají staré motory, žádné oxidační katalyzátory a filtry pevných částic a tudíž vypouštějí emise odpovídající Euro 2.

0 0
možnosti

Martin

17. 5. 2006 18:58
duvod?

Chtel bych znat duvod udeleni cestneho doktoratu.

Az dosud se cestny doktorat udeloval za vedecky prinos.

trosku to na me pusobi dojmem koupeneho doktoratu (napr. prideleny grant)

0 0
možnosti

153624

19. 5. 2006 16:32
Re: duvod?

Hm, čestný doktorát se dává za vědecký přínos? A co to slůvko "čestný"? To pak např. pan Havel musel v uplynulých 17 letech jenom vědecky pracovat.Akorát nevím, co bylo předmětem bádání?:-DNějakým čestným doktorátem bych se nezabýval.To je fuk, kdo jej komu a za co dá.

0 0
možnosti

:-)

17. 5. 2006 17:35
Souhlas....

....sám Toyotu nemám, ale respektuji ji a vozím se v jiném japoncovi. S kvalitou JPN souhlasím ale pssst.... Neříkejte to majitelům Italských vozítek.... Prý je totiž Alfa nej, oni by se zlobili :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...