- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč používáme tolik neekologické nafty, tomu také nerozumím.
To je zcela jednoduché. Daňové zatížení pohonných hmot je v ČR astronomické. Čím vyšší spotřeba, tím vyšší náklady. Účinnost naftového motoru je z principu asi 35 %, benzinového 25 %. Jednoduše řečeno s podstatně nižší spotřebou podstatně vyšší výkon. Proč většina nákl. vozidel a autobusů jezdí na naftu se asi neptal, asi největší problém jsou dnes městské autobusy,protože mají staré motory, žádné oxidační katalyzátory a filtry pevných částic a tudíž vypouštějí emise odpovídající Euro 2.
Chtel bych znat duvod udeleni cestneho doktoratu.
Az dosud se cestny doktorat udeloval za vedecky prinos.
trosku to na me pusobi dojmem koupeneho doktoratu (napr. prideleny grant)
Hm, čestný doktorát se dává za vědecký přínos? A co to slůvko "čestný"? To pak např. pan Havel musel v uplynulých 17 letech jenom vědecky pracovat.Akorát nevím, co bylo předmětem bádání?Nějakým čestným doktorátem bych se nezabýval.To je fuk, kdo jej komu a za co dá.
....sám Toyotu nemám, ale respektuji ji a vozím se v jiném japoncovi. S kvalitou JPN souhlasím ale pssst.... Neříkejte to majitelům Italských vozítek.... Prý je totiž Alfa nej, oni by se zlobili :-)