- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budu kupovat Acenta příští týden, mile překvapil disegnem i cenou. Při stejné výbavě (elegance) stojí např Fabia sedan o 108 000 Kč víc. Jsem vlastenec ale ne vůl..
14 dní jezdím s Novým Accentem 1.5 CRDI. Hmm, velmi dobrý a silný motor, vřele doporučuji!!! Jak Váš Accent?
A na závěr jedna perlička. Mám starší Renault Luguna a jsem s ním spokojený. Záleží dost na tom jak člověk jezdí. Ona se dá na jaké koliv auto stěžovat, když řlověk jezdí jak se sporťákem. A taky k Renaultům. Kdo se trochu zajímá o kvalitu aut tak ví, že nový Renault Laguna je v poruchovsti od 2-3 let na posledním 157. místě. Některé německé značky na tom nejsou o moc lépe. Mějte se a reagujte objektivně.
Rád bych se připojil do diskuse a vrátil bych se k pozinkování a cenně. Nový Accent pozinkování kompletní má. Mimochodem cena je nižší z několika důvodů. Na sedan je uvalena nižší daň, přeci jen je tam úspora na plastech a značka se snaží prorazit a utrhnout kus trhu. Bohužel dobře vědí, že čech reaguje dobře na cenu, ale konečně začínáme reagovat i na kvalitu a hlavně bezpečnost. EuroNCAP dělá testy nezávisle a dlouze bych tu vysvětloval jak to funguje. Prostě auto nepřijde na trh a není hned testováno. Jinak má programové deformační zóny. V Americe skutečně získal 5 hvězdiček a v testech Hyundaie, které automobilka dělala přesně podle kritérií EuroNCAP získal taky 5 hvězdiček. Má své nedostatky jako jsou plasty, krátká záruka proti korozi a malý kufr, ale s tou korozí je to tak, že se objeví asi tak stejně jako u jiných značek a ke kufru ještě rakev na střechu a je hotovo. Dieslový motor je nejvýkonnější ve své třídě a je kladně hodnocen jak ve spotřebě tak v kvalitě výroby a chodu.
...škoda,že nový accent naní liftback jako je starý,a že by se kanibalizoval s Rio - ten je hatchback ne?
.. sakra vo co vam jde? kdyz to tu ctu tak se mi chce...
mam 13let starou hyundai, mam ji dva roky a bez problemu, az na par polozek cca 300-800kc, coz je pri provozu auta zanedbatelny :) znam spoustu lidi kteri meli uz nekolik jinych znacek a teprve s hyundaikou jsou vazne spokojeni!
je videt ze ty pomluvy pisou blbecci co nikdy hyundai nevideli ani nemeli a jsou to manachrovani majitele uberwagnu z nemecka.. pritom nevim co na tom VW videj, je to uplne normalni auto, akorat s pro me ponekud nudnym designem a ja kupuju auto srdcem...
Líbí se mi, že použitý motor má výkon 71 kW v základu. Není to zcela jistě takovej slimejš jako základní model Fóbie 1,2 HTP a za tu cenu je to pohodový entr-level auto. Spolu s automatem ideální volba do města.
Ano, nahttp://www.privatauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privatauto.cz je autoinzerce zdarma. Je tam hodně dobrých aut.
V našich končinách se minulá generace Accentu prodávala díky kombinaci motoru 1,3 (nižší povinné ručení), karoserie liftback (poměrně veliký a dobře přístupný kufr) a příznivé ceny. Prostě to bylo auto velikosti Escorta za cenu Fabie, ačkoli tomu do jisté míry odpovídala i kvalita a komfort.
Starší verze modelu Kia Rio nabízela v podstatě totéž, s tím rozdílem, že v pětidvěřovém provedení konkurovala fabii combi, protože se model sice označoval hatchback, ale v podstatě se jednalo o malý kombík. Sedanů se rozhodně tolik neprodalo.
S novými generacemi těchto vozů Hyundai všechny zmíněné výhody ztratil: Kia Rio je krátký hatchback, Accent pak nepraktický sedan, oba s motorem 1,4 a ten již patří do vyšší sazby povinného ručení. Řekl bych, že jich na našich silnicích moc nepotkáme...
...až u vozidel kategorie Škoda Superb, VW Passat, Phaeton nebo MB či BMW ř.7. Menším vozidlům, která nemají ambice na reprezentativní firemní limuzínu, nic zásadního nepřinese, naopak...díky malému zadnímu převisu (Fabia, Toyota Corolla) je kufr mnohem hůře přístupný než v řípadě hatchbacku.
Ve třídě malých aut ale zase hodně rozhoduje cena,a sedany jsou levnější než kombíky.
Jinak, proč mít malýho sedana, to bysme se museli zeptat spíš v jižních státech kolem středozemního moře. Už jsem pár let nebyl, ale vzpomínam, jak jsem tam čuměl na sedany od Fiesty, od Corsy a vůbec od všeho, od čeho jsem netušil, že sedan existuje. A tam se to prohánělo ve velkých počtech.
Nevim, proč to mají rádi.