- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Kožené prvky jsou vytvořené z dílů kůže slisovaných k sobě a nejsou nijak neopracované; s postupem času tak dostanou tu správnou patinu."
Předpokládám že kožené prvky jsou opravdu z kůže, tak by stačilo napsat pouze ze slisovaných dílů. Ale následující věta opravdu stijí za to! Nejsou nijak neopracovamé. To znamená že opracované jsou. Jak potom ale získají patinu, to nevím :-/
PS: ty přední kulaté světla mi k tomu moc nesedí. Jsou tam jak dodatečně přilepené. Buď by to chtělo na nich zapracovat a poladit, nebo pryč s nima. Jinak je to krasavec :)
Koukám na to ze všech stran a opravdu je to zvláštní kárka. :-)
Ale asi bych jí nechtěl ..
teda trochu by mě zajímalo, kde autor článku vyštrachal tu blbost s tím, že v roce 1940 udělal Hanstein a Bäumer s BMW 328 rekord na MM s průměrnou rychlostí 166,7km/h. Samozřejmě to není pravda. Rekord s průměrnou rychlostí byl o dost nižší - 157,65km/h a udělal ho Moss s Mercedesem 300SLR až v roce 1955. Viz. http://www2.millemiglia.it/v_eng/5_3_2.htm a http://www.partaj.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=58 .
Dobrý den, na stránkách Mille Miglia se v příípadě Mossova času v italské i anglické verzi stránek píše o rekordní průměrné rychlosti daného závodu. Nikde není zmíněno, že by se mělo jednat o absoutní rekord za celou historii závodu.
Informaci o rekordním průměru Hansteina s Baumerem jsem čerpal z oficiální tiskové zprávy BMW. Anglická verze: "In the 1940 Mille Miglia, the winning BMW 328 Mille Miglia Touring Coupe recorded an incredible, and thoroughly modern, 166.7 kmh average speed over the course’s 1,000 miles. This remains the fastest average speed for any Mille Miglia."
To samé se dočtete i zde: http://www.bmw.de/de/faszination/bmw_aktuell/index.html?aktuellcontent=http://www.bmw.de/bmw_aktuell/inside/concept_mille2006.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.bmw.de/de/faszination/bmw_aktuell/index.html?aktuellcontent=http://www.bmw.de/bmw_aktuell/inside/concept_mille2006.html
Přeji krásný den, s pozdravem
František Dvořák (auto.idnes.cz)
Nepletete si pseudotatru Tatraplán (4 válec) s Tatrami 77 a 87, které byly přímým předchůdcem Tater 603 a 613. Tatraplán byl "levoboček".
pravda,Batmobil hadr , Z8 byla hezčí,
asi jsme něco zaspali,nebo krása a elegance už jsou pryč...
Teda něco tak ošklivýho se jen tak nevidí. Zvlášť ta pića na předku je libová.
Teda jedno se tem Nemcum musi nechat. V designu jsou jednicky. Dokazou originalnim zpusobem skloubit retro a futurismus. Elegance se snoubi s noblesou, design jde rukuvruce s ucelem. Tomi rikam styl 21.stoleti. A ti nasi borci ze Skodovky porad jenom kopirujou ...