- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chlapci, divím se vám že reagujete tak vztahovačně; chtělo by to trochu nadhledu: Já si myslím, že dilema nafta vs. benzín je stejné jako říct která je lepší: černovláska, blondýna nebo zrzka? Když je večer nemůžu mít všechny tak si vyberu třeba tu s většíma kozama, že?
A pro někoho kozy = zátah, kruťák, úspora, …atd a jde do nafty. Pro jiného kozy = tradice, zvuk, emise, …atd a tento půjde do benzínu.
K nadpisu článku si dovolím poznamenat: ano, proběhla a probíhá velká naftová revoluce…, ale BMW se o to moc nezasloužilo, průkopníky bych hledal jinde! BMW sledovalo vývoj, resp. muselo reagovat na trend na trhu a ten říká jednoznačně: NAFTA. Naftu spalují dnes už i Jaguary, možná se dočkáme překvapení u Porsche nebo (nedej Bůh) u Ferrari. A výhledově? Parostrojům také jednou odzvonilo, určitě se tak stane i u nafty i u benzínu… stačí sledovat alternativní druhy pohonů resp. paliv.
a říkejte si co chcete, pánové. Naftový motor je sice znatelně úspornější, pohodlnější ale je to nuda. Zařadit při výjezdu z ostré troječku až když se rafička dominantního otáčkoměru skoro dotkne čísla 10 v doprovodu jadrného zvuku je něco úplně jinýho než chvilkový všemi vyzdvihovaný zátah turbem posílených plivačů mouru. Ten správný nefalšovaný zážitek z jízdy dokáže dát jen na techniku jízdy náročnější benzínový motor. Samozřejmě je řeč o MOTORU. Ne o setrvačníku...
TDI je slepa ulicka. Moc forever asi tedy nebude. Navic mam pocit, ze soudruzi z VW trosku zaspali a vlak zvany Common-Rail jim ujizdi.
Pánové, máte vubec nějakou zkušenost s BMW?Kdo tim nejel, tak vubec nemuže vědět o co jde.Porovnavat Škodu s BMW prostě nejde.Není to ani jiná liga, spíš jiný sport.Nechci říct,že škody jsou špatné,ale BMW nesahají ani po kotniky
Nejsem prodejce či zaměstnanec nějakého autosalónu či bazaru...ALE zdá se Vám ta "bezvadná" novinka Roomster dobrá volba? Zmiňované auto s motorem 1,9 tdi a standardní výbavou Vás vyjde na cca 550.000,-, tady posílám link na auto...které stojí cca 700.000...vidíte ten nepomě...ale viva škodovky...joudové z vesnic.
nafta je pro socky
jezdit na naftu je jako topit PETlahve
Děkujeme za Tvůj názor. A teď alou zpátky do třídy!
Hele a co takhle dat do konkurentu Octavii RS ve 125KW Dieslu? Cena lepsi, vykon lepsi, kvalita na urovni... mela se tam objevit...
Vis v tom Befku je common-rail motor. To budou mit rychly saze od Skody tak v roce 2012.
Popelnice spalující naftu, produkující rakovinotvorné saze a páchnoucí oxid dusíku, nemají žádnou budoucnost. Ve vyspělých zemích - USA a Japonsko - to vědí již dávno, pouze zdegenerovaná Evropa s nadšením hltá rakovinotvorné saze z nafty. Budoucnost má přeplňovaný beznin, hybrid a elektromobil.
Jsi vedle jak ta jedle! V USA a stejně tak v Japonsku v posledních letech roste zájem o naftové motory. Cena paliva začíná trápit už i Američany, Japonce trápí již delší dobu! Diesel s filtry pevných částic neproduje rakovinotvorné látky. Elektromobily nemají žádnou budoucnost, pouze jen jako hybdridy, ale nikoli samotné! Cena hybridních motorů je dnes stále ještě vysoká, takže se zatím ještě nevyplatí. Budoucnost v blízké době bude patřit zemnímu plynu a alkoholu z obnovitelných zdrojů a pak až přijde na řadu vodík. Zemního plynu je ještě hodně, a stejně jako alkohol ho lze použít v nynějších motorech. ALkohol navíc nepotřebuje spac. čerpací stanice.
No ještě aby za ty prachy co za tu naftovou trojčičku chtěj to auto nebylo super !
btw. drahy a dobrý auto neni kumšt, frajeřina je levný dobrý auto ...
drahy a dobrý auto neni kumšt?BMW nikdy nedělalo levný auta pro všechny.Zato děla auta,která za tu cenu jistě stojí!A to,že si je nemuže dovolit každy,to k tomu tak nějak patří.Nebo chceš aby všichni jezdili v BMW?Vždyť bychom neměli koho předjíždět