Diskuze

U Roomsteru je nutné osobní setkání

Když viděl Radek Donner, obchodní ředitel největšího dealerství Škody v Praze - společnosti NH Car, poprvé studii Škody Roomster, byl hodně překvapený. Do té doby ke škodovkám patřil mnohem konzervativnější design. Nyní ho těší výhodná cena, za kterou novinku dealeři nabízejí zákazníkům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slam

1. 6. 2006 5:59
Krásná reklama pro Škodu a.s.

... a zadarmo. Ještě tak dva - tři dny a tupoučký český národ bude tak zpracován, že 50% lidí bude zpracováno tak, že se při koupi nového auta na jinou zančku ani nepodívají... Dobře jim tak....  :-D

0 0
možnosti

Slam

1. 6. 2006 6:01
Re: Krásná reklama pro Škodu a.s.

Koukám, jak jsem to napsal... Už se těším, jak mě tady budou chytat za dvě slova "zpracován" v jedné větě... ;-P

0 0
možnosti