- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako bývalý dopravní policista si troufnu tvrdit,že pan Bambas lže.Je sice pravda,že není žadná norma na to,kolik se má vybrat pokut,ale každe ráno oři instruktáži se klade důraz na to,aby se každý člen hlídky vrátil s alespon deseti přestupky.Peníze za to vetší sice nemá,ale při žádosti o dovolenou,přeložení,nové výstrojni součástky atd. se k tomuto přihlíží.Nevím jak v jiných krajích,ale ve středočeském mezi sebou okresní ředitelství soutěžila a pokuty za rychlou jízdu byly dost vysoko v "ceníku".Každý si může udělat svůj nazor,ale myslím,že našim policistům nové pravomoci do rukou nepatří...
"Je to ale složitější, protože ne všude se dá měřit a zároveň bezpečně zastavovat auta. S tím se bohužel nedá nic dělat, nemůžeme si dovolit způsobit při kontrole nehodu."
Automatik! Merici zarizeni + kamera + computer. Prujezd cerveneho svetla, prujezd prekrocenou rychlosti - vse je automaticky zaznamenano i s Photo auta a ridice. A v kazdem pocasi. :-)
Nejaky urednik jen vyhleda v DataBase adressu, komu to Photo a tu pokutu posle. Trestne body jdou do zentraly "automaticky". Neni to hezke. :-) Nasi ridici si to chvali, protoze pri te rychle jizde nejsou zdrzovani zastavujicim policistou. :-/
Někdy to opravdu vypadá, že si práci zjednodušujeme, ale trvám na tom, že to tak není.
Tak trvat na tom muze, ale pokud to nepodlozi nejakymi fakty, tak mu to stejne nikdo verit nebude
Ale co můžeme očekávat od pána, co se jmenuje BAMBAS Je jisté, že za svoje jméno nemůže, ale paradoxně to vystihuje situaci v dopravě a v policii v ČR. Navrhuji panu Bambasovi zvýšit hodnost na generála, poslat ho dělat někam přidělence a šéfem dopravní policie udělat BROUKA PYTLÍKA Vyšlo by to daňové poplatníky na menší peníze A všichni řidiči by měli zcela jasno v tom, co mohou od dopravní policie očekávat
tomu nevěřím. tedy pokud jsem dobře pochopila. v obci 2 hodiny denně????