- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vůbec nebude. Spíš budou padat hlavy za prodejní propadák jménem Roomster....
Blbost, Roomster jde na dračku a Yetti tu bude v roce 2008
ke třívalcovým motorům. Co je na tom špatného? Pokud se jedná o malý objem, tak proč né? Jenom proto, že to má lichý počet válců? Jezdil jsem s Audi, ještě když u nich frčely pětiválce a charakter toho motoru se mi velice zamlouval - šestka je jaksi sterilní... Mimochodem, majitelé motocyklů Triumph právě na tři válce nedají dopustit. Domnívám se, že pokud je ten motor kvalitní, tak, dejme tomu, do 1.5 litru nemá žádnou nevýhodu proti čyřválci a možná i pár výhod
Hlavni nevyhodou trivalce je samozrejme vyvazovaci hridel odebirajici vykon motoru jak trenim, tak momentem setrvacnosti ...
Až si budu chtít koupit auto, kde fakt umí udělat 4x4, tak si pořídím Subaru.
Mam ho "v merku" tedy libi se mi to co jsem zatim videl. Nicmene o budoucnosti Yeti ani vidu ani slechu.
Bude to 4x4?
Bude to 4x4 a bude hotový v roce 2008. Ale to není žádná nová informace Jinak není potřeba se o něm momentálně více zmiňovat, když je teprve v počátku vývoje. Ještě se bude muset testovat a pak se taky bude muset někde vyrábět - to znamená, že se na to bude muset postavit linka.
No, pokud tam bude stejný systém jako má Octavie teď, rozhodně nemá smysl uvažovat o koupi. Chci auto, kde můžu manuálně sepnout uzávěrky diferenicálů. Na to, co oni nazývají 4x4 se nedá v zimních podmínkách spolehnout.
nerika se uzaverka (tak mozna financni), ale zaver diferencalu!
růmstr 4x4 , no to mě poser . a nechtěli by třeba na tu 1.2 HTP namontovat křídlo a jezdit rovnou dragstery ?
A proč ne třeba 1,6 16 V, osobně bych si tříválec nikdy nepořídil, považuji za slušný základní motor 1,4 16 V.
Mno, mozna ne uplne divny, alespon jsem se dozvedel, ze existuje nejaky desingersky casopis, ale jinak ty informace...
Rvat haldex do roomsteru, no to by musela byt asi velmi ftipna vec, navic pokud si vzpomenete na rozhovor se sefem skodovky pro Svet motoru, tak tam bylo neco takove primo vylouceno (byl to ten rozhovor, kde se podrekl, ze yeti dostane 4x4).
Bože jak může někdo říct, že je z auta allroad když na něj přidělá nějáký posraný plasty za 3,5 tis. :D to mě fakt poser.
Ja myslel, že třeba by mohla škodovka začít řešit zvedání podvozku, vetší křížení náprav , atd atd ... Pořád miluju AUDI Allroad, i když je to předražena A6 Combi jako prase :)
No myslim, ze za tohle Skoda nemuze. To snad ani nejde. Tohle dokaze snad jen pisalek na iDnes...
může napsat takovou blbost, že jdy ž je použita zadní náprava z Octavie,tak je snadné to předělat na 4x4.
Ona totiž použitá náprava je z Octavie z předním náhonem a ta nemá ze zadní nápravou ze čtyřkolky společný vůbec nic. Takže zadní náprava z Octavie 4x4 na Roomster nejde namontovat, takže to není tak jednoduché jak si to Neználek představuje.
Patrne pracujes ve vyvojovem oddeleni Skody, kdyz o tom tak zasvecene a presvedcene mluvis...