Diskuze
Dálnice je stále spíš závodní dráha
Děkujeme za pochopení.
pylat@seznam.cz
Švédský příklad
Vzal bych si příklad ze Švédska! Pokuta se dává podle příjmů! Bereš hodně? Tak pokuta bude mastná! Já bych to udělal tak, že by se nad "tolerovaných" 53 km/h platilo za každý kilák navíc kilo! A nad 80 km/h v obci ( 120 na silnici, 160 na dálnici ) za každý km/h navíc LITR!
šikula
Re: Re: Švédský příklad
...a to já zas jo. Vzhledem k tomu, že na daních jsem už několik let nezaplatil ani kačku (teda skoro :-), tak by mně to myslím vyhovovalo ;-)
Luke
Re: Re: Re: Švédský příklad
Já bych nepokutoval podle zisku, ale podle příjmů. Potom i skoro nulové daně nepomůžou...
Ace2
Re: Re: Re: Re: Re: Švédský příklad
To je jednoduché podle této logiky koupíš barák za 1Mld Kč a prodáš ho opět za 1Mld a tedy jsi podle toho v podstatě vydělal 1Mld a z toho bys zaplatil pokutu Ideální
zapvit
Re: Re: Švédský příklad
tak to ja bych souhlasil mam bylo by to spravedlive kolik odvedes tolik odvedes dal bych jiste minumum a pak dle %
Samout
Re: Švédský příklad
Při slovech sociální, socialistický apod. se mi otevírá kudla v kapse... S tímhle "kupředu levá" přístupem jdi do háje .
Desperado
Re: Re: Švédský příklad
Také si myslím, že socialismus neni to pravé co tady ještě potřebujeme. Hlavní problém jsou stejně body i za relativně drobné přestupky, kdy tak o řidičák, může přijít i celkem slušný řidič, který však hodně najezdí a stačí tak nasbírat. Pořád jsem měl dojem, že bodový systém by měl uklidit z cest opravdové piráty, co si pletou silnici se závodní dráhou. Ale jak jde vidět na ty je naše slavná policie krátká i s jejich vozy Ford Mondeo.
eliska
Re: Re: Re: Švédský příklad
ted jsi me prekvapil....jenom mi nejde do hlavy proc 130 max nemas rad...ja si myslim ze kdyby bylo 110 max tak jako v zemich byvalych kolonizatoru, 135tka by se ti libila..je to chytre vymysleny, 110sitka se bezne prekracuje, ale nechava pohodlnou zonu pro stary vlky a pro nezkuseny novacky..dalnice je pro kazdou vekovou kategorii, a pro kazde auto ktere projde technicakem - je to tak spravny..zadny -ismus..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Financial Controller (A12540)
AURES Holdings a.s.
Praha