Diskuze
Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano
Děkujeme za pochopení.
Oranžáda
Oražové světlo
Za pouhé připevnění oranžového světla nic nehrozí. Hrozí odebrání 1 bodu za NEOPRÁVNĚNÉ POUŽITÍ ZVLÁŠTNÍHO VÝSTRAŽNÉHO SVĚTLA ORANŽOVÉ BARVY. Pokud jsem novinář, měl bych psát pravdu! Ale o to už dneska ani nejde, že?
renesis
Re: Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na p
neony
Re: Re: Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re: Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
neony
Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re:
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re: Re: Re: renesis
Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano
neony
Re: Re: Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re: Re: renesis
Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano
neony
Re: Re: Re: renesis
Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.
Jak Jihoafričané řídí?
Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.
Máte nějaké vysněné auto?
Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.
renesis
Re: renesis
Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.