- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vše je jen otázka peněz, priorit, požadavků,.. jak vybírám auto já a jaké jsou moje priority (většinou jezdím sám cca 50 000 km za rok)
1 limit peněz
2 bezpečnost - do auta co váží méně než tunu a nemá 8 airbagů a min 4hvězdičky bych nevlezl
3 ekonomika provozu - jasně nafta
4 nejlépe bezprostředně po sobě po stejné silnici se projedu ve vybraných typech aut
To s tou novou fábií bude nějaká kachna. Viz. odkaz zde:
http://www.youtube.com/watch?v=dlt4YS0CJSQ
Alles Gute.
Tomas
3/4 zdejších přispěvatelů kritizují škodovku, ale když se podíváte na české silnice tak minimálně každé třetí auto je fabie nebo octavie... Protože ti co kritizují většinou nemají ani na to a jen závidí... Trabantům zdar.
co se tady zase seslo c u r a k u . Diskuse o Skodovkach je vzdy velice zajimava.
A to říká kdo businescentrum ze škody aby to někdo konečně kupoval?,nebo jsou někde skutečné statistiky?
Jezdím se služební Fabií 1.9 SocialDiesel v kombu....větší šmejd jsem v životě neměl v ruce.... Kouří, nejede, málo místa, prostě hrůza.... a když k tomu přičtu co to stálo...
Tak si zažádej o lepší, nebo jdi dělat jinam, nejlíp ředitele banky
Ne zaklad auta ale motoru! Tento motor ma vice vykonovzch verzi, kapirujes!! a zakladni vykon je 125 koni.
Češi mně opět nezklamali.Nevzpomínám si na jediný nový model, který by okamžitě nebyl veřejností označen za naprostý propadák.A to pamatuji ještě nástup Škody 440 neboli Spartaka.I tam "odborná" veřejnost došla k závěru, že předcházející model neboli Š koda1200-Sedan je nesrovnatelně lepší. Inu vox populi vox dei.
Ale moc jim to nevychází co? Škoda neustále zvyšuje prodeje, jak Fabia tak Octavia jsou hit evropského rozměru a všemi škarohlídy tolik zatracovaný Roomster má k jejich velké nelibosti objednávky na produkci až do konce roku. To naštve.
To si nechte.. mel jsem sluzeb. Fabku 1.9SDI a pak uplne novou 1.4PDi. Jen o motoru se nebavim.. ted jsem si poridil soukr. Citroen Xsara rv. 98 a jako o je kocar proti Fabce..
Uz nikda vice