- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až se s tím SUV podkáš tak to bude "čest tvojí památce" NE že bych to někomu přál to rozhodně NE
Koupil jsem Picanto,jezdím sám, zadní sedadla jsem trvale sklopil,takže tam vlezou i přepravky na pivo,nemám problém. Jarda.
Ja jsem si KIU vyzkousel v Recku o letosni dovolene, nemel jsem k temto vozum duveru, prec jen je to Made In Korea, ale vyssi model Rio v provedeni sedan me velmi prijemne prekvapil, to auticko slapalo na 100% a spotreba po ujeti 650Km si vzal 35 litru coz je slusny, protoze jsem jezdil po malych silnickach, casto podrazoval a motor rozhodne nesetril, klimatizace jela naplno, takze KIA jsi fakt super a uz se tesim na tu novinku ze Slovenska, mozna si ji koupim.....
Souhlasím s těmi, kdo to auto doporučují. My ho máme již asi 1,5 roku v provedení EX s 1lt motorem - benzin a nemůžeme si ho vynachválit. Jezdím do roku 1956, pojezdil jsem dost značek a tohle auto má pro 4 lidi (kromě kufru) všechno, co auto má mít. Výhoda je nižší pojistka, záruka 3 roky a jelikož jsme dva důchodci, tak nám bohatě stačí - na větší nákupy se sklopí zadní sedadla. Jinak si skutečně vzadu sedící neprošoupou džíny, protože to KIA vyřešila brilantně - místa je zde dost i pro dost dlouhé lidi. Jak bylo řečeno, až na ten kufr. Jinak spotřeba kolem 5,- lt/100km, ale na dálnici to tam benzin padá. Těch 130 km/hod. zvládne i ten litr bez problémů, ale spotřeba jde až na 7,5 - 8,- lt. Jinak mohu jen doporučit. Má to ABS+EBD, servo, stahovací přední okna, přední mlhovky,2 x airbeg . Brzdy jsou na všech kolech kotoučové a skutečně velmi "jedovaté".
než nový takovýhle malý auto, tak radši starý uno, 205 nebo tak něco... a ušetřený prachy urvu v supermárketu
Těžko, konkrétně do toho Una, zvaného "pastička na peníze", budeš rvát peníze horem dolem...
To není auto. Kdybyste s touto kabelkou třeba jen jedinkrát jeli, všichni ostatní muži by se vám smáli, že jste divní. Je to auto pouze pro ženy. Muži by v tom neměli jezdit. Muži mají jezdit ve velkých autech, aby světu ukázali, jací jsou to borci.
já sem v tom taky chlapa nikdy neviděl
jen bych uvedl na pravou míru to místo vzadu. kdy si myslí, že tam neprošoupe džíny, tak bude nemile překvpaen. ať miniauto čaruje s prostorem jak chce, tak si za řidiče nesedne ani desetiletý dítě. měli jsme ve firmě něco podobnýho - hyundai atos a když měl někdo jít dozadu, tak si musel na zadní lavici prostě lehnout, protože se do pěticentimetrový škvíry pro nohy prostě nevešel
Taky nechapu, proc se u techto miniauticek neprizna, ze je to pro dva lidi. Vzdyt je to kazdemu jasne. Mohli by uplne odbourat zadni sedacku a vubec nenabizet 5dverove verze.
Tak vám povím, že mě Kia docela příjemně překvapila v zpracování aut. Ve srovnání s Peugeotem (407) jsou naprosto zlaté, návštěva servisu se stala dávnou (peugeoťáckou) vzpomínkou.
Jen motory jsou vysoko otáčkové, aspoň benzíny. ve 2t.ot. se teprve rozjíždí, pro správný pocit z jízdy je potřeba překonat 4t.
Všem co váhají nad koupí této značky říkám, kupte to, není se čeho bát.
Koupil jsem benzinové Picanto manželce, jezdí se s ním pouze po městě za cca 5,5l tak nechápu kdo si může připlatit 70 tis. za naftu která si vezme 4,5l
Výhodou tohoto vozu je obsah pod 1350 cm3, takže spadá do nižší sazby povinného ručení. Diesely jsou většinou 1,4. Výjimkou je motor od GM o obsahu 1,3, který používá Opel a Fiat (Panda) a samozřejmě Smart 0,8 CDI. Prostě by to chtělo kvalitní litrový turbodiesel, řekněme 999 cm3, výkon 55 PS, spotřeba kolem 3,5 l. To by neměl být veký problém.