Diskuze
Ženy méně bourají. Řídí lépe než muži?
Děkujeme za pochopení.
pavian
kalisz
To ze zeny zavini mene
nehod nemusi nutne (u logicky uvazujicich lidi) znamenat, ze jsou lepsi ridicky. Pokud prihledneme k tomu, ze je daleko vice ridicu, nez ridicek, jsem si jist, ze je plus minus v prumeru to same cislo. Prepoctem na ujete kilometry by muzi zcela jiste vyhrali. I kdyz musim uznat ze po zmene se zen - ridicek objevuje daleko vice a to zejmena v nedeli odpoledne, kdy se jede s chaty a tata ma v sobe standardne 1-2 piva ale ted uz si nelajzne ridit. Na druho stranu se taky vyrojilo strasnejch aut s nalepkou o postizeni.
Isbjoerna
Re: To ze zeny zavini mene
"Pokud prihledneme k tomu, ze je daleko vice ridicu, nez ridicek..."
Zalezi na tom, KDE k tomu prihlizite, v Afghanistan tomu tak jiste je. V Nemecku napriklad je tento pomer (ridici = ridicky) vyrovnan. A nejen to. Vice nez 30% vsech prihlasenych aut drzi/vlastni zeny, avsak auta, ktera drzi/vlastni muzi (70%), uzivaji (ruzne casto) zeny take (prakticky auta vsech zenatych muzu ridi take jejich manzelky, u otcu dcer i jejich dospele dcery).
Prickrose
Cesti muzi.......
nemaji daleko od muslimu. Jste 100 let za opicemi. Ze se nestydite !!!!! Jak rikakla Marcela, jste JESITNI az to boli. Misto aby jste svoje partnerky podporili, tak jim hazite klacky pod nohy. Fuj ! Diky bohu, ze jsem se nezvala Cecha. To bych potrebovala jako diru do hlavy !!! Je mi vas opravdu lito !
David
Ach ty ženy
Ženy jsou lepší řidičky než muži, dokážou jet i několik kilometrů se zataženou ruční brzdou. Ale teď vážněji, řízení auta se skládá z několika věcí:
1) dokonalé ovládání vozidla - to je základ
2) orientace v terénu - stacionární předměty (značení atd.)
3) psychologie jízdy - odhad, co udělají pohybující se předměty, dle dosavadního chování
Jakmile jedna z těchto podmínek má mezery, hned se to na silnici pozná a podle různé přečtené literatury bych řekl, že ženy jsou na tom bez urážky poněkud hůře, a proto musí déle trénovat. V rutinních činnostech dosahují podstatně lepších výsledků než muži, dokáží se opakované sekvence naučit dokonale, ale horší je to, když se musí kombinovat a bohužel, řízení je o tomto. Ženská perfektně zacouvá do garáže, kde to dělá denně a je to rutina, ale jinde je pro ni takový manévr hororový.
Marcela
Re: Ach ty ženy
já si dovolím oponovat ( jezdím každý den ) , každý - i já - samozřejmě posuzujeme subjektivně a já za horší řidiče považuji muže, protože především ti mě ( i mé děti) ohrožují. Jezdí riskantněji a bezohledněji než ženy ( říkám,že to jsou mé zkušenosti ze silnic, Vy to možná vidíte jinak), jsou ješitní ( ó ta hrůza,když je předjede žena), méně pozorní ( upřímně řečeno, třeba ty blinkry nedávají většinou právě chlapi) a méně sledují okolí ( třeba pohyb chodců na chodníku) , a to jak dokážou chlapi zaparkovat, asi byste žasnul ( nebo to u chlapů tak neberete). Muži rozdílně hodnotí stejné chyby za volantem - kritériem jim většinou je pohlaví toho,kdo tu chybu způsobil.Setkají -li se 5x za den s ridičem, který se blbě zařadí do pruhu, nepoužije blinkr, zapomene na přednost z prava, plouží se na 50 max. čtyřicítkou ..... řeknou si " to je vůl" a vypadne jim to z hlavy, udělá-li stejnou chybu žena , je reakce jiná a "hororový" zážitek s ženou za volantem okoření a předávají dál.
Willy
Pouštění a poděkování
U žen mne nejvíc zarážejí dvě věci: přesto, že jsou (údajně) schopny víc než muži pomáhat druhým a vcítit se do jejich situace, prakticky se mi nestává, že by mě nějaká řidička pustila, i když má sama přednost. A pokud ji pustím já, tak mi - ač je od přírody prý slušnější - většinou ani nepoděkuje.
hm
Re: Pouštění a poděkování
to je jednoduche. zeny maji prednost. kdyz vejde do mistnosti a neni volna zidle, tak by ji muz mel zidli uvolnit. ale dekovat by mely, to jo, ale v aute by potrebovali tlacitko dekuji a ne vystrazna svetla, ktera jsou preci na neco jineho.
Vtec007
Statistika
Mno, žen řídí cca třetina co mužů. Tedy má řidičák. Na kilometry (vsadím ženu:-) ještě méně. Jelikož se statistikou částečně živím, přijde mi počet nehod zaviněný ženami podobný co muži, což podporuje i stejný pokles nehodovosti od července. Kdo dělá tyhle statistiky? Nějaký dopravní policista? Kde se člověk dozví zatíženost statistické chyby?
Prickrose
Re: Statistika
Statistiku o dopravnich nehodach delaji pojistovny. Cisla si nevymysli, protoze za skody musi platit. Maji to cerne na bilem.
Městskej fízl
Jsou to keci
Právě proto že jsou to špatné řidičky, jezdí pomalu(brzdí provoz), nemají přehled o situaci a zmatkují, odnesou to ti co jedou za nimi a nabourají do nich. Když ženská nedá blinkr nebo věde do křižovatky kdy nemá atd tad. ve statistikách se objeví, že nehodu zavinil řidič jeoucí za ní. Nechci prosím bagatelizovat všechny ženy nejezdí špatně, ale drtivá většina ano.
Městskej fízl
Re: Jsou to keci
omlouvám se za slůvko věde,ale vjede.Předcházím tím aby sem nepsali "kapacity" jazyka českého. děkuji
Prickrose
kdyby jste je....
vy voli chlapi pustili k volantu, tak by se to i mohly naucit. Nebo mate strach, ze v tom budou lepsi ?
Isbjoerna
Re: Ten byl dobry :-DDD
Vy si OPRAVDU a vazne myslite, ze si nejaka zena necha "dovolovat" od muze, jestli smi ridit auto?
Zena, ktera auto ridit CHCE, auto ridi, zena, ktera auto ridit nechce (i takove jsou), necha ridit sveho muze, dospeleho syna ci dceru.
Juro
Miluju řidičky
Nedávno jsem jel z Olomouce přes mohelničák.
Šílená několikakilomtrová fronta aut jedoucí rychlostí 40Km hodinu.....každý předjížděl každého i na nebezpečných místech. Když jsem se dostal za vedoucí zjistil že je to řidička jedoucí ve voze jež by snad umělo lítat. Jela po prostředku silnice a když se jí to rozjelo víc než 40 tak brzdila. Všechny nehody na tomto úseku v tomto čase bych přičetl na její vrub. Protože to jak se tato žena předjížděla se fakt rovnalo občas hazardu, ale jeďte něco mezi 30 - 40 ta, kde se dá jet 90Km. Nic proti ženám za volantem ale tohle bylo fakt drsný.
Desperado
Re: Miluju řidičky
To je přesně ta sorta opatrných "Čím pomaleji tím bezpečněji"... Právě takoví by měli dostávat dostatečné množství bodů stejně jako závodníci za vytváření nebezpečných situací...
i
miluju statistiky
fakt mam rad statistiky, ktere zaznamenavaji tak hrozne nepresne informace. Je mi jasne ze ono to moc presneji nejde .).. sledovat treba 1000 lidi z toho 500 zen a 500 muzu v podobnem veku.. kdo jak boura, ale tohle je naprosto irelevantni statistika.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...