- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nehod nemusi nutne (u logicky uvazujicich lidi) znamenat, ze jsou lepsi ridicky. Pokud prihledneme k tomu, ze je daleko vice ridicu, nez ridicek, jsem si jist, ze je plus minus v prumeru to same cislo. Prepoctem na ujete kilometry by muzi zcela jiste vyhrali. I kdyz musim uznat ze po zmene se zen - ridicek objevuje daleko vice a to zejmena v nedeli odpoledne, kdy se jede s chaty a tata ma v sobe standardne 1-2 piva ale ted uz si nelajzne ridit. Na druho stranu se taky vyrojilo strasnejch aut s nalepkou o postizeni.
"Pokud prihledneme k tomu, ze je daleko vice ridicu, nez ridicek..."
Zalezi na tom, KDE k tomu prihlizite, v Afghanistan tomu tak jiste je. V Nemecku napriklad je tento pomer (ridici = ridicky) vyrovnan. A nejen to. Vice nez 30% vsech prihlasenych aut drzi/vlastni zeny, avsak auta, ktera drzi/vlastni muzi (70%), uzivaji (ruzne casto) zeny take (prakticky auta vsech zenatych muzu ridi take jejich manzelky, u otcu dcer i jejich dospele dcery).
nemaji daleko od muslimu. Jste 100 let za opicemi. Ze se nestydite !!!!! Jak rikakla Marcela, jste JESITNI az to boli. Misto aby jste svoje partnerky podporili, tak jim hazite klacky pod nohy. Fuj ! Diky bohu, ze jsem se nezvala Cecha. To bych potrebovala jako diru do hlavy !!! Je mi vas opravdu lito !
Ženy jsou lepší řidičky než muži, dokážou jet i několik kilometrů se zataženou ruční brzdou. Ale teď vážněji, řízení auta se skládá z několika věcí:
1) dokonalé ovládání vozidla - to je základ
2) orientace v terénu - stacionární předměty (značení atd.)
3) psychologie jízdy - odhad, co udělají pohybující se předměty, dle dosavadního chování
Jakmile jedna z těchto podmínek má mezery, hned se to na silnici pozná a podle různé přečtené literatury bych řekl, že ženy jsou na tom bez urážky poněkud hůře, a proto musí déle trénovat. V rutinních činnostech dosahují podstatně lepších výsledků než muži, dokáží se opakované sekvence naučit dokonale, ale horší je to, když se musí kombinovat a bohužel, řízení je o tomto. Ženská perfektně zacouvá do garáže, kde to dělá denně a je to rutina, ale jinde je pro ni takový manévr hororový.
já si dovolím oponovat ( jezdím každý den ) , každý - i já - samozřejmě posuzujeme subjektivně a já za horší řidiče považuji muže, protože především ti mě ( i mé děti) ohrožují. Jezdí riskantněji a bezohledněji než ženy ( říkám,že to jsou mé zkušenosti ze silnic, Vy to možná vidíte jinak), jsou ješitní ( ó ta hrůza,když je předjede žena), méně pozorní ( upřímně řečeno, třeba ty blinkry nedávají většinou právě chlapi) a méně sledují okolí ( třeba pohyb chodců na chodníku) , a to jak dokážou chlapi zaparkovat, asi byste žasnul ( nebo to u chlapů tak neberete). Muži rozdílně hodnotí stejné chyby za volantem - kritériem jim většinou je pohlaví toho,kdo tu chybu způsobil.Setkají -li se 5x za den s ridičem, který se blbě zařadí do pruhu, nepoužije blinkr, zapomene na přednost z prava, plouží se na 50 max. čtyřicítkou ..... řeknou si " to je vůl" a vypadne jim to z hlavy, udělá-li stejnou chybu žena , je reakce jiná a "hororový" zážitek s ženou za volantem okoření a předávají dál.
U žen mne nejvíc zarážejí dvě věci: přesto, že jsou (údajně) schopny víc než muži pomáhat druhým a vcítit se do jejich situace, prakticky se mi nestává, že by mě nějaká řidička pustila, i když má sama přednost. A pokud ji pustím já, tak mi - ač je od přírody prý slušnější - většinou ani nepoděkuje.
to je jednoduche. zeny maji prednost. kdyz vejde do mistnosti a neni volna zidle, tak by ji muz mel zidli uvolnit. ale dekovat by mely, to jo, ale v aute by potrebovali tlacitko dekuji a ne vystrazna svetla, ktera jsou preci na neco jineho.
Mno, žen řídí cca třetina co mužů. Tedy má řidičák. Na kilometry (vsadím ženu:-) ještě méně. Jelikož se statistikou částečně živím, přijde mi počet nehod zaviněný ženami podobný co muži, což podporuje i stejný pokles nehodovosti od července. Kdo dělá tyhle statistiky? Nějaký dopravní policista? Kde se člověk dozví zatíženost statistické chyby?
Statistiku o dopravnich nehodach delaji pojistovny. Cisla si nevymysli, protoze za skody musi platit. Maji to cerne na bilem.
Právě proto že jsou to špatné řidičky, jezdí pomalu(brzdí provoz), nemají přehled o situaci a zmatkují, odnesou to ti co jedou za nimi a nabourají do nich. Když ženská nedá blinkr nebo věde do křižovatky kdy nemá atd tad. ve statistikách se objeví, že nehodu zavinil řidič jeoucí za ní. Nechci prosím bagatelizovat všechny ženy nejezdí špatně, ale drtivá většina ano.
omlouvám se za slůvko věde,ale vjede.Předcházím tím aby sem nepsali "kapacity" jazyka českého. děkuji
vy voli chlapi pustili k volantu, tak by se to i mohly naucit. Nebo mate strach, ze v tom budou lepsi ?
Vy si OPRAVDU a vazne myslite, ze si nejaka zena necha "dovolovat" od muze, jestli smi ridit auto?
Zena, ktera auto ridit CHCE, auto ridi, zena, ktera auto ridit nechce (i takove jsou), necha ridit sveho muze, dospeleho syna ci dceru.
Nedávno jsem jel z Olomouce přes mohelničák.
Šílená několikakilomtrová fronta aut jedoucí rychlostí 40Km hodinu.....každý předjížděl každého i na nebezpečných místech. Když jsem se dostal za vedoucí zjistil že je to řidička jedoucí ve voze jež by snad umělo lítat. Jela po prostředku silnice a když se jí to rozjelo víc než 40 tak brzdila. Všechny nehody na tomto úseku v tomto čase bych přičetl na její vrub. Protože to jak se tato žena předjížděla se fakt rovnalo občas hazardu, ale jeďte něco mezi 30 - 40 ta, kde se dá jet 90Km. Nic proti ženám za volantem ale tohle bylo fakt drsný.
To je přesně ta sorta opatrných "Čím pomaleji tím bezpečněji"... Právě takoví by měli dostávat dostatečné množství bodů stejně jako závodníci za vytváření nebezpečných situací...
fakt mam rad statistiky, ktere zaznamenavaji tak hrozne nepresne informace. Je mi jasne ze ono to moc presneji nejde .).. sledovat treba 1000 lidi z toho 500 zen a 500 muzu v podobnem veku.. kdo jak boura, ale tohle je naprosto irelevantni statistika.