- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
miluju felície tak at s nima jezděk klido do 500 tisííííc
Jak to, že se v nich nedá jezdit? Nedávno jsem jel v taxíku, byl to Mercedes, a ten měl najeto přes 500 tisíc kilometrů !!! Ať žijí balkánská města
Mercedesa ktery ma kolem pul milionu kilometru najdes i v EU, nejen na Balkane. V Nemecku, Madarsku, Spanelsku, Recku ... i v CR jsou taxiky s 300 - 400 tisicema kilometru spis pravidlem nez vyjimkou.
Problem jsou taxikari - prasata, u kterych i auto s 50 tisicema vypada jako popelnice, smrdi na sto honu kourem z cigaret a po zemi se vali vsechno pocinaje popelem a vajglama az po prazdny pixly od koly a oleje. To radsi pojedu Mercedesem s pul milionem kilometru.
Policii se nedostává peněz na výměnu automobilů. To, že se nedostává peněž je běžné a policisté to odnesou tím, že mají nekvalitní vybavení. Poděkovat mohou vedení ministerstva a vládě. Jejich nářky, jako např v článku jsou ale na druhou stranu i docela úsměvné.
"Starší vozy nemají například vůbec airbagy, ani žádnou speciální úpravu. Jde o klasické civilní verze." doplňuje policista. Trochu s nadsázkou dodává, že s auty se u policie prostě jezdí, dokud jim neupadnou kola.
Proč? ..co kdyby tak policisté začali používat pásy? Co kdy přestali jezdit jak "hovada"..kolikrát jsem jen byl svědkem "gumování", projiždění křiživatky "smykem" jen proto, že za volantem seděli dva mladíčci a poblíž nějaká pěkná slečna ... to se pak nedivím, že je stav jejich automobilů takový jaký je.
No podle zvuku a vzhledu starych felicii pred faceliftem bych tipoval ze tady u nas maji ty feldy jeste mnohem vic let i km,pravda ze takoveto sroty nemaji sanci stihat ani dobre vyladenou skodu 130,ale zas na to popojizdeni snad staci.Mozna kdyby nejezdili jen ve skodovkach ale treba i v levnejsich korejcich,mohli by si dovolit i nove.Ale tezko rict,asi by to neproslo.
Proč by měli mít nějakýho korejce. Je to Policie ČR, tak by měla mít taky česká auta. Copak mají Němci třeba Renaulta? Navíc si myslím, že Škodovka vydrží daleko víc, než nějakej korejec
Vůle v řízení...dyk na tu feldu stojí fungláč nové řízení 3 litry a výměnu musí fízlácký údržbář zvládnout za hodinu včetně geometrie....ať se benga pláčou na jiném hrobě...taky na co by měli airbagy, když se stejně nepoutají, pro trotly co se nepřipoutají je airbagů evidentně škoda...a na to ježdění v noci krokem po městě na pětku jim ty feldy ještě bohatě postačí 10 let, ko.otům
ani tam bych to hoši neriskoval, ať si ji moc nepoškrábete, radši ji nechejte v garáži, jistota je jistota (na dálnici stačí fáčko .))
Ale jó, na takové to popojíždění auto s 250 tisici km je dobrý, ale nechtějte po mě, abych s tím jel na majáky o něco rychleji. Přece se v tom nezabiju. A u policie to není jen s auty, ale veškerou vybaveností.
Nad stářím aut a jejich využití se tu zastaví každý, ale co ta krásná věta že nové RSo dostane kriminální policie a bude použito při pátrání po motorových vozidlech. Oba případy pro využití tohoto auta mi přijdou sporné, určitě by se našlo lepší využití. Je to stejné jako když potkávám fordy ST jako doprovod převozu peněz v centru města. Tady by měla začít policie se změnami, ve využití toho co mají.
http://www.allpar.com/images/autoshow/2005/white/charger-squad.jpg
tohle jsou auta a mtorky na urovni , a ne pepici s tesilkama bez respektu
bukvice, aspoň přestanou opruzovat na silnicích