Diskuse k článku

Honda CR-V: Lesů ubývá, hurá na silnici

První generace Hondy CR-V před deseti lety zareagovala na ohromující tržní úspěchy Toyoty RAV-4 a spoluutvořila segment lehkých, víceméně sportovně-silničních SUV. Druhá generace hondy to terénu se už těší na autosalonovou premiéru do Paříže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

uran235

Dobra kara

0/0
6.9.2006 17:27

čestmír

design

Cha cha krabicovitý design co by potom měli krytici říkat na Volkswágen tuareg to sprostá odporná německá poruchová krabice a pokud postavíte folce vedle i staré hondy tak honda je naprostý král.

0/0
6.9.2006 12:00

Andee

Re: design

R^

0/0
7.9.2006 10:46

z Vysocan

Tuhle vetu nechapu

Nepokrytě americké zaměření potvrzuje i rychloměr, cejchovaný kromě km/h i pro měření rychlosti v mílích za hodinu.

0/0
6.9.2006 6:57

komentator-1

Re: Tuhle vetu nechapu

a toto nepokrytě americké zaměření (kromě mílí v hodině) podporuje i vpravo umístěný, což typicky americká specialita:o)

0/0
8.9.2006 16:44

komentator-1

Re: Re: Tuhle vetu nechapu

volant, který je vpravo umístěný mi nějak vypadl........

0/0
8.9.2006 16:44

Najdete na iDNES.cz