- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda to je síla! Dočetl jsem tenhle článek asi do konce druhého odstavce - až ke slovu - nekupujte ho! Nevím, ale možná autor je doopravdy výborný novinář a super písař, ale asi jeho Škoda 120 s tachometrem do 130 km/h je tak vše, na co se zmůže!
Promiň te mi to, ale tohle mě dostává! Jak si někdo na začátku článku můžu dovolit vypustit do textu takovou "hovadinu", jako je text - nekupujte ho! To je síla!
Nevím, ale když si i obyčejný lajk vezme, že Astra H je doopravdy poměrně malé a lehké auto a teď vám pod kapotou dupe k tomu 240 koní, tak je to vážně síla a doopravdy je někdy velmi těžké tohle udržet na silnici! Ale od toho to auto bylo vytvořeno a kdo neumí jezdit rychle, tak ať si do toho tedy nesedá!
Příště ale prosím neraďte, co si koupit do garáže a co ne... Ubohost!
Lancia Delta v max výbavě včetně kožených Recaro sedadel z r. 5/99 5dveří v super stavu. Foto zašlu. Výhodná cena 118000kč !
Bezva clanek. Autor mel na gymplu urcite vyznamenani...
Skoda ze si neudelal ridicak...
Mozna by bylo lepsi, kdyby psal do rubrik 'ona' a 'revue'...
Veskera cisla ktera jsou v "testu": rozmer pneumatik, vykon v konich a spotreba... Neni toho trochu malo???
Ve městě 50, na dálnici 130, můžu se pánu koňáků zeptat, co a kde chtějí krotit?
Masarykův okruh v Brně mám asi 5 minut jízdy. Sosnová také není daleko. Volné letištní plochy jsou u nás taky k dispozici v hojné míře. Ono míst, kde se dá v klidu a legálně jezdit je více. Pak tu máme třeba Německé dálnice atd.
A v neposlední řadě, komu je co do toho, jak rychle člověk jezdí?
Tak teda slohový výkon za čistou 5. To jsem snad ještě neviděl. A když už, tak pár metrů jsem v OPC jel, pravda na kvalitních německých silnicích, ale právě proto mohu říci, že řízení má super odezvu. Zkrátka nevím kam pan redaktor na ty slinty chodí.
Pan redaktor je ten typ, co uřídí horkotěžko elektronikou narvaný vůz (a pak ještě koloběžku), takže se není čemu divit...
Nevim, ze ktere rubriky pan redaktor zaskakuje, ale troufam si rict, ze autu rozumi asi jako kralik astronomii. Tezko by jinak mohl napsat, ze tam technici (asi myslel jelita, kteri nejsou ani tak skodolibi, jako pitomoucky) s logem OPC, vrzli motor a strasne se divili, ze to takhle jede. A pozor, neni to ledajaky motor, ale motor MONSTROZNI.
Pokud pan redaktor potreboval vyplnit misto na strance, tak at to proboha dela jinak. Timhle slohem uvadi ctenare v pocit, ze dnesni auta se vytvari jakousi nahodou a s tim, ze konstrukterska jelita, cekaji, jak to dopadne. A hlavne, lidicky, vono to asi nesplnuje hlukovy predpisy a mozna, ze jeste emisni, kdyz ty vostatni vorezavtka to tak seskrcujou!!
Doporucuji tedy, aby autora clanku jeste jedou poradne nakopalo turbodmychadlo a extremne se zamyslel nad svym dalsim extremnim prispevkem.
Rika ti neco slovo "nadsazka"? Doporucuju ti to najit ve slovniku a nastudovat. Mne se naopak clanek velmi libil a skoro by me primel si takovydle auto koupit.
Nevím, kde autor článku přišel na to, že to auto nemá konkurenci... obdobných malých raket je dokonce několik a přijde mi poměrně nesmyslné je takto přehlížet...
Myslím, že srovnání například s Alfou Romeo 147 GTA (280 koní) by bylo více než vhodné. Jedná se o velikostně shodné vozidlo a s tímhle Opelem by si určitě poradila... Ale takových podobných aut je víc....
Trochu to na mě působí jako ne až moc dobře skrytá reklama...
Ty seš fakt tykef jako kráva..... 147 GTA Alfa ma motor 3,2 a težko se proto dá srovnávat s dvoulitrem........ Tos to rovnou mohl přirovnat k BMW M3........
Na rozdíl od všech diskutujících vlastním Astru GTC 1.9CDTI ve sport verzi pouze se 150HP, 6ti kvalt, jenom na 18'' kolech, 8 airbagů, ale s rádim a CD s MP3, se zabudovanou GPS a navigací celé Evropy, s bixenonama atd. Není to takový extrém jako OPC, ale při spotřebě 6.5 nafty jde o příjemné vozidlo, které splní Vaše každodenní přání, zajistí komfort, výkon i temperament s tlačítkem SPORT. IDC plus společně s ESP je špičkový systém a museli byste prožít, jak vás autíčko v 70 km/h provede bez přibrždění zatáčkou 180 st v serpentinách. Pak zjistíte, co máte v ruce a že vám to jen tak neulítne. Zatím jsem nic takového v ruce neměl... Jde bohužel o závist ostatních značek a o pozici v kvalitě a spolehlivosti, kde Opel v Německu zaujal 1. příčku a drží ji již druhým rokem před jinými známějšími značkami.
Tak si pomachroval a teď vičůrat a spat.