- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dostal jsem info o podobném problému od Martina, ale nebyl u toho na něj žádný kontakt.............pokud by se chtěl se mnou spojit, moji mailovou adresu by měl znát.-.......
neví někdo kde se dí zjistit co nejvíce uživatelských informací a zkušeností s Mazda Tribute??? popř. obecně s Mazdami??? Petr
prosím nesetkal jste se někdo s tím, že se zničil motor Mazdy Tribute 3.0 V6, a to zadřením jednoho z válců, který byl asi nedostatečně mazán (ucpán mazací kanálek,) které zůsobilo to, že kliková hřídel prorazila motor a celý jej poškodila, popř. při stejném popisu vlivem jiné vady????? případně nestalo se to u jiného modelu Mazdy?dík. Petr
Už dva měsíce scháním nový motor mazda tribute 3l V6, zavinil to problém s mazáním nebo něco podobného, díky málé hladině oleje mi z klikové hřídele upadali měděné- (těsnění, nějaký plíšky)- které motor rozdrtil na malé hobliny které se dostali všude
Mám psolední Mondeo ... a jakmile přide tohle na trh, tak to vyměním. Platný fotky novýho hatchbacku jsou na http://www.auto.cz . Je logicky bez těch extravagantností - ale je pořád krásný!
Viď, třeba Thyronxi... vlastní Ford 40% akvćií Mazdy nebo opačně? Takže jak to asi bude - jezdí nový Mondeo na podvozku Mazdy 6 nebo jezdí Mazda 6 na podvozku novýho Mondea... Mazda měl smrt na jazyku a Ford si ji koupil levnější variantu svých aut ... a pojízdnou testovací laboratoř. Plošina se v Mazdě osvědčila - jde i do klíčovýho Mondea.
Mám posledný typ mondea ale z této masky jsem se málem udělal
v sérii to Mondeo takhle rozhodně vypadat nebude. Uvnitř ani omylem a zvenku bude o dost méně oplastované....aby vypadalo takhle, to bude stát min. dalších cca 200-300 tis. Mne by spíš zajímala skutečná a "civilní" verze.
Design je o dost dynamičtější a agresivnější než u stávajícího modelu. Ale ta maska je hodně přeplácaná, v reálu bude asi uhlazenější. Stejný problém jako u nového Peugeotu 207 - příliš výrazná "tlama" asi dost zákazníků odradí. Jenom si nejsem jist že zda takové designerské přemety Fordu spíš neuškodí - u předchozího modelu dost konzervativní kabát, teď najednou taková skoro extravagance.... Ford by se měl odlišit od Mazdy!! A ne se jí přibližovat.
Evropske Fordy (Focus a nove Mondeo) jsou auta pomerne vymakana, vzhledove slusna. Ceny ponekud premrstene ale asi odpovidaji Evropskemu trhu. Modeo vypada spis jako Cross-over (CUV). Motory koukam jen 4 valcove a navic jeden Diesel. Nevypada to spatne, i kdyz zlepsovat je porad co. Sedacky jsou luxusni, karoserie odpovida a svetla mohla byt vymakanejsi. Nove Mondeo by se dobre prodavalo i v USA. Ford Europe ma vyborne "designery". Skoda ze takove nemame ve Fordu v USA.
Vsechny nove Fordy teto velikosti se stavi na podvozku Mazda 6. Ford vlastni polovinu Mazdy a cile s ni spolupracuje. Mazda pro nas dela i Ford Mustangy a vsechno to zacalu uz davno, kdy Ford zacal delat po vzoru Mazda Tribute sveho Escape. Dnes se dela Escape i jako hybrid. Ford Fusion je tez na podvozku Mazda 6 a montuje se v Mexiku.
Na trh prichazi Ford Edge, Ford Fairlaine, Ford Bronco je zatim na papire a 70% vsech dnesnich Fordu se bude inovovat do roku 2008. Za zminku stoji Forduv Lincoln Zephyr, novy 07 Lincoln Navigator, Aviator a nektera auta z rady Mercury.