Diskuze
´Zeleným´ autům zatím nikdo nevěří
Děkujeme za pochopení.
vlastík
typ na Filmy o problemu
tady je typ na filmový dokument, který vysvetluje proč se nic neděje : Who killled The electrics car , nebo starší film od Coppoli Tucker , jinak udajně snad každý kdo se pokusil s nějakým takovým automobilem prorazit v minulosti, byl odstraněn nebo umlčen ,,,kým asi...
vlastík
proč se neprodávají
benzín nebude asi dobré řešení ,,věděli to lide už pred 100 lety kdy se jezdilo elektromobily. Problém by nebyl ani v ceně ,nebo v dojezdu , baterie se strašne rychle zdokonalují , a jen blb uvěří tomu že spotřeba motoru za posledních 20let intenzivního výzkumu klesla jen o několik decilitru ,, elektromobily , nechtějí hlavně automobilky samotné , a všichni co mají nějaký zisk z ropy ,pro to tu elektromobily jen tak nebudou ,, nedá se na nich vydělávat , a spousta bohatých by přišla o svůj business,, tak že proto ted budou jezdit hybridy aby se dal dále prodávat benzín ,,a udělalo se na oko něco pro lidi , nebo budou jezdit auta na vodík ,, protože vodík se dá taky prodávat ,,vetšína lidí nemá paru o co jde ,a tak jim odborníci nakukají tisíc důvodu proč je to problém , tak že budeme dýchat smrady z aut a čekat až dojde ropa protože do té doby se bude
měnit situace jen velmi pomalu ,,
Jirka
A co s naftou?
Nafta je za dolary. To drží dolar. Obr terorista Salám chtěl terorizovat ropnou burzou za EURo. Tak a teď koukám chce někdo terorizovat dolar zrušením nafty. Dobrej nápad. Jinak existuje auto, se spotřebou 1 litr vody na 100 km. Existuje volná energie. Existují silnice na bázi skla, místo asfaltu, které se neničí, mají vyšší adhezi, míň se spotřebují gumy atd. atd. A co z toho? Kde to je? Konec konců kdo by léčil rakovinu atomovým záření a chemoterapií, kdyby rakovina nebyla? Takže mě tyhle báboly nezajímají.
Lenka
Já jim věřím
Proto jsem si taky pořídila elektromobil a dlabu na to, jestli mě někdo podporuje nebo ne. Jezdím s tím něco přes měsíc a jsem spokojená. Koupila jsem to od http://www.elektromobil.wz.cz, kdyby vás to zajímalo.
Fido
Re: Já jim věřím
Coz o to. Taky bych si koupil ale ma to nekolik zadrhelu. 1. dojezd. Uvadenych max 100 km je zoufale malo i na popojizdky po meste. 2. nabijeni. Kde mam tohle nabijet kdyz parkuju na sidlisti na ulici? 3. cena. Zatim to vsechno porad vychazi draz nez obycejne auto.
Romana
Nedivím se
Toyota Prius mě zklamala, v novinářském testu měla spotřebu okolo 6 litrů, to si nemusím kupovat hybridní auto. Když je dražší a má díky bateriím menší úložné prostory, tak bych si představovala, že bude žrát tak 2 litry. Taky by mě zajímalo, za jak dlouhou dobu se musí baterie měnit a kolik stojí.
FK Hostivice
Re: Nedivím se
Musíš brát že s benzinovým motorem o stejném výkonu by to bralo poněkud více než 6 l. Pokud Vím tam ani u předchozí(nedokonalou) verzí Priusu se baterie nemění.
Kozel
nekde ta podpora existuje
EU jako celek ekologicky auta nepodporuje, ale v Evrope je taky Svycarsko, ktery protoze neni v EU, nemusi se ridit jejich doporucenimi a podporuje si doma co uzna za vhodne. A treba elektromobily podporuje dost hodne! Dokonce jsou ve Svycarech i oblasti kam s jinym nez 100% bezemisnim autem vubec nesmite vjet. U nas se zatim o elektromobilech aspon zacalo mluvit a zverejnovat technicke informace. viz. napriklad http://www.electroauto.cz
pepa
Ropak setrny k ziv. prostredi ?
"Dieselové motory se od té doby natolik zdokonalily, že jsou dnes mnohdy úspornější a ŠETRNĚJŠÍ než jejich benzinová obdoba."
To asi tezko. Nebo emisni normy EU4 a EU5 jsou stejne pro benzinaky i ropaky. Asi tezko.
rudastraka
Re: Ropak setrny k ziv. prostredi ?
souhlasim. euro 5 v nafte je horsi nez euro 3 v benzinu...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Automechanik/Autoelektrikář, dopravné, super benefity #tOXpz
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
32 000 - 48 000 Kč