- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...jezdej porad stejne, akorat, ze uz to neni "trestny".
Nechapu, proc je v ulici K Barrandovu ve smeru nahoru ven z Prahy v dolnim useku 50 a ne 70km/h, kdyz je to v prudkem kopci, kde je brzdna draha pri 70km/h dost pravdepodobne kratsi, nez pri 50 na rovince. Pres krizovatku s ulici Geologicka by mohla byt porad 70 a az za ni, v levotocivem oblouku pred krizovatkou s Lamacovou, bych kvuli hodne frekventovanych svetlum dal snizeni na 50km/h. Radeji uz ani nekomentuju, ze v tom stoupani rada stava bila Fabie s radarem. Opravdu by me zajimalo, koho tam za jakou rychlost uz chyta. Jestli za 54??? Nemate nekdo blizsi info o fungovani tehle bile Fabie v tomhle miste?
plně souhlasím!! je to asi měsíc co jsem tam jel cca 58 okolo té fabie, snad to bude bez následků...
a v tomto stoupání držet padesát chce dvojku a to je přínos ekologii jako noha u boku...
jizni spojce by prospelo zruseni toho dementniho semaforu u najezdu na barandovsky most
ten dementní semafor je tam proto, že většina dementních českých řidičů tě prostě nenechá připojit z připojovacího pruhu před sebe a ještě nedejbože tě pak nenechala z toho pravýho pruhu přejet do levýho. A to vše na nějakých sto metrech. Díky za ten semafor,jinak bych se snad na baranďák vůbec nedostal. Takže ať žijou čeští bezohlední řidiči bez logiky uvažování,kvůli kterým za chvíli budem skákat od semaforu k semaforu,ale jinak to asi v týhle zemičce nejde. ZN: ČESKÝ BURAN ZA VOLANTEM, VŠICHNI SI TRHNĚTE
Neuvádíte zdroj současných stanovišť radarů, ale je špatný. Neuvádí např. 2 stacionární radary na Bělohorské. Jeden u nemocnice a druhý na sloupu za Benzinou.
Ja tam zadnou mapu nikde nevidim. Nicmene...ta bedna na Belohorsky u
nemocnice nemela uvnitr radar ani nepamatuju. Co tam postavili chodcum
nadchod mi pripada, ze i ten semafor a padesatka jsou tam zbytecne.
A zase. Pane Šveci, zase ten zjednodušený názor, který omílá každý novinář a mystifikuje tím veřejnost. Příčinou nehod je vysoká rychlost a proto je nutno měřit. Po zavedení zákona bylo hlavní příčinou nejtragičtějších nehod = nepozornost, mikrospánek, nezvládnutí vozidla, agresivita, tupá tvrdohlavost některých řidičů, atd. Upozorňuji, že převažující většiny těchto nehod byla dodržena max. rychlost a nebyly zjištěny omamné látky. A to je ze zpráv na idnes. Proč pořád dokola všichni omýláte rychlost? Co takhle umění řidičů? Kdo je přezkušuje? Měřením rychlosti? Co rychlost reakce řidičů? Kdo ji testuje? Měření rychlosti? Takhle by se dalo pokračovat. Ale ono je to asi pohodlnější pro sdělovací prostředky = jednoduchá zpráva, pro policii = jednoduchá práce (za radarem), pro řidiče = nikdo je nerozlišuje. Takže je vlastně všechno v pořádku. Až na jednu drobnou věc, šířením polopravdy a mýtu rychlosti zabijáku a následnými sankcemi se nevyřešení zabíjení lidí auty.
Chybi mi tu poenta . Takze zkoumat i ten zbytek? Nebo bylo mysleno zkoumat jen ten "zbytek" a rychlost ne?
na Jížní Spojce je to v poslední době katastrofa... spěch a bezohlednost tu jdou ruku v ruce